Wednesday 22 November 2017

Handel na rynku forex wiedza do działania


WOLNOŚĆ FINANSOWA POPRZEZ FOREX Greg Secker i Chris Weaver Święty Graal do handlu na rynkach pieniężnych, quotFinancial Freedom poprzez Forexquot z World39s No 1 Trader i Coach, Greg Secker. Ta przełomowa książka została opracowana z myślą o ludziach, którzy potrzebują prawdziwych, namacalnych, zmieniających życie strategii handlowych. Ta książka jest pierwszą tego rodzaju, która przyjmuje rzeczywiste wypróbowane i przetestowane strategie handlowe, które można natychmiast wdrożyć, aby zacząć wytwarzać solidny dochód. ZA DARMO PRZYJDŹ DO SEMINARIUM Zobacz nasze seminarium internetowe na temat Learn Forex Tradingquot w zaciszu własnego domu Nasze seminarium internetowe powie Ci, czym jest handel dewizowy, jak profesjonalni inwestorzy czerpią zyski z handlu, jak utrzymać niskie ryzyko, znaczenie Ryzyko kontra nagroda i wiele więcej. Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o planowanym kolejnym seminarium, wypełnij poniższy formularz, podając swoje imię i adres e-mail. Zapoznaj się z opinią o działaniu - rekomendacje - co absolwenci mówią, że wiedza o działaniu Republika Południowej Afryki Forex, prawidłowo sprzedawane, to najszybszy sposób, aby stać się finansowo niezależny i rzucić pracę na dzień. Greg Secker, światowej sławy multi-milioner przedsiębiorca walutowy i trener bogactwa - założył Knowledge to Action w 2003 roku, aby pomóc Ci w końcu uwolnić się od czasu to pułapka na pieniądze. Od tego czasu Greg Secker i jego zespół elitarnych trenerów Forex zmieniły życie tysięcy ludzi z Londynu do Sydney. Daje im umiejętności bycia wolnym finansowo, przejęcia kontroli nad swoim życiem i nigdy więcej nie musi martwić się o swoją przyszłość. A teraz dynamiczne strategie Forex Gregs burzą sztorm w Południowej Afryce. Tutaj przedstawiamy kilka prawdziwych referencji od naszych absolwentów. Mój najlepszy zawód do tej pory, nie jestem pewien, czy to było szczęście dla początkujących, ale było około 10 Nazywam się Bhadra Ranchib, jestem wykładowcą na Uniwersytecie Technicznym Cape Peninsula. Greg Secker zorganizował w lipcu seminarium w Kapsztadzie. Zdecydowałem się wziąć udział, ponieważ zawsze szukam nowych możliwości. Wśród strategii, które uczą się w działaniu, są Pivots i Generatory Dochodów. Byłem konsekwentny w trzymaniu się tych. To pasuje do mojego harmonogramu, biorąc pod uwagę, że pracuję na pełen etat, trzymam się długoterminowych transakcji. To robię rano, zanim pójdę do pracy, jedyny czas, kiedy monitoruję transakcje, jest wieczorem. Mój najlepszy zawód do tej pory, nie jestem pewien, czy to było szczęście dla początkujących, ale to było około 10. Oczywiście potem spadło, średnio robię od 1 do 2. To, czego nauczyłem się na tym kursie, to być konsekwentnym. Zawsze mówię ludziom, że są konsekwentni, a ich budowanie z biegiem czasu. Może nie być w przyszłym miesiącu, ale spójność buduje zwroty w przyszłości. Oto badania, głębokość organizacji, sposób przedstawienia materiału, który jest dostępny, a jeśli masz problem, zawsze jest ktoś, kto może ci pomóc Do niedawna byłem prokuratorem, byłem pełnoetatowym prawnikiem nieruchomości. Wraz ze zmieniającym się klimatem gospodarczym zdecydowałem, że nadszedł czas, aby odejść i znaleźć inne umiejętności do doskonalenia. W ciągu ostatnich czterech lat szukałem wielu różnych możliwości i natknąłem się na handel około dwa miesiące temu. Im handlu od poniedziałku do piątku, głównie wcześnie rano. Uważam, że działa tu bardzo dobrze, ze względu na różnicę czasu między Wielką Brytanią i Południową Afryką. Znalazłem Knowledge to Action za pośrednictwem mojego przyjaciela, który polecił mi pójść na kurs i dowiedzieć się, o co w tym wszystkim chodzi, co zrobiłem. Zostaliśmy przeszkoleni przez wspaniałego trenera z Knowledge to Action, który wyszedł z Londynu, Tom Franklin. Był inspirujący, absolutnie pasjonował się tym, co robi. Zdecydowałem, że handel jest zbyt ekscytujący, aby go zignorować. Uczestniczyłem w