Saturday 2 December 2017

Alternatywny system transakcyjny kontra wymiana


Alternatywny system transakcyjny - ATS Czym jest alternatywny system transakcyjny - ATS Alternatywny system transakcyjny (ATS) to system transakcyjny, który nie jest regulowany jako giełda, ale jest miejscem do dopasowywania zamówień kupna i sprzedaży swoich subskrybentów. Alternatywne systemy transakcyjne zyskują popularność na całym świecie i stanowią dużą część płynności, jaką można znaleźć w publicznie notowanych transakcjach. Rozporządzenie ATS zostało wprowadzone przez SEC w 1998 r. I ma na celu ochronę inwestorów i rozwiązywanie wszelkich problemów wynikających z tego rodzaju systemu transakcyjnego. Regulacja ATS wymaga bardziej rygorystycznego prowadzenia dokumentacji i wymaga bardziej intensywnego raportowania w kwestiach takich jak przejrzystość, gdy system osiągnie więcej niż 5 wolumenów obrotu dla danego zabezpieczenia. ROZWIĄZANIE Alternatywny system transakcyjny - ATS Wiele alternatywnych systemów handlu jest specjalnie zaprojektowanych, aby dopasować kupujących i sprzedających, którzy handlują bardzo dużymi ilościami (głównie profesjonalni handlowcy i inwestorzy). Ponadto instytucje często korzystają z ATS w celu wyszukiwania kontrahentów transakcji, zamiast handlować dużymi pakietami akcji na zwykłej giełdzie, praktyką, która może skosić cenę rynkową w określonym kierunku, w zależności od konkretnej kapitalizacji rynku akcji i wielkości obrotu. Przykłady alternatywnych systemów transakcyjnych obejmują między innymi sieci komunikacji elektronicznej (ECN), sieci skrzyżowań i rynki połączeń. Elektroniczna sieć komunikacyjna (ECN) ŁAMANIE Sieci komunikacji elektronicznej (ECN) Sklasyfikowane przez SEC jako alternatywny system handlu ( ATS), ECN zarabia, pobierając opłatę za każdą transakcję w celu wywiązania się z zobowiązań finansowych. Próbuje wyeliminować rolę trzeciej strony w wykonywaniu zleceń wprowadzonych przez animatora rynku walutowego lub podmiotu zajmującego się rynkiem pozagiełdowym i pozwala na realizację zleceń w całości lub w części. Zamówienia złożone za pośrednictwem ECN są zwykle zleceniami z limitem. Funkcje oferowane przez sieć komunikacji elektronicznej Sieci ECN to systemy komputerowe, które wyświetlają najlepsze dostępne oferty kupna i sprzedaży od wielu uczestników rynku, a następnie automatycznie dopasowują i realizują zamówienia. Nie tylko ułatwiają handel na dużych giełdach w godzinach rynkowych, są również wykorzystywane do handlu po godzinach i handlu walutami. ECN pozwalają na automatyczne transakcje, dopasowanie pasywnego zamówienia i szybkie wykonanie. Niektóre ECN są przeznaczone do obsługi inwestorów instytucjonalnych. podczas gdy inne są przeznaczone do obsługi inwestorów detalicznych. Przykłady elektronicznych sieci komunikacyjnych Niektóre z różnych sieci ECN obejmują Instinet, SelectNet i NYSE Arca. Instinet był pierwszą ECN, założoną w 1969 roku i jest wykorzystywany przez małe biura maklerskie i transakcje między instytucjami. Jest szeroko stosowany przez animatorów rynku dla transakcji NASDAQ, ale mogą z niego korzystać także osoby fizyczne i małe firmy. SelectNet jest wykorzystywany przede wszystkim przez animatorów rynku, ale nie wymaga natychmiastowego wykonania zlecenia i pomaga inwestorom w handlu z konkretnymi animatorami