Tuesday 12 December 2017

Forex art of war youtube


Przez 30 lat FOREX był synonimem cienkich, białych sztywnych piankowych arkuszy PVC. Gama produktów FOREX oferuje szeroką gamę lekkich, wysokiej jakości materiałów arkuszowych do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych w szerokim portfolio. Indywidualność jest również pożądana: specjalne kolory, specjalne opakowania, a nawet produkcja określona przez klienta są częścią usługi FOREX. Wysokiej jakości sztywne arkusze z pianki produkowane w Szwajcarii Doskonałe właściwości powierzchni Nasza współpraca z wiodącymi dystrybutorami gwarantuje powszechną dostępność produktów FOREX w całej Europie Najwyższa jakość produktu i utrzymanie odpowiednich standardów jakości to stałe, które oferujemy naszym klientom na dłuższą metę. Prosta obróbka mechaniczna za pomocą standardowych narzędzi do obróbki drewna i tworzyw sztucznych Produkty FOREX są wolne od niebezpiecznych substancji i spełniają wymagania wszystkich dyrektyw RoHS WEEE i unijnego rozporządzenia chemicznego (REACH) Warianty produktu FOREX classic FOREX classic to arkusz premium na FOREXie gama produktów, z najlepszymi właściwościami mechanicznymi i najwyższą jakością powierzchni Wydruk FOREX Wydruk FOREX jest specjalnie ukierunkowany na promocję sektora druku. Ten szczególnie lekki arkusz wyróżnia się dzięki błyszczącej białej, równej powierzchni, która zapewnia podstawę do uzyskania doskonałych wyników drukowania, w szczególności druku cyfrowego. Kolor FOREX Kolory FOREX uzupełniają gamę produktów FOREX z możliwością wyboru dziewięciu żywych kolorów. Ponieważ zabarwienie sztywnego arkusza pianki jest jednorodne w całym tekście, zapewnia optymalną spójność kolorów i gwarantuje taki sam efekt koloru pod różnymi kątami. Więcej informacji na temat FOREX Trading in the Clouds Sztuka Ichimoku, Część 3 Trading of the Clouds ndash The Art of Ichimoku, Part 3 W poprzednich dwóch artykułach na temat Ichimoku, spojrzeliśmy na crossover Tenkan i Kijun (określane jako Trigger i Linie bazowe odpowiednio), a także lsquoKumo, rsquo lub lsquoThe Cloud. rsquo W tym utworze, wersquore ma zawierać ostatni element tego ekscytującego wskaźnika ndash, znanego jako Chinkou-Span, lub ldquoThe Filter. rdquo lsquoThe Filter, rsquo jak go nazywam - może działać podobnie do Kumo, ponieważ może nam pomóc w ustaleniu, w jaki sposób lsquostrong, rsquo, sygnał pochodzący od zwrotnicy TriggerBase. Chinkou-Span (odesłany tutaj jako "filtr", "rdquo") to tylko aktualna cena, którą przedstawiono 26 lat temu. Thatrsquos to. Nie wymaga się żadnych obliczeń naukowych ani skomplikowanej matematyki. Ndash itrsquos to tylko iteracja bieżącej ceny, wykreślona 26 okresów z opóźnieniem. Wartość lsquoThe Filter, rsquo, pokazuje, gdzie obecne działanie cenowe jest związane z sytuacją, w której cena była 26 lat temu. Jeśli cena aktualnej świecy jest wyższa od ceny 26 lat temu, to ogólnie uważa się ją za BULLISH (cena jest wyższa niż 26 okresów temu). Jeśli cena bieżącej świecy jest niższa niż cena 26 okresów temu, jest ona ogólnie postrzegana jako BEARKI (cena jest niższa niż 26 miesięcy temu). Letrsquos zapozna się z kilkoma przykładami, aby zobaczyć, w jaki sposób handlowcy używają filtrów, rsquo w swoich decyzjach handlowych. W poniższym przykładzie zauważ, że BULLISH Crossover właśnie odbyło się POWYŻEJ Kumo. Jeśli pamiętasz z ostatniej lekcji ndash, dowiedzieliśmy się, że jest to DŁUGI sygnał, który handlowcy zinterpretowaliby jako silne odkrycie, ze względu na UMOWĘ między zwrotem a