kursie w połowie października, od tego czasu prowadzę handel od około dwóch miesięcy. Jest wciąż nowy i ja poznaję oprogramowanie, ale mam mokre stopy. Moim najlepszym dotychczasowym handlem był Generator Dochodów, sprzedawany od dawna na Swissie, co miało miejsce w zeszłym tygodniu. Wydrukowałem ekran i wetknąłem go na ścianę. Najlepsze dla mnie, poznanie organizacji Knowledge to Action, było wsparciem. Ponadto badania, głębokość organizacji, sposób prezentacji materiału jest dostępny. A jeśli masz problem, zawsze jest ktoś, kto może ci pomóc. Poczucie, że zawsze ktoś może zapytać, jeśli czujesz się odizolowany lub utknął, tam zawsze odpowiedź. Mam nadzieję osiągnąć niezależność finansową. Uwielbiam pracować niezależnie od kogokolwiek innego. Na własną rękę, ustalając własne ramy dla mojego sukcesu. A przez to osiągam moją własną niezależność finansową. Są wysoce profesjonalną organizacją i ponieważ słuchają naszych opinii, stwierdzam, że poważnie traktują to, co robią i oferowane przez nich usługi. To jest mój czwarty kurs z Knowledge to Action, który chciałbym, aby wszyscy wiedzieli o Knowledge to Action, ponieważ są niezwykle profesjonalni, każdy, kto uczy nas, jest bardzo zwięzły i jasny w nauczaniu wszystkich różnych strategii. Ale także, Knowledge to Action zwraca uwagę na komentarze otrzymane przez delegatów, na przykład - stwierdziłem, że nie wiedziałem, jak korzystać z przestrzeni ETX, a teraz, nowa część kursu została wprowadzona, aby naprawdę uczyć ludzi bardzo szczegółowo, jak używać tego. Zauważyłem także, że wkrótce po tym, jak skomentowałem, że seminaria stały się zbyt duże, ponownie Knowledge To Action zwróciło uwagę i skondensowało klasy, dzięki czemu nauczyciele handlowi byli bardziej dostępni. Są wysoce profesjonalną organizacją i ponieważ słuchają naszych opinii, stwierdzam, że poważnie traktują to, co robią i oferowane przez nich usługi. Rzeczywiście znalazłem kurs transakcyjny Forex bardzo przydatny, a materiał był bardzo dobrze zaprezentowany. Prezenterzy są zawsze otwarci na pytania i są niezwykle cierpliwi. Zapewnili, że bardzo dobrze rozumiemy, co dzieje się w prawdziwym świecie handlu. Studiując strategie oparte na formule, odkryłem, że dobrze rozumiem ich działanie, a teraz wiem, jak je zastosować, aby odnieść sukces w moim życiu. Dołączyłem do Knowledge to Action, dzięki czemu mogłem zrozumieć, w jaki sposób handlować walutami jako sposób na uzupełnienie moich dotychczasowych dochodów. Jak dotąd, moje szkolenie dokładnie wyjaśniło pewne rzeczy, zostało nam przekazane po prostu w kawałkach o niewielkich rozmiarach, które są łatwo wchłaniane i stają się bardziej ekscytujące w miarę upływu czasu. Absolutnie polecam każdemu kurs wymiany Forex - jest to doświadczenie zmieniające życie. Jestem tak podekscytowany, że skorzystałem z okazji, by wyposażyć się w te dodatkowe narzędzia życiowe. Uważam, że to ważne, aby być siłą napędową własnego życia i być w pełni upoważnionym, i wierzę, że podjęcie tego kursu jest drogą do osiągnięcia tego. Po kursie wymiany Forex z Knowledge to Action, który był naprawdę stymulujący i bardzo zachęcający, zdałem sobie sprawę, że handel jest możliwy dla zwykłej osoby. Jeśli prezenter może to zrobić, możemy to zrobić. Knowledge to Action Ltd 1st Floor, Convention Towers, Cnr of Heerengracht i Coen Steytler Street, Cape Town, 8001 South Africa copy 2017 Knowledge To Action Ltd. Zastrzeżenie. Nasze seminaria mają charakter czysto edukacyjny. Nie doradzamy ani nie wskazujemy transakcji pokazanych na żadnym seminarium. Wszystkie transakcje wykazane podczas kursów "Wiedza do działania" mają wyłącznie charakter edukacyjny i ilustracyjny. Te produkty nie są odpowiednie dla wszystkich inwestorów. Upewnij się, że rozumiesz związane z tym ryzyko. Ten człowiek może cię wzbogacić. A może niedziela 12 lutego 2017 00.04 GMT W małej sali konferencyjnej w hotelu Marriott, sąsiadującym z Canary Wharf w Londons Docklands, 11 ambitnych handlarzy walutami siedzi pochłoniętych, słuchając człowieka, który