rynku. NYSE Arca wyrosła z fuzji nowojorskiej giełdy (NYSE) i Archipelagu, wczesnej ECN z 1996 roku. Ułatwia elektroniczny handel akcjami na głównych giełdach amerykańskich, takich jak NYSE i NASDAQ. Inne alternatywne systemy handlu Wraz z ECN systemami dopasowującymi i rynkami połączeń są również formy ATS. Pasujące systemy odbierają zamówienia i kierują działaniami przez odpowiednią instancję silnika, w której ceny są sprawdzane na podstawie bieżących zleceń z limitem spoczynku. Jeśli nie zostanie znalezione dopasowanie, zamówienie zostanie umieszczone w książce natychmiast jako wycena. Rynki połączeń przyjmują zamówienia pojedynczo, a ceny kupna i sprzedaży ustalane są na podstawie działalności giełdowej po złożeniu zamówienia. 17 CFR 242.301 - Wymagania dla alternatywnych systemów transakcyjnych. xA7 242.301 Wymagania dla alternatywnych systemów transakcyjnych. (a) Zakres sekcji. Alternatywny system handlu spełnia wymogi określone w lit. b) niniejszej sekcji, chyba że taki alternatywny system obrotu: (1) jest zarejestrowany jako wymiana zgodnie z art. 6 ustawy, (15 USC 78f) (2) jest zwolniony przez Komisja została zarejestrowana jako giełda w oparciu o ograniczoną liczbę transakcji dokonanych (i) jest zarejestrowana jako pośrednik w handlu na podstawie sekcji 15 (b) lub 15C ustawy (15 USC 78o (b) i 78o-5), lub jest bankiem i (ii) Ogranicza działalność związaną z papierami wartościowymi do następujących instrumentów: (A) rządowych papierów wartościowych, zgodnie z definicją w sekcji 3 (a) (42) ustawy, (15 USC 78c (a) (42)) (B) Umowy z udzielonym przyrzeczeniem odkupu i odroczonym przyrzeczeniem odkupu wyłącznie z papierami wartościowymi wymienionymi w paragrafie (a) (4) (ii) (A) niniejszej sekcji (C) Wszelkie opcje put, call, straddle, option lub privilege na zabezpieczeniach rządowych, inne niż kup, kup, straddle, opcję lub przywilej, które: (1) jest przedmiotem obrotu na jednej lub więcej krajowych giełdach papierów wartościowych lub (2) dla których notowania są rozpowszechniane d za pośrednictwem automatycznego systemu notowań prowadzonego przez zarejestrowane stowarzyszenie papierów wartościowych i (D) papier komercyjny. (5) Jest zwolniony, warunkowo lub bezwarunkowo, postanowieniem Komisji. po zastosowaniu przez taki alternatywny system transakcyjny. z jednego lub więcej wymagań określonych w lit. b) niniejszej sekcji. Komisja przyzna takie zwolnienie jedynie po stwierdzeniu, że takie zamówienie jest zgodne z interesem publicznym, ochroną inwestorów oraz usunięciem przeszkód i doskonałości mechanizmów krajowego systemu rynkowego. (b) Wymagania. Każdy alternatywny system obrotu podlegający niniejszemu rozporządzeniu ATS, zgodnie z paragrafem (a) niniejszej sekcji, musi spełniać wymagania zawarte w niniejszym paragrafie (b). (1) Rejestracja brokera-sprzedawcy. Alternatywny system handlu rejestruje się jako pośrednik w handlu na podstawie sekcji 15 ustawy (15 U. S. 78o). (i) Alternatywny system obrotu składa pierwsze sprawozdanie z działalności na formularzu ATS, xA7 249.637 niniejszego rozdziału, zgodnie z instrukcjami w nim zawartymi, co najmniej 20 dni przed rozpoczęciem działania jako alternatywny system transakcyjny. lub jeżeli alternatywny system obrotu działa od 21 kwietnia 1999 r., nie później niż 11 maja 1999 r. (ii) Alternatywny system