lokalizacją ceny w odniesieniu do Kumo. Teraz, gdy możemy włączyć filtr, rsquo do strategii, możemy zaobserwować, że ten długi sygnał jest potencjalnie jeszcze silniejszy, ponieważ początkowo myśleliśmy, że ndash jest potwierdzony faktem, że filtr, rsquo, jest ponad działaniem ceny 26 okresów temu. Wskazuje to, że trend może być bardzo silny na plusa i bardzo sprzyja długiej pozycji. Handlowcy mogli zinterpretować ten sygnał jako bardzo silny, rsquo, ponieważ istnieje teraz Kumo, i filtr potwierdzający nasz sygnał BULLISH. Dokładnie przeciwny byłby przypadek dla pozycji KRÓTKICH. BEARSKIE Krzyże TriggerBase PONIŻEJ Kumo są jeszcze mocniejsze dzięki potwierdzeniu, że filtr, rsquo, był poniżej ceny 26 lat temu. Letrsquos patrzy na przykład, w którym lsquoThe Filter, rsquo mógłby potencjalnie powstrzymać nas od wejścia w pozycje, których możemy nie chcieć. Na poniższym wykresie zauważ, że istnieją 2 zwroty w bazie wyzwalania, które mają miejsce POWYŻEJ Kumo. Przyjrzyj się pierwszemu sygnałowi ndash, który byłby BEARSKIM Sygnałem, gdy Wyzwalacz przekreślił DÓŁ i PODLEGA Linii Bazowej. Odbywa się to PONIŻEJ Kumo i lsquoThe Filter, rsquo jest również POWYŻEJ Kumo ndash, oba wskazują na BULLISHNESS. BEARSKI sygnał, który właśnie otrzymaliśmy DISAGREES z BULLISHNESS, który widzimy na obu Kumo, i lsquoThe Filter. rsquo I, jak widać na wykresie, ndash, wybierając krótko tutaj, nie poradziłby sobie zbyt dobrze. Jednakże, jeśli zauważysz, że Sygnał 2 ma miejsce wkrótce, zobaczysz, że mamy krzyż BULLISH, gdy Trigger przecina UP i OVER the Base Line. Na Signal 2 ndash mamy UMOWĘ: BULLISH Crossover zgadza się z BULLISH state of Kumo (cena jest POWYŻEJ Kumo) i lsquoThe Filter, rsquo rezydujący powyżej ceny akcji w momencie sygnału. Handlowcy uważaliby ten sygnał LONG BUY za lsquoextremely strong, rsquo ponieważ jest tam UMOWA między sygnałem, Kumo i lsquoThe Filter. rsquo Ponieważ jest to filtr, rsquo jest zbudowany 26 okresów za aktualną ceną, ręcznie testuje tę część strony wskaźnik może być trudny. Jednak jeden manier, którego często używają handlowcy, aby lepiej zapoznać się z lsquoThe Filter, rsquo to test na przyszłość na kontach demo, określający rozmiar partii handlującej w zależności od siły sygnału. Na przykład ndash na BULLISH Crossovers: Below Kumo amp LsquoThe Filter PONIŻEJ cena 26 okresów temu ndash Słaby sygnał (1 partia) Crossover ma miejsce pomiędzy Kumo, Filtr w Kumo ndash Umiarkowany sygnał (2 Partie) Powyżej Kumo wzmacniacz Filtr, rsquo jest powyżej ceny 26 okresów temu ndash Bardzo mocny (3 sztuki) na BEARSKIM Crossovers: Powyżej Kumo amp lsquoThe Filter, rsquo ZA PONÓW cena 26 okresów temu ndash Słaby sygnał (1 partia) Crossover ma miejsce w KumoFilter w Kumo ndash Umiarkowany sygnał (2 Partie) Poniżej wzmacniacz Kumo lsquoThe Filter, rsquo Below Kumo ndash Very Strong (3 Partie) Aby otrzymywać bardziej aktualne powiadomienia o swoich raportach, napisz jstanleyDailyFX, aby dodać go do swojej listy dystrybucyjnej. DailyFX dostarcza wiadomości forex i analizę techniczną trendów, które wpływają na globalne rynki walutowe od naszych traderów. Hi Vance, chcę podziękować za to, co robisz. Przed zapisaniem się całkowicie zignorowałem twoją stronę z opiniami na temat członków. hahaha Ponieważ to było na twojej stronie, po prostu założyłem, że byli przymuszani lub manipulowani. Z perspektywy czasu, teraz, gdy mam już 8117 m, widzę tylko stronę z informacjami zwrotnymi. Wszyscy od twoich członków, całkowicie szczerzy i organiczni. Co sprawia, że ​​ta strona jest