Wednesday 20 December 2017

Forex trading journal examples


Przykład pobierania szablonu planu handlowego 8211 Poniżej następującego fragmentu, you8217ll znajduje przykładowy szablon planu handlowego. Powinien być używany jako przewodnik dla informacji, które możesz chcieć uwzględnić w swoim szczegółowym planie handlu. Jednak każda z poniższych sekcji powinna być adresowana w jakiejś formie. Plan transakcyjny może być tak prosty lub złożony, jak tylko chcesz (lub potrzebujesz). Oczywiście, jeśli jest zbyt prosta, możesz nie mieć wystarczającej ilości informacji, aby z powodzeniem wdrożyć strategię kluczowych punktów, reguł (andor) podczas każdej sesji giełdowej. I odwrotnie, jeśli jest zbyt skomplikowany, może być trudno przylgnąć do niego i zrezygnować z jego używania w ogóle. Głównym punktem planu handlowego jest zachowanie spokoju i rozluźnienia podczas zawodów, ponieważ wszystkie myśli powinny zostać zrobione przed twoim wejściem 8211 nie podczas twojego handlu. Profesjonalni handlowcy są zrelaksowani i opanowani podczas handlu. Amatorzy są nerwowi przed targami i nierozważni w czasie wymiany. Zachowaj dynamicznie swój plan handlowy Zmodyfikuj go (tylko), gdy twoje doświadczenie i wiedza na temat rynków (rośnie) i analiza danych dotyczących aktywności handlowej mówią, że należy to zrobić8230, ale nigdy podczas sesji handlowej lub handlowej Po ukończeniu planu handlu, ty8217ll przekonaj się, że handel stanie się bardziej obiektywny, będziesz mniej emocjonalny, a twoje transakcje będą bardziej selektywne. Doda strukturę i organizację do każdej sesji giełdowej. To będzie twój sprzymierzeniec, gdy podejmiesz nieoczekiwane ruchy na rynku, zamiast podejmować nieuzasadnione decyzje, gdy handel nie będzie przebiegał zgodnie z oczekiwaniami. Przestrzegaj klasycznego rynku, mówiąc: 8220Plan Your Trade and Trade Your Plan.8221 Szablon planu handlowego Kliknij zdjęcie, aby pobrać (jest to szablon Microsoft Word). Kliknij, aby pobrać szablon gtgt Zamknij - szablon Przykład Planu handlowego Zauważyłem, że Trading jest jednym z najtrudniejszych i najbardziej satysfakcjonujących zawodów na świecie. Z zadowoleniem przyjmuję to wyzwanie, a poprzez: edukację, konsekwentną amp trwałość, konkretny plan handlowy, właściwy sposób myślenia i odpowiednie narzędzia, pokonam wyzwania i odniosę sukces i pomyślę na arenie handlu finansowego. Pozwoli mi to rządzić moją własną ścieżką i przeznaczeniem bez konieczności polegania na kimkolwiek innym dla mojego dobrego samopoczucia. Jakie jest moje podejście: Moim początkowym podejściem jest wykorzystanie krótkoterminowych trendów na rynku akcji, z wykorzystaniem dziennego (wykresu) ram czasowych na skanowanie potencjalnych transakcji 8220Swing8221, które będą odbywać się przez jeden do kilku dni, ewentualnie tygodni lub do momentu, gdy trend się skończy, lub mój cel docelowy zostanie osiągnięty. Kiedy znajdę konsekwencję w tych rzadszych ramach czasowych, postaram się powtórzyć mój sukces w częstszych ramach czasowych śróddziennych. Miesięcznie 8211 Aby nigdy nie przepuścić okazji 8216planowanych8217. Aby śledzić mój plan handlu bez zastrzeżeń. Planujesz uderzyć w podwójne wzmacniacze 8220, 8221, wiedząc, że 8220home-runs8221 nadejdzie z czasem. Bądź konsekwentny Rocznie 8211 Aby systematycznie zwiększać kwotę ryzyka, gdy moje dane mówią, że jest to wskazane. Kontynuować naukę poprzez codzienną aktywność na rynku i ciągłą edukację. Aby ograniczyć wydatki biznesowe do minimum. Aby zobaczyć stale rosnącą krzywą kapitałową Long Term 8211 Aby handlować na całe życie Aby mieć wiele kont 8211 Jeden dla przychodu w handlu dziennym, jeden dla handlu zamożnego