twierdzi, że posiada tajemnicę uzyskania nieograniczonych bogactw. Obiecuję wam, chłopaki: dopóki będziecie śledzić to, co robię, będziecie zarabiać pieniądze. Bardzo trudno jest nie zarabiać, mówi prezenter, Gurdas Singh, firmy coachingowej o nazwie Knowledge to Action. Zaufaj mi: kiedy zaczniesz handlować, członkowie twojej rodziny będą dawać ci pieniądze, aby zacząć dla nich handlować. Pod koniec dnia banki nic ci nie dają. Nie wkładaj niczego do Iza, to strata czasu. Rozgrywka Singhs jest wzmocniona przez imponujące twierdzenie, że Prince William gra dla zespołu polo dla firm oraz leciutki film promocyjny z głośnym lektorem podobnym do tych na hollywoodzkich zwiastunach filmowych. Narrator filmów wprowadza właściciela wiedzy do działania, znanego na całym świecie eksperta od kreowania bogactwa, Grega Seckera, a następnie przelewa wspaniałą okazję: przy codziennej wymianie ponad 4 tony, największa okazja w historii ludzkości jest tu do wzięcia. Trudno nie być przynajmniej lekko pod wrażeniem, a wielu uczestników Marriott wydaje się zainteresowanych zapłaceniem prawie 2500, aby zapisać się na kurs wprowadzający. Ale poza salą konferencyjną pojawia się bardziej intrygująca historia. Knowledge to Action Holdings jest kontrolowany przez Seckera, którego strona internetowa firmy wprowadza jako zapalonego gracza polo, ojca do Santiago, filantropa i założyciela fundacji Knowledge to Action, która mieszka w Londynie ze swoją wspaniałą dziewczyną Katherine Scott. Z rachunków firm wynika, że ​​jego najlepiej opłacany dyrektor prawie na pewno Secker otrzymał 2,2 mln w 2009 r., Kiedy grupa osiągnęła zyski w wysokości 738,194, a 1,6 mln w 2017 r., Kiedy spółka odnotowała stratę 1 mln, ponieważ jej wzrost pozwolił jej zainwestować w nowa australijska spółka zależna. Materiały marketingowe kontynuują z pewną poufałością: Wykorzystując te same strategie transakcyjne odkryte podczas podróży po międzynarodowych parkietach handlowych, osobiste konto handlowe Gregs powiększyło się do tego stopnia, że ​​zdecydował się opuścić świat bankowości inwestycyjnej. Już jako bogaty człowiek, Greg przeszedł na emeryturę jako wiceprezes Mellon Financial Corporation w wieku 27 lat, aby założyć parkiet z domu. Obraz ten jest wzmacniany przez strony internetowe w dziale prasowym, gdzie linki do artykułów o Seckerze i jego firmie zawierają jeden wywiad, w którym opowiada stronie internetowej poświęconej czasom, w których odbywają się parkiety. Łączy w sobie wrażenie, które może skłonić niektórych do założenia, że ​​Secker był handlowcem w Mellon (obecnie Bank of New York Mellon). Czy po powtarzających się bez odpowiedzi pytaniach, kogo Secker wymienił, Knowledge to Action wydało oświadczenie. Stwierdzono: "Pan poseł Seckers jest jasno przedstawiony na stronie internetowej" Knowledge to Actions ". Nie ma żadnego twierdzenia, że ​​P. Secker był przedsiębiorcą w BNY Mellon, a P. Secker nie wysuwa takiego roszczenia. Mimo to Secker pracował dla Mellona, ​​więc można sobie wyobrazić, że uczył się od handlarzy i wykorzystał te lekcje, aby uczyć innych. Witryna "Wiedza do działania" zawiera wiele świetnych referencji, w tym jeden z Leslie Leung (lub dwa spellingi Lang podane na stronie), były projektant wnętrz. Zacząłem uczyć się handlu forex, podczas gdy ja pracowałem, mówi. Kiedy poczułem, że jestem wystarczająco pewny siebie, postanowiłem zrezygnować z pracy i handlu na pełny etat, zdecydowanie polecam ten kurs ludziom. To fantastyczne środowisko do nauki. Istnieje wiele innych podobnych linii i zdają się być sytuacje, w których inwestorzy ryzykują fundusze Knowledge in Action. Strona dodaje: Secker jest osobiście właścicielem jednej z najbardziej dochodowych prywatnych platform transakcyjnych (Live Trading Floor Ltd), która zatrudnia pełnoetatowych inwestorów przy użyciu tych samych strategii, których Greg nauczył się podczas swoich podróży po piętrach handlowych na świecie. Ale to sugeruje oczywiste pytanie: w jaki sposób firma jest oceniana jako najbardziej