jeszcze bardziej imponująca. Muszę przyznać, że zapisałem się, ponieważ jesteście poważni, bardzo doświadczeni i dostępni. Obejmujesz także wszystkie aspekty handlu, a nie tylko strategię. Fakt, że nie jesteś 8220youtout forex celb8221, nie zaskoczył i jest pozytywny dla ciebie, IMO Jest zbyt wiele osób, które żyją na rynku forex, a nie na rynku Forex, podoba mi się twoje motto edukacji, które Cię obserwuje, a szkolenia, to Ty nas obserwujesz . Wyjaśnia dokładnie, o co chodzi w twoim programie. Twój mentoring jest dla mnie wielką wartością i nie wspominając o twoich zabawnych i pouczających porannych sesjach Twój roczny okres próbny jest niczym nieskrępowanym, a twój 12-miesięczny plan płatności jest bardzo hojny. Nie waham się polecać Vance dla początkujących i nie-początkujących, którzy poważnie myślą o tym, że są 8216 konsekwentnie dochodowi8217 w Forex Moment of Clarity Kilka tygodni temu miałem chwilę wytchnienia. Po roku nauki Forex z Vance i handlem wszystko się połączyło. Był to jeden z tych momentów, kiedy wszystko, czego się uczysz, ćwiczysz i badasz, łączy się w jedną spójną myśl. Moment Ah Ha Dostaję to teraz To się stało dla mnie. Od roku uczę się z Vance i handluję. W miarę upływu czasu uczyłem się coraz więcej. Ćwiczenie i prowadzenie badań. Niedługo po tym, jak zacząłem publikować informacje o podstawach w Forum Zespołów, miałem wgląd. Słuchałem jednego z porannych nagrań na żywo, a Vance mówił o krótko - i średnioterminowych transakcjach. Nie jestem pewien, co powiedział ani co pokazał, ale w tym momencie wszystko się ze sobą spotkało i dokładnie wiedziałem, o czym mówi, co oznaczają podstawy rynkowe i jaki był mój plan handlowy. To było najlepsze uczucie, jakie miałem od dłuższego czasu na temat rynku Forex. Był to także pierwszy raz, od kiedy zacząłem, nie dostałem ataku lęku ani rozstroju żołądka na myśl o założeniu konta na żywo. Zdałem sobie sprawę, że nie ma różnicy, o ile przestrzegam mojego planu handlowego. W żadnym wypadku nie uczyłem się ani nie szukam wskazówek od Vance'a, daleko od niego. Oznacza to po prostu, że rozumiem, czego Vance nas uczy i pozwala mi się uczyć więcej. Podstawa, którą naucza Vance, jest ważniejsza niż cokolwiek, czego nauczysz się na rynku Forex. Bez niego poniesiesz porażkę i stracisz wszystkie swoje pieniądze. Moje motto to Cierpliwość i Wytrwałość. Nie spiesz się, nie zmuszaj go. Bądź cierpliwy i przetrwaj w nauce. Naprawdę cieszę się z twojego programu. To więcej niż handlowanie to sposób myślenia i sposób na życie. Holistyczne podejście Vance uczy nie tylko pomagać w handlu, ale także w codziennym życiu. Jego porady i zalecenia dotyczące czytania pomogły poprawić to, co robię i jak to robię. To świetny kurs i trudno jest wycenić wszystkie korzyści, które otrzymujesz. Zachowaj otwarty umysł, aby naprawdę słuchać tego, co się mówi, a zrobisz coś więcej niż mistrzowski handel walutami, zaczniesz opanowywać swoje życie. I8217 handlowałem na rynku Forex przez około 8 lat od 2006 roku. Przez pierwsze 7 lat wydałem tysiące dolarów na niezliczone internetowe metody transakcyjne, roboty, handel lustrzany i żaden z nich nie działał dla mnie. Ciągle wysadzałem moje konto. Oprócz wszystkich moich strat spędziłem cały dzień i noc przyklejając się do monitora komputera, patrząc na wykresy. Nie miałem żadnego zysku i życia, a mimo że pracowałem w domu, spędzałem więcej czasu na swoich listach przebojów niż na własnej rodzinie. Byłem pochłonięty próbowaniem uczynienia z rynku forex swojego źródła utrzymania i głównym