przez Swing. Pozwoli mi to ostatecznie zbudować konto emerytalne, na którym będę mógł handlować w ramach planu Roth 401K. Jakie są moje cele: Będąc traderem trendów, postaram się osiągnąć nie mniej niż 50 procent wygranych, przy ogólnym wskaźniku zysku nie mniejszym niż 1,5. Z jakimi rynkami będę handlować: skupię się teraz tylko na rynkach akcji, ale będę starał się powielić sukcesy na innych rynkach, gdy mój czas pozwoli na większą częstotliwość handlu. Jakie ramy czasowe będę wymieniał: Codzienne ustawienia (tylko) podczas mojej początkowej fazy handlu. Jakie ustawienia przeprowadzę w handlu: Przeszukuję dwa następujące ustawienia 8220trend8221: 1) BasingBreakout w pobliżu 20ma, 2) Pullback to minor Support lub 20ma. Wszystkie zamówienia będą zleceniami z limitem po cenie "Zapytaj" po uzyskaniu potwierdzenia transakcji. Jeśli moja pełna część udziałów nie zostałaby zrealizowana, będę starał się zwiększyć płynność, kupując pozostałe akcje po aktualnie wyświetlanej cenie oferty. Gdzie będę umieszczał moje postoje: Moje ceny stop-loss będą zawsze ustalane przed wejściem i będą w logicznych lokalizacjach głównych pivot na wykresie, z którym handluje I8217m. Exit take profit (andor) rules-stop rules: Half profit zostanie osiągnięty w pobliżu wcześniej określonego punktu supportresistance, który musi odpowiadać współczynnikowi nagród 2: 1. Ostateczne zyski zostaną podjęte po potwierdzeniu końca aktualnego trendu (z tabeli wejścia), chyba że ostateczny cel został osiągnięty jako pierwszy. Zasady zarządzania ryzykiem: Moje ryzyko handlowe (1R) będzie wynosić 1 z bieżącego (skorygowanego dziennego) kapitału obrotowego. Nie będę narażony na więcej niż 4R w tym samym czasie. Czynności przedrynkowe lub rutynowe: Zaloguj się na platformę transakcyjną. Przejrzyj wykresy indeksu dla krótkoterminowych odchyleń. Użyj Yahoo Finance, aby przejrzeć raporty o zarobkach i zaloguj się do skanera Trade Ideas, aby uzyskać nowe możliwości handlowe. Załaduj potencjalne transakcje do długich i krótkich list obserwowanych. Ustaw alarmy w pobliżu punktów wejścia. Czynności po rynku lub rutynowe: Zaktualizuj dziennik TJS. Zrób zrzuty ekranu zamkniętych transakcji i hiperłącza do odpowiadającego mu wpisu dziennika handlowego. Sprawdź wszystkie otwarte transakcje pod kątem możliwych działań na następny dzień. Przejrzyj wszystkie zamknięte transakcje, aby ustalić, czy plan był przestrzegany (czy nie). Zaznacz wykres SPY i Q8217s dla błędu następnego dnia. Platforma handlowa Clean-up. Jakich narzędzi użyję do mojej działalności handlowej: Falcon Trading Computers 8211 komputer transakcyjny Super Trader Pro 8211 platforma do tworzenia wykresów Yahoo Finance. Trade Ideas 8211 oprogramowanie skanujące i możliwości Trading Journal Spreadsheet (TJS) Elite. trade journaltracking journal Przejrzyj notatki i zrzuty ekranu z każdej transakcji 5-8 dni po zamknięciu i po ustąpieniu wszystkich uprzedzeń i emocji. W sekcji czasopism TJS należy zanotować, w jaki sposób można ulepszyć egzekucje, zarządzanie i wyjścia w handlu w przyszłości. Co dwa tygodnie sprawdź arkusz śledzenia TJS, aby zobaczyć, które podkategorie generują pozytywne oczekiwanie (z częstotliwością). Zmodyfikuj 8216plan8217 zgodnie ze zaktualizowanymi informacjami. Odczytaj jedną nową książkę handlową miesięcznie od wybranej przeze mnie grupy doradców handlowych. Weź udział w dwóch konferencjach seminaryjnych w roku, podczas których moi wybrani mentorzy zajmujący się handlem będą korzystać z pomocy dydaktycznych lub nadawczych. Uwagi dotyczące Discipline amp Mindset: Będę przestrzegać (5) Fundamental Truths amp 8220Trader8221 Mindset, od autora Mark Douglas z 8220Trading w Zone8221. 