obrotu składa poprawkę na formularzu ATS co najmniej 20 dni kalendarzowych przed wprowadzeniem istotnej zmiany do działanie alternatywnego systemu transakcyjnego. (iii) Jeżeli jakakolwiek informacja zawarta w początkowym sprawozdaniu z działalności złożonym na podstawie ustępu (b) (2) (i) niniejszej sekcji staje się niedokładna z jakiejkolwiek przyczyny i nie została wcześniej zgłoszona Komisji jako zmiana w formularzu ATS, system transakcyjny dokonuje zmiany na formularzu ATS, poprawiając takie informacje w terminie 30 dni kalendarzowych od zakończenia każdego kwartału kalendarzowego, w którym funkcjonował alternatywny system obrotu. (iv) Alternatywny system transakcyjny niezwłocznie składa poprawkę na formularzu Poprawiającym informacje ATS uprzednio zgłoszonym na Formularzu ATS po stwierdzeniu, że jakakolwiek informacja złożona zgodnie z punktami (b) (2) (i), (ii) lub (iii) niniejszej sekcji był niedokładny, gdy został złożony. (v) Alternatywny system obrotu niezwłocznie zgłasza raport o zaprzestaniu działalności na formularzu ATS zgodnie z instrukcjami w nim zawartymi po zaprzestaniu działalności jako alternatywny system obrotu. (vi) Każde zawiadomienie lub zmiana złożone zgodnie z niniejszym ustępem (b) (2) stanowi x201Creportx201D w rozumieniu sekcji 11A, 17 (a), 18 (a) i 32 (a), (15 USC 78k - 1. 78q (a). 78r (a) i 78ff (a)) oraz wszelkie inne stosowne przepisy ustawy. (vii) Sprawozdania, o których mowa w paragrafie (b) (2) niniejszej sekcji, uważa się za złożone po otrzymaniu ich przez Wydział ds. Regulacji Rynku, Stop 10-2, w głównym biurze Komisji w Waszyngtonie. Duplikaty oryginałów sprawozdań, o których mowa w pkt (b) (2) (i) do (v) niniejszej sekcji, należy składać personelowi nadzoru wyznaczonemu jako taki przez dowolną organizację samoregulującą, która jest wyznaczonym organem egzaminacyjnym do alternatywnego obrotu zgodnie z xA7 240.17d-1 niniejszego rozdziału, jednocześnie z wypełnianiem formularza w Komisji. Duplikaty sprawozdań wymaganych w paragrafie (b) (9) niniejszej sekcji należy udostępnić personelowi nadzoru tego organu samozaparcia na żądanie. Wszystkie raporty złożone na podstawie niniejszego punktu (b) (2) i punktu (b) (9) tej sekcji będą uważane za poufne po złożeniu. (3) Zamów wyświetlanie i dostęp do wykonania. (i) Alternatywny system transakcyjny musi spełniać wymogi określone w lit. b) pkt 3 ppkt ii) niniejszej sekcji, w odniesieniu do każdego podstawowego zasobu NMS, w którym istnieje alternatywny system obrotu: (B) W przypadku co najmniej 4 z w ciągu poprzedzających 6 miesięcy kalendarzowych średni dzienny wolumen obrotu wynosił 5 procent lub więcej łącznej dziennej wielkości sprzedaży dla takich zapasów NMS, zgodnie ze skutecznym planem raportowania transakcji. (ii) Taki alternatywny system obrotu zapewnia krajowej giełdzie papierów wartościowych lub krajowym stowarzyszeniom papierów wartościowych ceny i rozmiary zamówień po najwyższej cenie zakupu oraz najniższą cenę sprzedaży takich zapasów NMS. wyświetlane dla więcej niż jednej osoby w alternatywnym systemie handlu. do włączenia do danych o ofercie udostępnianych przez krajową giełdę papierów wartościowych lub krajowe stowarzyszenia papierów wartościowych dostawcom zgodnie z xA7 242.602. (iii) W odniesieniu do każdego zlecenia wystawionego zgodnie z paragrafem (b) (3) (ii) niniejszej sekcji, alternatywny system obrotu zapewnia każdemu brokerowi handlowemu, który ma dostęp do krajowej giełdy papierów wartościowych lub krajowego stowarzyszenia papierów alternatywny system obrotu zapewnia ceny i rozmiary wyświetlanych zamówień zgodnie z paragrafem (b) (3) (ii) tej sekcji, możliwość realizacji transakcji z takimi zleceniami, która jest: (A) równoważna z możliwościami takiego brokera - delement do realizacji transakcji z innymi zleceniami wyświetlanymi na giełdzie lub przez stowarzyszenie oraz (B) Po cenie najwyższej ceny zlecenia kupna lub najtańszej oferty sprzedaży wyświetlanej za mniejszą łączną kwotę takich wycenionych zleceń wprowadzonych do taka cena. lub wielkość egzekucji żądanej przez takiego brokera-pośrednika. (4) Opłaty. Alternatywny system transakcyjny nie pobiera żadnej opłaty od pośredników pośredniczących, którzy uzyskują dostęp do alternatywnego systemu obrotu za pośrednictwem krajowej giełdy papierów wartościowych lub krajowego stowarzyszenia papierów wartościowych. jest to niespójne z równoważnym dostępem do alternatywnego systemu obrotu wymaganego w punkcie (b) (3) (iii) niniejszej sekcji. Ponadto, jeżeli krajowa giełda papierów wartościowych lub krajowe stowarzyszenia papierów wartościowych, do których alternatywny system obrotu zapewnia ceny i rozmiary zamówień na mocy ust. (B) (3) (ii) i (b) (3) (iii) niniejszej sekcji, ustanawia zasady zaprojektowane w celu zapewnienia spójności ze standardami dostępu do notowań prezentowanych na takiej krajowej giełdzie papierów wartościowych lub na rynku prowadzonym przez takie krajowe stowarzyszenia papierów wartościowych. alternatywny system transakcyjny nie pobiera od członków żadnych opłat, które są sprzeczne z tymi, które nie są ujawniane w sposób wymagany lub niezgodny z jakimkolwiek standardem równoważnego dostępu ustanowionym przez takie przepisy. (i) Alternatywny system handlu spełnia wymogi określone w lit. b) pkt (5) (ii) niniejszej sekcji, jeżeli podczas co najmniej 4 z poprzednich 6 miesięcy kalendarzowych taki alternatywny system obrotu posiadał: (A) W odniesieniu do do dowolnego stada NMS. 5 procent lub więcej średniej dziennej wartości tego papieru wartościowego zgłoszonej w skutecznym planie raportowania transakcji (B) W odniesieniu do papierów wartościowych, które nie są zapasami NMS i dla których transakcje są zgłaszane organizacji samoregulacyjnej. 5 procent lub więcej średniej dziennej wielkości obrotu w tym zabezpieczeniu obliczonej przez organizację samoregulującą, do której zgłaszane są takie transakcje (C) W odniesieniu do miejskich papierów wartościowych, 5 procent lub więcej średniej dziennej ilości w obrocie w Stanach Zjednoczonych lub (D) w odniesieniu do korporacyjnych dłużnych papierów wartościowych, 5 procent lub więcej średniej dziennej ilości w obrocie w Stanach Zjednoczonych. (A) Ustanowić pisemne standardy dotyczące przyznawania dostępu do obrotu w swoim systemie (B) Nie bezpodstawnie zabraniać lub ograniczać jakiejkolwiek osobie w odniesieniu do dostępu do usług oferowanych przez taki alternatywny system handlu poprzez stosowanie norm ustanowionych zgodnie z ust. (B) (5) ( ii) (A) tej sekcji w nieuczciwy lub dyskryminujący sposób (C) Tworzyć i przechowywać zapisy: (1) Wszystkie granty dostępu, w tym, dla wszystkich