źródłem dochodu, ale moje niewyszkolone wysiłki tylko przywiodły mnie do większego zadłużenia i ogromnego poczucia porażki. Niemal niemożliwe było handlowanie pieniędzmi. Większość ludzi prawdopodobnie przestałaby handlować całkowicie po stracie ponad 10 000, ale wciąż wierzyłem, że można zarobić na żywym rynku forex. Kiedy natknąłem się na wideo z gry Vance8217s Art of War na youtube, bezskutecznie handlowałem małym kontem (1000). Darmowe filmy online i darmowe e-booki, które czytałem i oglądałem, pokazały jego ogólną metodę handlu, która była tak prosta, a jednocześnie tak dokładna i dokładna. Zaczynałem nawet osiągać stały dochód dzięki filmom z youtube, więc wiedziałem, że natknąłem się na to, czego szukałem i miałem nadzieję na te wszystkie lata. Fakt, że oddawał swoją metodę za darmo, a nie jakąś podstępną metodę, by zwabić cię, by zapłacić za jakieś oprogramowanie lub EA, a potem zostawić cię samemu sobie, był dla mnie wyjątkowy. Więc zawiesiłem moje konto na żywo i dołączyłem do jego programu forexartofwar. Vance pomaga stworzyć plan handlu, używając sprawdzonej metody, zaprojektowanej specjalnie dla każdego przedsiębiorcy. Jego trening, forum, wgląd i wiedza są jak nic, z czym kiedykolwiek się zetknąłem. Po raz pierwszy od 8 lat handluję z krok po kroku planem, który pomógł mi stworzyć, by handlować z powodzeniem przy stałych zyskach. Nie spędzam całego dnia przyklejonego do moich list przebojów. Mam surowe zasady, za którymi podążam, które teraz dają mi wolność i spokój, nigdy nie miałem rynku forex. Mimo, że nadal mam więcej do nauczenia się dzięki mojemu doświadczeniu, jestem bardzo wdzięczny Vance i wszystkim uczestnikom forum, którzy pomogli mi dotrzeć tam, gdzie jestem dzisiaj. W ciągu ostatnich 7 miesięcy dowiedziałem się więcej o moim handlu i mnie osobiście od Vance, niż w ciągu ostatnich 7 lat na własną rękę. Uwielbiam twoje filozoficzne podejście do handlu. Teraz naprawdę doceniam wzajemne powiązania wszystkiego, co jest. Twój program dał mi wszystkie niezbędne narzędzia do rozwijania własnych umiejętności. Mógłbym napisać esej opisujący wartość twojego przewodnictwa, ale mówiąc krótko, dziękuję ci za bycie drogowskazem, który pokazał mi drogę najmniejszego oporu. Jestem wdzięczny za bogactwo wiedzy i szkoleń, które mi przekazałeś. Dzięki za dotrzymanie tego, podpisałem kontrakt z Vance około 7 miesięcy temu. Byłem zajęty moimi dwiema małymi córkami, więc bardzo powoli pracowałem nad programem. Program Vance8217s ma wiele doskonałych cech. Dla mnie jest bardzo elastyczny. A ponieważ Vance obserwuje OSOBOWO Twoje postępy, otrzymujesz najwyższej klasy edukację. Sesje na żywo są świetne. Oddziałujesz BEZPOŚREDNIO z Vance i innymi traderami. Vance nie tylko przekazuje ci informacje i materiały do ​​nauki, ale także pozwala ci to zrozumieć. Obserwuje twoje praktyki treningowe i daje ci osobiste opinie. A dla mnie to najcenniejsza edukacja, jaką mogę osiągnąć wszędzie. Z natury jestem ciekawską osobą. Mam za sobą wiele różnych koncepcji edukacyjnych. Zawsze szukałem świetnego sposobu na zaangażowanie się w rynek finansowy. Kiedy przeszukiwałem ForexArtOfWar myślałem, że to tylko jedna z tych stron, które chciały wziąć twoje pieniądze i zostawić cię wysoko i sucho. Wprowadziłem moje dane kontaktowe na stronie internetowej i nie oczekiwałem, że coś z tego wyjdzie. Następnego ranka obudziłem się na telefon od Vance'a. Pomyślałem, że są one na wierzchu, na pewno jest to jeden z tych telemarketerów. 