skuteczna Ostatnie rachunki w Companies House pokazują, że Live Trading Floor jest w całości własnością Seckers Knowledge to Action Holdings. Spółka zależna posiadała aktywa netto w wysokości jedynie 91.132 na dzień 31 grudnia 2017 r. I zanotowała stratę w roku 97.132. Ponadto sprawozdania spółki holdingowej za rok kończący się 31 grudnia 2017 r., Które zostały zatwierdzone we wrześniu 2017 r., Stwierdzają, że spółka Live Trading Floor Limited nie prowadziła żadnej działalności handlowej w badanym roku. To nie brzmi zachęcająco w Singhs do potencjalnych klientów na seminarium: Jeśli łatwo jest nauczyć się handlować za 7,99 z książki kupionej w WH Smith, nie sądzisz, że wszyscy by to robili, zapytał. Musisz być na profesjonalnym parkiecie lub wejść na profesjonalną platformę transakcyjną. Pomimo odpowiedzi od Knowledge to Action, wciąż nie jest jasne, w jaki sposób Live Trading Floor jest klasyfikowane jako najwyższa skuteczność. Firma powiedziała: Wyniki handlowe są rezydentami na bezcłowych rachunkach podmiotów gospodarczych i rzucą się o wyniki indeksu funduszy hedgingowych. Nie należy go pokazywać na kontach Live Trading Floor. Ta widoczna niechęć do dyskusji na temat szczegółów dotyczących handlu Seckers dzwoni z niektórymi byłymi pracownikami, którzy sugerują, że jego prawdziwy talent tkwi w sprzedaży. Jeden powiedział Obserwatorowi. Knowledge to Action to organizacja zajmująca się sprzedażą, ale na szczęście większość osób uczestniczących w bezpłatnym seminarium jest nieufna wobec powtarzanych obietnic nieograniczonego bogactwa za niewielkie inwestycje i prawie bez pracy, a na koniec przestraszy się oferty sprzedaży nieruchomości w stylu timeshare na koniec. . Niestety, na każdy bieg seminarium około 10 osób nie jest zaniepokojonych. Biorąc pod uwagę skalę marketingu i dużą liczbę bezpłatnych seminariów prowadzonych w Wielkiej Brytanii, wiele osób z różnych grup demograficznych w końcu płaci ponad 2000 za kurs, który może nie dać im pieniędzy i prawie na pewno nie sprawi, że będą ogromnych dochodów sprzedanych im na bezpłatnych seminariach. To rozczarowanie doprowadziło do licznych negatywnych opinii na temat kursów publikowanych w Internecie. Jednak inni byli pracownicy twierdzą, że nauczane treści są dobre, ale prezenterzy okazjonalnie ogromnie wyolbrzymiają łatwość, z jaką delegaci będą mogli osiągać duże zyski. Mówi się również, że kluczowy element coachingu jest często pomijany na korzyść próby sprzedaży dalszych kursów, takich jak Momentum Coaching na poziomie 2220 lub Master Trader na poziomie 6,596. Kerry Twite, który zapłacił 2396.40 za kurs Traders University w zeszłym roku, powiedział: Kurs wyjaśnił podstawy handlu i dał mi kompletnie początkujący kilka podstawowych strategii handlowych, które mogłem zacząć od razu. Na forach czułem, że źródłem większości negatywnej krytyki byli głównie niezadowoleni bogaci-szybkie typy, którzy uczestniczyli w kursie poszukiwania świętego graala handlu. Prawdą jest, że nie ma świętego Graala. Można krytykować to, że up-selling jest czasami dość oczywisty i ciężki. I dostałeś poczucie, że niektóre z twierdzeń dotyczących wzrostu kapitału, samochodów sportowych i tak dalej mogą być przesadzone. Knowledge to Action zawiera długą listę referencji klientów, podkreślając wagę tego, że wiele osób uznało kursy za wartościowe i twierdzi, że są dochodowe, a jednocześnie twierdzi, że nie obiecuje ani nie gwarantuje sukcesu. Firma dodaje: Około 100 000 osób wzięło udział w kursach prowadzonych przez Knowledge to Action na całym świecie. Zdecydowana większość cieszyła się kursami i uznała je za wysoce profesjonalne, informacyjne i warte swojej ceny. Mieliśmy niewielką liczbę uczestników, którzy odkryli, że handel nie jest dla nich, a zatem skrytykował szkolenie. To niestety jest nieuniknione, gdy liczby są tak duże. Stworzyliśmy silną markę z wieloma tysiącami zadowolonych klientów i podejmiemy kroki prawne w celu obrony naszej reputacji, jeśli to konieczne.

No comments:

Post a Comment