subskrybentów, powody przyznania takiego dostępu oraz (2) Wszystkie odmowy lub ograniczenia dostępu i powody, dla każdego wnioskodawcy, do odmowy lub ograniczenia dostępu oraz (D) Zgłaszanie informacji wymaganych na formularzu ATS-R (xA7 249.638 tego rozdziału) dotyczących dotacji, odmów i ograniczeń dostępu. (iii) Niezależnie od postanowień punktu (b) (5) (i) niniejszej sekcji, alternatywny system transakcyjny nie będzie zobowiązany do spełnienia wymogów określonych w paragrafie (b) (5) (ii) niniejszej sekcji, jeżeli takie alternatywne transakcje system: (B) Takie zamówienia klientów nie są wyświetlane żadnej osobie, innej niż pracownicy alternatywnego systemu transakcyjnego i (C) Takie zamówienia są wykonywane po cenie za takie zabezpieczenie rozpowszechniane przez efektywny plan raportowania transakcji. lub pochodną takich cen. (6) Pojemność, integralność i bezpieczeństwo zautomatyzowanych systemów. (i) Alternatywny system handlu spełnia wymogi określone w lit. b) ppkt (6) (ii) niniejszej sekcji, jeżeli podczas co najmniej 4 z poprzednich 6 miesięcy kalendarzowych taki alternatywny system obrotu posiadał: (A) W odniesieniu do do miejskich papierów wartościowych, 20 procent lub więcej średniej dziennej ilości w obrocie w Stanach Zjednoczonych lub (B) W odniesieniu do korporacyjnych dłużnych papierów wartościowych, 20 procent lub więcej średniej dziennej ilości handluje w Stanach Zjednoczonych. (ii) W odniesieniu do systemów wspierających wprowadzanie zleceń, kierowanie zleceń, realizację zamówień, zgłaszanie transakcji i porównywanie transakcji, alternatywny system obrotu: (A) Ustal rozsądne bieżące i przyszłe oszacowania zdolności (B) Przeprowadzić okresowe testy warunków skrajnych systemów krytycznych w celu określenia zdolności takich systemów do przetwarzania transakcji w sposób dokładny, terminowy i efektywny (C) Opracowanie i wdrożenie racjonalnych procedur w celu przeglądu i utrzymywania aktualnej metody opracowywania i testowania systemu (D) Przegląd luki w zabezpieczeniach swoich systemów i danych centralne operacje komputerowe na zagrożenia wewnętrzne i zewnętrzne, zagrożenia fizyczne i klęski żywiołowe (E) Stworzenie odpowiednich planów awaryjnych i planów odtwarzania po awarii (F) Corocznie należy przeprowadzić niezależną kontrolę, zgodnie z ustalonymi procedurami i standardami audytu, takich alternatywnych metod. w systemie handlu, w celu zapewnienia, że ​​paragrafy (b) (6) (ii) (A) do (E) niniejszego paragrafu są spełnione i przegląd przez kierownictwo wyższego szczebla sprawozdania zawierającego zalecenia i wnioski z niezależnego przeglądu oraz (G) bezzwłocznie powiadamia personel Komisji o przestojach systemów materialnych i istotnych zmianach systemów. (iii) Niezależnie od postanowień punktu (b) (6) (i) niniejszej sekcji, alternatywny system transakcyjny nie będzie musiał spełniać wymagań określonych w paragrafie (b) (6) (ii) niniejszej sekcji, jeżeli takie alternatywne transakcje system: (B) Takie zamówienia klientów nie są wyświetlane żadnej osobie, innej niż pracownicy alternatywnego systemu transakcyjnego i (C) Takie zamówienia są wykonywane po cenie za takie zabezpieczenie rozpowszechniane przez efektywny plan raportowania transakcji. lub pochodną takich cen. (7) Egzaminy, inspekcje i dochodzenia. Alternatywny system handlu umożliwia