8220 Cokolwiek może się wydarzyć 8221 Nie muszę wiedzieć, co będzie dalej, żeby zarabiać pieniądze. Istnieje przypadkowa dystrybucja między stratami przegranych amp dla dowolnej zmiennej, która definiuje krawędź. An Edge to nic innego, jak tylko wskazanie wyższego prawdopodobieństwa, że ​​jedna rzecz zdarzy się nad drugą. Każda chwila na rynku jest wyjątkowa. Moje złote zasady (andor) Trading Przykazania: będę dyscyplinowany każdego dnia, w każdym handlu. Będę moim własnym handlem 8220self8221, nigdy nie handlując planem innego8217. Uwielbiam brać małe straty. Zawsze będę miał prawo do większych obrotów. Nie jestem uzależniony od handlu, żeby zobaczyć, co się dzieje. Będę handlować tylko wysokimi nagrodami, które mają szanse na ich korzyść. Będę murarzem 8211 robiąc ten sam rodzaj transakcji w kółko. Kiedy znajdę konfigurację, nie waham się ani razu w zawodzie, nie analizuję zbytnio. Zawsze będę prowadził szczegółowy dziennik handlowy i będę działał zgodnie z tym, co mi powie. Wszystko, co robię, będzie dla sukcesu mojej firmy. To jest żywy dokument8230 Może się to zmienić wraz ze wzrostem mojego doświadczenia, (andor) moja wiedza o rynkach rośnie. Kliknij, żeby zobaczyć przykład gtgt Zamknij - Przykładowy plan handlu Szablon do Tradingu giełdowego Dołączył do lip 2017 Status: Członek 309 Postów Szukałem kiedyś internetowego dziennika handlowego, ale nie mogłem znaleźć czegoś, co by mi odpowiadało. Zamiast tego stworzyłem swój własny dziennik w programie Excel. To była najlepsza rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłem, aby poprawić mój handel. Opracowałem cały system handlu od zera wyłącznie na podstawie tego czasopisma i używam programu Excel do badań i opracowywania nowych pomysłów. Moja rada nie przeszkadza w znalezieniu szablonu, ponieważ i tak prawdopodobnie nie będzie pasował do twojego handlu. Zbuduj sobie coś od zera. Oto niektóre z rzeczy, które mam w swoim dzienniku: 1) Plan handlu Dlaczego prowadzę handel Co chcę osiągnąć Jak mam osiągnąć te przypomnienia o handlu i handlu Trading Mój system wypisuje krok po kroku 2) Arkusz roboczy To to gdzie chrupnę liczby zgodnie z moim systemem 3) Wykresy Opracowałem kilka graficznych wskaźników opartych na moim systemie 4) Trade Journal Tutaj zapisuję informacje o każdym handlu, w tym - Saldo Konta Waluta Para BuySell Cena kupiona lub sprzedana w Pip Koszt Rozmiar Wielkość Zysk Zysk w pipsach, dolarach i na koncie Stop loss w pipsach, dolarach i na koncie Ryzyko w stosunku do nagród Wynik każdego handlu, np. Take Profit, lub Stop Loss hit Drawdown. plus kilka innych rzeczy opartych na moim systemie 5) Wyniki Tutaj nagrywam moje tygodniowe wyniki, w tym: - Liczba transakcji. Liczba zwycięstw. Tygodniowa stopa wygranych. Tygodniowy zysk Tygodniowy zysk. Plus wszystkie średnie do tej pory. Wszystkie moje wyniki są nanoszone na wykresy, dzięki czemu mogę wizualnie zobaczyć, gdzie jest mój handel. Szukałem kiedyś internetowego dziennika handlowego, ale nie mogłem znaleźć czegoś, co by mi pasowało. Zamiast tego stworzyłem swój własny dziennik w programie Excel. To była najlepsza rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłem, aby poprawić mój handel. Opracowałem cały system handlu od zera wyłącznie na podstawie tego czasopisma i używam programu Excel do badań i opracowywania nowych pomysłów. Moja rada nie przeszkadza w znalezieniu szablonu, ponieważ i tak prawdopodobnie nie będzie pasował do twojego handlu. Zbuduj sobie coś od zera. Oto niektóre z rzeczy, które mam w swoim dzienniku: 1) Plan handlu. Dobra informacja Zondervan, weźmiemy to pod uwagę, nie zamierzam