8221 Powiedział mi o darmowej 30-dniowej próbie do pełnego wykształcenia strony internetowej, a następnie po umiarkowanym koszcie po treningu. . Pomyślałem sobie, że zobaczymy, co się stanie po 30 dniach, kiedy wracałem do pracy, więc miałem sporo wolnego czasu. Zacząłem uczyć się tak szybko, jak tylko mogłem. Doszedłem do punktu, w którym poznałem pojęcia (tak myślałem). Myślałem, że po prostu dziękują za twoje pieniądze, teraz idź i wykorzystaj swoje pieniądze, aby praktykować to, czego nauczaliśmy. W ogóle tak nie było. Powiedziano mi, żeby nie otwierać konta na żywo i po prostu ćwiczyć pod kierunkiem Vance'a i jego zespołu, dopóki nie dowiem się dokładnie, co się dzieje. So8230. Siedzę około 6 miesięcy po wejściu na ForexArtOfWar i coraz bardziej zbliżam się do live trading. Czuję milion razy więcej bezpieczeństwa na temat tego, co dzieje się na rynku Forex, niż przedtem. Nie miałem żadnej wiedzy. Teraz wiem, że kiedy zacznę handlować na żywo, zrozumiem logikę rynku na tyle dobrze, aby doświadczyć sukcesu. Vance ma cechy, których nie spotyka się bardzo często u ludzi. Z jakiegoś powodu chce mentora nas, jak rośniemy i uczynić nas lepszymi inwestorami na rynku Forex. To tak, jakby wszystko, co robi, służyło tylko innym. Jest to bardzo godna podziwu cecha, której większość z nas nie posiada. Jestem brandingiem nowym w handlu na rynku forex i poruszałem się po witrynie oraz filmach i szkoleniach na poziomie 1. Nie trzeba dodawać, że wszystko wydaje się nieco zniechęcające, ale samo siedzenie i koncentrowanie każdego dnia i nie pozwalanie, by mój strach i powolny postęp zniechęcały mnie, jest świetny. Zwykle jestem bardzo niecierpliwy, ale zdałem sobie sprawę, że po prostu wyląduje mnie na głębokiej wodzie w świecie handlu forex. Wystarczy przejść przez krok krok po kroku z pomocą instruktorów, zmuszając mnie do skupienia się, opanowania, a następnie przejścia w rozsądnym tempie. To, co uważam za szczególnie motywujące, to obserwowanie, jak różne osoby każdego dnia przechodzą na różne poziomy 8211, co jest dla mnie bardzo inspirujące i pozwala mi się skupić i wyjść, aby kontynuować. To wspaniała społeczność uczących się i dokładnie to, czego potrzebuje nowicjusz taki jak ja. Nie ma ra ra ra ra ra na temat tego, ile pieniędzy jest zarabiane, ani nie jęcząc i nie narzekając, ile stracono. Vance, dziękuję ci za stworzenie tak wspaniałej przestrzeni do nauki i dziękuję wszystkim za zbudowanie i utrzymanie tak wspaniałej, pozytywnej społeczności uczącej się. Jeśli szukasz przewagi na rynku Forex, to jest miejsce, w którym możesz być. Edukacja podstawowa i techniczna jest ważna, ale trening i dyscyplina to czynniki, które odróżniają sprzedawcę Art of War od reszty rynku. Wiesz, że pracujesz nad prawdziwą umową, kiedy program został opracowany i skupiony na zasadach od jednego do drugiego, Sun Tzu. To, co naprawdę wyróżnia ten program spośród innych, to także trening psychologiczny, który otrzymujesz. To daje ci przewagę jako przedsiębiorcy. Musisz pokonać siebie, zanim będziesz w stanie przetrwać na rynku Forex. Dodatkową korzyścią płynącą z treningu psychologicznego jest to, że pozytywnie wpłynął na wszystkie aspekty mojego osobistego życia. Praca z Vance i jego zespołem to przyjemność. Szkolenie i otoczenie społeczne są przyjazne i ważniejsze, ukierunkowane. Jeśli chcesz profesjonalnego, bezsensownego, praktycznego i zachęcającego podejścia do rynku Forex, to Vance jest twoim człowiekiem. It8217 jest w przystępnej cenie, a otrzymasz więcej niż płacisz za 8211, pod warunkiem, że zastosujesz się i zaufasz programowi. Czuję, że