badanie i kontrolę jego pomieszczeń, systemów i rejestrów oraz współpracę w zakresie badania, inspekcji lub dochodzenia dotyczącego abonentów, niezależnie od tego, czy takie badanie przeprowadza Komisja, czy też organizacja samoregulująca, taki subskrybent jest członkiem. (i) Wykonuj i zachowuj aktualne zapisy określone w xA7 242.302 i (ii) Zachowaj zapisy określone w xA7 242.303. (i) Złożyć informacje wymagane przez formularz ATS-R (xA7 249.638 niniejszego rozdziału) w ciągu 30 dni kalendarzowych od zakończenia każdego kwartału kalendarzowego, w którym rynek działał po wejściu w życie niniejszej sekcji oraz (ii) Złożyć informacje wymagane przez formularz ATS-R w ciągu 10 dni kalendarzowych po zakończeniu funkcjonowania alternatywnego systemu transakcyjnego. (10) Procedury zapewniające poufne traktowanie informacji handlowych. (i) Alternatywny system handlu ustanawia odpowiednie zabezpieczenia i procedury w celu ochrony poufnych informacji handlowych subskrybentów. Takie zabezpieczenia i procedury obejmują: (A) Ograniczenie dostępu do poufnych informacji handlowych subskrybentów do tych pracowników alternatywnego systemu transakcyjnego, którzy obsługują system lub są odpowiedzialni za jego zgodność z tymi lub innymi stosowanymi zasadami (ii) Alternatywne transakcje system przyjmuje i wdraża odpowiednie procedury nadzoru w celu zapewnienia przestrzegania zabezpieczeń i procedur ustanowionych zgodnie z lit. b) pkt 10 ppkt i) niniejszej sekcji. (11) Imię. Alternatywny system transakcyjny nie może używać w swojej nazwie słowa x201Cexchange, x201D lub pochodnych słowa x201Cexchange, x201D, takiego jak termin x201Cstock market. x201D Poniżej znajduje się lista sekcji Kodeksu Stanów Zjednoczonych, Statut w całości, Prawa publiczne i Prezydenta Dokumenty, które zapewniają organom zarządzającym tą częścią WSO. Nie gwarantuje się dokładności ani aktualności, chociaż odświeżamy bazę danych co tydzień. Więcej ograniczeń dotyczących dokładności opisano na stronie GPO. Kodeks Stanów Zjednoczonych Kod: Tytuł 15 - HANDEL I HANDEL 17 CFR Część 242 Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (SEC lub Komisja) przyjmuje pewne zmiany do rozporządzenia SBSRR Protokolowanie i rozpowszechnianie informacji dotyczących swapów opartych na zabezpieczeniach (rozporządzenie SBSR). W szczególności nowa reguła 901 (a) (1) rozporządzenia SBSR wymaga platformy (tj. Krajowej giełdy papierów wartościowych lub instrumentu wykonawczego do konwersji swapów papierów wartościowych (SB SEF) zarejestrowanego w Komisji lub zwolnionego z rejestracji) w celu zgłoszenia zabezpieczenia. w oparciu o swap wykonany na takiej platformie, która zostanie przekazana do rozliczenia. Nowa reguła 901 (a) (2) (i) rozporządzenia SBSR wymaga od zarejestrowanej agencji rozliczeniowej zgłaszania wszelkich transakcji swap opartych na zabezpieczeniach, którym jest kontrahent. Komisja przyjmuje pewne zgodne poprawki do innych przepisów rozporządzenia SBSR w świetle nowo przyjętych poprawek do art. 901 lit. a) oraz poprawkę, która wymagałaby zarejestrowanych opartych na zabezpieczeniach repozytoriów danych wymiany (SDR) w celu zapewnienia swapu opartego na bezpieczeństwie dane transakcyjne, które są wymagane do publicznego rozpowszechniania użytkownikom informacji bez opłaty. Komisja przyjmuje również poprawki do