cię oszukiwać, ale przez przypadek masz jakieś obrazy. nie tylko dla mnie, ale dla innych początkujących handlowców, jeśli przyjdą i spojrzą na ten wątek. Jeśli nie, to wszystko dobrze, że informacje, które nam przekazałeś w swoim dzienniku handlowym, są wystarczająco dobre. Dziękuję bardzo za dzielenie się. Oto niektóre z rzeczy, które mam w swoim dzienniku: 1) Plan handlu Dlaczego prowadzę handel Co chcę osiągnąć Jak mam osiągnąć te przypomnienia o handlu i handlu Trading Mój system wypisuje krok po kroku 2) Arkusz roboczy To to gdzie chrupnę liczby zgodnie z moim systemem 3) Wykresy Opracowałem kilka graficznych wskaźników opartych na moim systemie 4) Trade Journal Tutaj zapisuję informacje o każdym handlu, w tym - Saldo Konta Waluta Para BuySell Cena kupiona lub sprzedana w Pip Koszt Rozmiar partii Take. Nadal szukam rozwiązania poza programem Excel. Moje narzędzie transakcyjne jest zbudowane z programu Excel, ale chcę przechwytywać głównie wykresy i komentarze. Precyzyjne dane wejściowe nie są dla mnie w tej chwili ważne, ale logika za wejściem Wyjście i błędy są tym, co szukam dla Great point arjfca, zgadzam się z tobą z obrazkami i komentarzami, które moim zdaniem są potrzebne tak czy inaczej, na przyszłość informacje o tym, jak rynek zareagował na wydarzenie typu quotquot. Jak również sygnały lub co masz. Sądzę jednak, że dzięki prowadzeniu dziennika i śledzeniu wygranych i przegranych daje to pewien dobry pogląd na utrzymywanie odpowiedzialności za cele, które próbujesz osiągnąć. Nie zrozum mnie. Wiem, że czasami w handlu może być nielogiczne mieć cele, ponieważ rynek może zrobić wszystko, czego chce. Ale w tym. Bardzo logiczne i systematyczne podejście Gratulujemy szczęśliwego Nowego Roku. Jeśli nie do końca Martin, To jest stworzone wokół mojej własnej i specjalnej potrzeby, tak trudnej do zainstalowania w innym systemie Potrzebujesz specjalnej, płatnej biblioteki DLL do wysyłania danych do Interactive Broker Nedd Global Variable dll do przechwytywania i kopiowania danych pomiędzy Multicharts i Exceliem. katalog Tak wiele do zrobienia dla programisty newbie jak ja. Lubię to, co już. Na pewno może to być zgrabne dla innych, ale wtedy trzeba by je dostosować. Zanim się nad tym zastanowię, muszę skoncentrować się na prawdziwym biznesie. handlowy. O handlu: zdecydowałem się ostatnio pracować tylko z. Słyszę cię, kolego, tak czy owak, to było naprawdę fenomenalne, i to nie wygląda na to, że newbie koduje dla mnie haha. Założę się, że wszyscy powinniśmy skupić się na prawdziwym handlu biznesowym. Z dobrym planem handlowym przed nami powinniśmy być w porządku. Czy ktoś zna jakieś dobre szablony dziennika handlowego lub szablony planów biznesowych, z których korzystałeś wcześniej lub używa ich do wprowadzania transakcji i śledzenia transakcji? Cześć, co słychać, zgadnijcie co. Szukałem w Internecie i znalazłem kogoś, kto ma szablon wykresu, który pokazuje, jak wykładniczo rozwijać konto. Oto zdjęcie, a także link do nich, być może będziesz musiał się zarejestrować, co jest do bani, ale informacje są bardzo cenne w mojej opinii. Zobaczę, czy sam mogę opublikować arkusz programu Excel. Ok, nieważne, że nie mogłem, ale możesz pobrać swoje za darmo tutaj forexsuccessfultradersfree-business-plan (forexsuccessfultradersrefpmartinh121ampwbiz-plan-opp) Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć) Hej, co znowu chłopaki, zgadnijcie co. Szukałem w Internecie i znalazłem kogoś, kto ma szablon wykresu, który pokazuje, jak wykładniczo rozwijać konto. Oto zdjęcie, a także link do nich, być może będziesz musiał się zarejestrować, co jest do bani, ale informacje są bardzo cenne w mojej opinii. Zobaczę, czy sam mogę opublikować arkusz programu Excel. Ok, nieważne, że nie mogłem, ale możesz pobrać swoje za darmo tutaj forexsuccessfultradersfree-business-plan (forexsuccessfultradersrefpmartinh121ampwbiz-plan-opp). Daj mi znać, co myślisz, lub jeśli znajdziesz lepszy Jak przechowywać Trade Journal Śledzenie przeszłych sukcesów i porażek jest ważne dla przedsiębiorcy z jakąkolwiek biegłością. Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem dopiero rozpoczynającym karierę handlową, czy doświadczonym profesjonalistą na rynku powracającym i przeglądającym wcześniejsze transakcje, możemy opracować szczegóły dowolnego opłacalnego planu handlowego. Jednym z najprostszych sposobów rejestrowania transakcji jest przechowywanie i utrzymywanie dziennika handlowego przez cały tydzień handlu. Na początku może to być trudne zadanie, ale spójność jest ważna i może być łatwiejsze dzięki logowaniu wstępnie przygotowanego dziennika handlowego. Przykładowy dziennik handlowy Dzień Data Czas Otwarty: Zamknij: Para walutowa: Cena wejścia: Stop Cena: Limit Cena: Wiele transakcji: PL: Wybory, które wybiorą do zapisania w dzienniku handlowym, mogą się różnić w zależności od osoby. Jeśli nie wiesz, od czego zacząć, możesz znaleźć przykładowy dziennik powyżej. Zaleciłbym, aby przynajmniej uwzględnić parę walutową (np. EURUSD), ceny openclose oraz pl (zysk i stratę) dla celów monitorowania. Pamiętaj, że szablon twojego dziennika powinien być czymś, co można łatwo wypełnić przez cały dzień handlu. W ten sposób, gdy nadszedł czas, aby przejrzeć swoje poprzednie transakcje, masz ważne szczegóły, aby to zrobić. Należy również pamiętać o dodaniu sekcji notatek do każdej transakcji. Będzie to inna sekcja, która pozwoli ci rejestrować informacje, w tym co skłoniło cię do zawarcia transakcji. Inne informacje do odnotowania mogą obejmować stosowane wskaźniki (CCI, linie FIB, RSI itp.), Warunki rynkowe (zakres, trend, breakout) lub wszelkie inne informacje, które mogą się przydać przy przeglądaniu poprzednich sukcesów i niepowodzeń w handlu. --- Napisane przez Walker England, Instruktor handlu DailyFX dostarcza wiadomości forex i analizę techniczną trendów, które mają wpływ na globalne rynki walut. Dziennik Trade 038 Journal Analizuję mój handel na cztery główne sposoby: Zrzuty ekranu i wideo transakcji po wejściu do wyjścia amp 8211 Używam do tego SnagIt, Jing, amp Camtasia. Często zamieszczam je na blogu i Twitterze. Dziennik 8211 Jest to prosty dokument tekstowy, w którym po prostu piszę swobodnie o tym, co myślę podczas handlu. Jeśli zrobię to zbyt mocno, spowolni mnie. Proszę zobaczyć ten post dla niektórych prawdziwych wpisów do dziennika. Dziennik handlowy 8220trading well8221. W tym arkuszu kalkulacyjnym śledzę, czy wymieniłem swój plan, śledzę błędy i brakujące transakcje. To jest wprowadzane ręcznie. Myślę, że to najważniejsza część mojej analizy. Dziennik transakcji metrycznych. Tutaj śledzę swoje wyniki i ustalam cele skuteczności. Jest to wprowadzane automatycznie (copypaste z brokera lub aplikacji handlowej). Stało się to dla mnie mniej ważne, ponieważ teraz skupiam się na handlu moim planem. Trading Well Dziennik handlu dobrze handlu ma 3 arkusze robocze. Pierwszy to podsumowanie moich wyników na tydzień: drugi to lista wszystkich moich transakcji i dla każdego: który zestaw był z mojego planu (lub, jeśli nie był to poprawny zestaw), jeśli sprzedałem go dobrze, ile punkty Chciałbym wymienić mój plan, ile punktów mam rzeczywiście notatek na temat handlu Trzeci arkusz jest listą lekcji, które I8217 się uczą, błędów, które zrobiłem. Śledzę, kiedy je robię, aby móc