nie mógłbym zrobić tego szybciej z nikim innym. Od doświadczenia w handlu zerowym do życia w zaledwie 5 miesięcy 8211 i bez żadnych kompromisów w zakresie jakości kształcenia lub szkolenia. Przystąpienie do tego programu sprawiło, że poczułem się bardzo wdzięczny za uratowanie i smutek z powodu porażki. DZIĘKUJEMY Vance82 i elastyczność zespołu i cierpliwość pozwoliły mi połączyć to szkolenie z pracą zawodową i pracą na uczelni. I8217 trenowałem z vance już nieco ponad 18 miesięcy. W wolnym czasie uzupełniałem pracę uniwersytecką w handlu, więc w procesie szkoleniowym postępowałem znacznie wolniej niż moi towarzysze w FAW. Początkowo byłem zaskoczony poświęceniem vance8217 dla poszczególnych umiejętności i okoliczności każdego z uczestników. Na początku I8217d często przypominał Vance o tym, jak to się dzieje, bo wiedziałem, że ma setki stażystów i nie chciał zostać zapomniany w stogu siana, jednak nadgodziny działania Vance8217 dały jasno do zrozumienia, że ​​rzeźbi program wokół indywidualnych zainteresowań i umiejętności, więc Nie musiałem się martwić o to, że teraz na poziomie 3, Vance i ja spędziliśmy wiele godzin (po 30 minut naraz), rozwijając i doskonaląc konfigurację transakcji o dużym prawdopodobieństwie, z której jestem pewien. Niesamowitą rzeczą jest to, że zrobiłem to wszystko samodzielnie. Dlatego uważam, że Vance świetnie sobie radzi z cierpliwością ze swoimi praktykantami, ponieważ w przeciwieństwie do innych programów Forex, Vance czekał, aż sam zaobserwuję właściwe zachowanie i po prostu poprowadził mnie w prawidłowym torze . Vance pozwolił mi pisać i rozwijać każdą część i niuans mojego własnego systemu, co daje mi solidne poczucie satysfakcji i wiarygodności podczas wykonywania decyzji w czasie rzeczywistym. Najbardziej cenionym aspektem tego programu jest jednak bezpłatna mądrość, którą on daje. Metodyczne i psychologiczne podejście Vance8217 nie tylko do handlu, ale także do rzeczywistych doświadczeń nauczyło mnie bardzo wiele i pomogło mi w codziennych spotkaniach z bardziej logiczną, planowaną perspektywą. Jego racje na temat oczekiwań, konsekwencji, realizacji i założeń wydają mi się coraz bardziej interesujące, ponieważ często jego życiowe doświadczenia i porady to te, w których cenię i doceniam. Przystąpienie do tego programu szybko przekształca się w jedną z moich najdumniejszych decyzji w moim życiu w wieku 22 lat. Z pewnością poleciłabym znajomemu wypróbować przynajmniej kilka miesięcy z zespołem FAW, a gdy zobaczysz światło, you8217ll nigdy nie odejdziesz Zastrzeżenie: Forex Art of War i Vance Williams uważają, że klient powinien zdawać sobie sprawę z ryzyka związanego z over-the-counter, spot Forex. Handel na rynku Forex ma charakter wysoce spekulacyjny, co może oznaczać, że ceny walut mogą stać się bardzo zmienne. Transakcje na rynku Forex są wysoce lewarowane, ponieważ zazwyczaj wymagane są depozyty o niskiej marży, niezwykle wysoki poziom dźwigni jest możliwy do uzyskania w obrocie dewizowym. Stosunkowo niewielki ruch na rynku będzie miał proporcjonalnie większy wpływ na środki, które złożyłeś. Możesz ponieść całkowitą utratę swoich funduszy. Ponieważ istnieje możliwość utraty całego salda gotówkowego, spekulacje na rynku Forex powinny być przeprowadzane tylko z kapitałem ryzyka, na który możesz sobie pozwolić, by stracić, co nie wpłynie znacząco na Twój styl życia. Forex Art of War jest dumnie zasilany przez WordPress i BuddyPress. Kolejny motyw WordPress opracowany przez Themekraft.

No comments:

Post a Comment