art. 908 lit. a) w celu rozszerzenia zakresu sprawozdawczości regulacyjnej SBSRaposs oraz wymogów w zakresie publicznego rozpowszechniania na dodatkowe rodzaje transgranicznych transakcji swap opartych na bezpieczeństwie. Komisja oferuje wskazówki dotyczące stosowania rozporządzenia SBSR w zakresie realizacji transakcji maklerskich i przydzielania rozliczonych transakcji opartych na zabezpieczeniach. Ponadto Komisja przyjmuje nowy harmonogram zgodności w odniesieniu do części rozporządzenia SBSR, w odniesieniu do których Komisja nie określiła wcześniej terminów zgodności. 2018-07-27 obj. 81 144 - Środa, 27 lipca 201881 FR 49432 - Ujawnianie informacji o zarządzaniu zamówieniami 17 CFR Części 240 i 242 Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (Komisja lub Komisja Papierów Wartościowych i Giełd) proponuje zmianę przepisów 600 i 606 rozporządzenia w sprawie krajowego systemu rynkowego (rozporządzenie NMS) zgodnie z ustawą o giełdzie papierów wartościowych z 1934 r. (ustawa o giełdach) wymagającą od klientów pośrednictwa dodatkowych informacji na temat kierowania ich zleceń. W szczególności w odniesieniu do zamówień instytucjonalnych Komisja proponuje zmianę art. 606 rozporządzenia NMS w celu nałożenia wymogu, by pośrednik-pośrednik, na żądanie swojego klienta, przedstawił określone ujawnienia dotyczące trasowania i realizacji zleceń instytucjonalnych klientów w odniesieniu do wcześniejszych transakcji. sześć miesięcy. Komisja proponuje również zmianę art. 606 rozporządzenia NMS w celu nałożenia wymogu, by pośrednik-dystrybutor podawał do publicznej wiadomości zbiorcze informacje dotyczące obsługi klientów instytucjonalnych w każdym kwartale kalendarzowym. W odniesieniu do zamówień detalicznych Komisja proponuje wprowadzenie ukierunkowanych ulepszeń w ujawnianiu informacji dotyczących obecnie obowiązujących zleceń, zgodnie z art. 606, poprzez wymaganie podziału informacji o zleceniach z limitem na kategorie rynkowe i nierynkowe, wymagające ujawnienia łącznej kwoty netto dowolnej płatności. dla otrzymanego przepływu zlecenia, płatności z tytułu otrzymanej dywidendy z zysku, zapłaconych opłat transakcyjnych oraz rabatów na transakcje otrzymanych przez brokera-dealera z określonych miejsc, wymagających od maklera pośrednika określenia wszelkich warunków płatności dotyczących uzgodnień dotyczących przepływu zleceń i relacji zysku do podziału w niektórych lokalizacjach, które mogą wpływać na decyzje dotyczące kierowania zamówień, oraz eliminować wymóg dzielenia informacji o routingu zamówień detalicznych na podstawie informacji o rynku. W związku z tymi nowymi wymogami Komisja proponuje zmianę art. 600 regulacyjnych NMS w celu uwzględnienia kilku nowo zdefiniowanych terminów, które są stosowane w proponowanych poprawkach do art. 606. Komisja proponuje również zmianę przepisów 605 i 606 rozporządzenia. NMS wymagające, aby zlecenia dotyczące realizacji zamówień publicznych i rutowania zleceń były publicznie dostępne przez okres trzech lat oraz do dokonywania zmian zgodnych z art. 607. Na koniec Komisja proponuje zmianę zasady 3a51-1 (a) na podstawie ustawy o giełdzie Zasada 13h-1 (a) (5) Regulaminu 13D-G Zasada 105 (b) (1) Regulaminu M Przepisów 201 (a) i 204 (g) Przepisów RB SHO 600 (b), 602 (a) ( 5), 607 (a) (1) i 611 (c) rozporządzenia NMS oraz art. 1000 rozporządzenia SCI, w celu aktualizacji odniesień w wyniku proponowanego przepisu. 