skupić się na unikaniu tych błędów. Na przykład przeniesienie moich przystanków, aby nadać im nieco więcej miejsca, było wspólne 8220sin8221 moje. Jestem dumny z tego, że w zeszłym tygodniu nie poruszałem w ogóle moich postojów. Ale kiedy jeden grzech zostaje zdobyty, pojawiają się inni. Nigdy nie możemy być idealni, ale możemy pracować nad ciągłym doskonaleniem. Dziennik handlu towarami handlowymi jest opisany w tym filmie, który porównuje moje wyniki z poprzednim tygodniem: Możesz pobrać kopię arkusza kalkulacyjnego tutaj: Trading Well Trade Log Dziennik handlu metrami pozwala mi eksportować transakcje z wielu brokerów aplikacji handlowych amp ( takie jak XTrader, Ninjatrader, amp IB8217s TWS) i wkleić je do mojego programu Excel. Sposób, w jaki działa, to eksportowanie transakcji z każdej platformy do pliku CSV lub schowka, a następnie wklejanie ich do arkusza konwersji w moim tekście tradycyjnym, gdzie są one konwertowane do formatu 8220standard8221. Następnie biorę transakcje w standardowym formacie i wkleja je do listy transakcji. Następnie znajduje się arkusz roboczy, który podaje dane, które śledzę. Oto przykład tego, jak wygląda strona podsumowania: Obsługiwane platformy to Velocity, Ninjatrader, amp InteractiveTrokers Trader Workstation. XTrader jest obsługiwany, ale ma kilka problemów do rozwiązania, ponieważ naprawdę go wykorzystuję i nie miałem czasu go naprawić. Jakakolwiek inna platforma może być łatwo obsługiwana przez tworzenie arkusza konwersji, na przykład za pomocą jednego z istniejących arkuszy roboczych platformy. Przygotowałem film wyjaśniający działanie arkusza kalkulacyjnego: Ostatnia karta arkusza ma listę TODO. Ten arkusz kalkulacyjny nie jest 8220finished8221 i it8217 nie jest produktem. Może zawierać błędy lub błędy w formułach. Używam go codziennie, więc nie ma nic większego, ale odkrywam małe problemy podczas korzystania z niego. I8217m udostępnia go tutaj jako przykład do wykorzystania do utworzenia własnego dziennika handlowego. Chociaż mogę wydać przyszłe wersje, nie zamierzam aktualizować wydań przy każdej niewielkiej zmianie, którą wprowadzam. Mam nadzieję, że rozumiesz dlaczego, po prostu nie mam czasu traktować tego jako prawdziwego produktu. Jeśli chcesz kupić 8220finished product8221 tradelog, istnieje kilka na sprzedaż w Internecie. Jeśli chcesz tworzyć własne, mam nadzieję, że uznasz moje za użyteczne. Moja wiedza na temat Excela jest ograniczona do tego, czego używam w swoich statystykach wzmacniacza tradelogs. Jeśli masz jakieś uwagi lub sugestie, jak poprawić tradelog, bardzo bym to docenił. Możesz pobrać szablon tutaj. I8217 zostawił kilka transakcji, abyś mógł zobaczyć, jak to działa. I8217ve zawiera wersję dla programu Excel 2017 o numerze 97: I8217ve zawsze śledził moje transakcje, ale w przeszłości I8217ve skupiał się tylko na śledzeniu wydajności. Odkąd zacząłem inwestować czas, aby analizować wszystkie moje transakcje i porównywać je z moim planem handlowym, mój handel znacznie się poprawił. Myślę, że rejestrowanie i analizowanie transakcji jest kluczowe dla poprawy. Potrzeba czasu i wysiłku amp i wiele osób nie robi tego. Czuję, że jeśli nie handluje się ich planem, to grają. Wiem, ponieważ grałem przez kilka lat. Można być dochodowym hazardzistą. Ale zyskowny przedsiębiorca może zrobić jeszcze lepiej. Mam nadzieję, że uznasz te arkusze kalkulacyjne Excela za przydatne. Jeśli masz jakieś uwagi lub sugestie, w jaki sposób mogę je poprawić, lub jeśli w inny sposób śledzisz swoje transakcje, proszę daj mi znać. Cieszę się z wszelkich opinii. 7 odpowiedzi na dziennik 8220Trade 038 Journal8221

No comments:

Post a Comment