2018-12-30 vol. 80 250 - Środa, 30 grudnia 201880 FR 81454 - Zgodność systemów regulacji i korekta integralności 17 CFR Część 242 Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (Komisja) wprowadza techniczną korektę do swoich zasad dotyczących zgodności systemów regulacji i uczciwości (rozporządzenie SCI) w ramach Ustawa o giełdzie papierów wartościowych z 1934 r. (Ustawa o giełdzie) i dostosowanie zmian do rozporządzenia ATS na podstawie ustawy o giełdzie, które ma zastosowanie do niektórych organizacji samoregulujących (w tym zarejestrowanych agencji rozliczeniowych), alternatywnych systemów transakcyjnych (ATS), podmiotów planujących proces i zwolnionych agencji rozliczeniowych ( łącznie, podmioty SCI). 2018-12-28 vol. 80 248 - poniedziałek, 28 grudnia 201880 FR 80998 - Regulacja alternatywnych systemów obrotu NMS 17 CFR Części 240, 242, 249 Komisja Papierów Wartościowych i Giełd proponuje zmianę wymogów regulacyjnych w rozporządzeniu ATS na podstawie ustawy o giełdzie papierów wartościowych z 1934 r. ( Ustawa o obrocie) mająca zastosowanie do alternatywnych systemów obrotu (ATS), które zawierane są w magazynach systemu krajowego (NMS) (zwane dalej (SZR NMS), w tym tak zwane "ciemne pule" Po pierwsze, Komisja proponuje zmianę rozporządzenia ATS w celu przyjęcia Formularz ATS-N zawiera informacje o brokerze-sprzedawcy, który zarządza akcją NMS ATS (operator brokera-dystrybutora) i działaniami operatora maklera-brokera i jego podmiotów zależnych w związku z ATS NMS, oraz o szczegółowe informacje na temat sposób działania ATS Po drugie, Komisja proponuje składanie wniosków na formularzu ATS-N przez opublikowanie określonych formularzy wniosków ATS-N na internetowej stronie internetowej Commissionaposs i w każdym ATS NMS, który ma stronę internetową, aby opublikować na NMS Stock Stock ATSaposs Web site, bezpośredni odnośnik do strony internetowej Commissionaposs, zawierający wymagane dokumenty. Po trzecie, Komisja proponuje zmianę rozporządzenia ATS w celu umożliwienia Komisji określenia, czy jednostka kwalifikuje się do zwolnienia z definicji wymiany zgodnie z art. 3a1-1 (a) (2) ustawy o giełdzie w odniesieniu do zapasów NMS i stwierdzenie, że AMS ATS-N jest NWZ skuteczne lub, po uprzednim zawiadomieniu i możliwości przesłuchania, nieskuteczne. Po czwarte, zgodnie z wnioskiem, Komisja może zawiesić, ograniczyć lub odwołać zwolnienie z definicji wymiany po uprzednim zawiadomieniu i możliwości wysłuchania. Po piąte, Komisja proponuje wprowadzenie wymogu ochrony ATSaposs i procedur ochrony poufnych informacji handlowych subskrybentów. Komisja proponuje również wprowadzenie zmian w rozporządzeniu w sprawie ATS i w art. 3a1-1 (a) Aktu wymiany. Ponadto Komisja domaga się komentarza dotyczącego, między innymi, zmiany wymogów dotyczących zwolnienia z definicji wymiany zgodnie z art. 3a1-1 (a) Ustawy o systemie wymiany ATS, które ułatwiają transakcje dotyczące papierów wartościowych innych niż akcje NMS. Wreszcie, Komisja prosi również o uwagi dotyczące jej rozważań w celu zmiany przepisów prawa giełdowego, zasady 600 i 606, w celu poprawy przejrzystości w zakresie obsługi i kierowania zamówień klientów instytucjonalnych przez pośredników.

No comments:

Post a Comment