Thursday 16 November 2017

Księgi umiejętności e handlu online


Umiejętności: Umiejętności w handlu umożliwiają zwiększenie ogólnego zysku z transakcji rynkowych poprzez zmniejszenie podatków, zwiększenie maksymalnej liczby aktywnych zleceń rynkowych oraz umożliwienie sprzedaży lub kupowania przedmiotów na odległość. Charyzma ma największy wpływ na czas treningu tych umiejętności. Siły woli i charyzmy są ważne w nauce umiejętności zawodowych. Poniżej przedstawiono umiejętności w sekcji Handel (w kolejności alfabetycznej): Obniżenie podatku od transakcji o 10 na poziom. Obniż opłaty brokera o 5 na poziom. Zwiększ liczbę zaległych zamówień o 4 na poziom. Zwiększ liczbę zaległych kontraktów korporacyjnych o 10 na poziom. Zmniejsza stawkę podatku NPC w urzędzie celnym o 10 na poziom. Zdalna modyfikacja zamówień typu buysell. Zmniejsza ilość depozytów potrzebnych natychmiast do zamówienia zakupu. Sprzedawaj przedmioty zdalnie. Skonfiguruj kupuj zamówienia zdalnie. Zwiększ liczbę slotów buysell o 8 na poziom. Zwiększ liczbę slotów buysell o 4 na poziom. Zwiększ liczbę slotów buysell o 32 na poziom. Zwiększyć możliwy zasięg instalacji zdalnie kupować. Zwiększ liczbę slotów buysell o 16 na poziom. Informacje o umiejętnościach Biegłość rachunkowości w zmniejszaniu szans na transakcje biznesowe, utrzymywanie porządku w książkach czekowych. Każdy poziom umiejętności zmniejsza podatek od sprzedaży o 10. Korporacja Kontraktująca Jesteś zaznajomiony z zawiłościami formalizacji umów pomiędzy twoją korporacją a innymi podmiotami. Za każdy poziom tej umiejętności liczba umów korporacyjnych z partnerami korporacyjnymi zwiększona jest o 10 do maksymalnie 60. Ta umiejętność nie ma wpływu na kontrakty, które osobiście złożysz. Nie ma limitu liczby umów, które korporacja może przypisać sobie. Korporacje mają twardy limit 500 zaległych zamówień publicznych. Kodeks Celny Ekspertyzy Ekspertyza w zakresie ograniczenia biurokracji przepisów celnych. Zmniejsza podatek importowy i eksportowy w urzędach celnych o 10 na poziom. Nie dotyczy to urzędów celnych InterBus. Wpływa tylko na stawkę podatkową NPC planetarnych urzędów celnych. Stawka podatku NPC jest naliczana tylko za należące do gracza urzędy celne w pomieszczeniach o wysokim poziomie bezpieczeństwa, które należą do NPC (Interbus) i urzędów celnych znajdujących się poza obszarem o wysokim poziomie bezpieczeństwa, nie pobierają podatków od NPC i w związku z tym nie mają wpływu na tę umiejętność. Daytrading Umożliwia zdalną modyfikację zamówień kupna i sprzedaży. Każdy poziom umiejętności zwiększa zakres, w którym można modyfikować zamówienia. Poziom 1 pozwala na modyfikację zleceń w ramach tego samego układu słonecznego, poziom 2 rozszerza ten zakres do systemów w obrębie 5 skoków, a każdy kolejny poziom następnie podwaja go. Poziom 5 pozwala na modyfikację zamówienia rynkowego w dowolnym miejscu w bieżącym regionie. Obrót marżą Zdolność do podejmowania potencjalnie ryzykownych inwestycji działa na Twoją korzyść. Każdy poziom umiejętności zmniejsza odsetek ISK umieszczanych w depozytach rynkowych podczas wprowadzania zleceń kupna. Zaczynając od 100% depozytu na poziomie 0 (niewyszkolona umiejętność), każdy poziom umiejętności łącznie zmniejsza procent o 25. Spowoduje to zmniejszenie twojego całkowitego depozytu do około 24 na poziomie 5. Umiejętność marketingowa przy sprzedaży przedmiotów zdalnie. Każdy poziom zwiększa zakres od sprzedawcy do sprzedawanego przedmiotu. Poziom 1 pozwala na sprzedaż przedmiotów w ramach tego samego układu słonecznego, poziom 2 rozszerza ten zakres do systemów w 5 skokach, a każdy następny poziom podwaja go. Poziom 5 pozwala na sprzedaż przedmiotów znajdujących się w dowolnym miejscu w bieżącym regionie. Ta umiejętność pozwala sprzedawać aktywa zlokalizowane na innych stacjach w regionie (w zależności od poziomu umiejętności) jako sprzedaż zamówień lub sprzedaż bezpośrednio w celu zakupu zamówień. Bez tej umiejętności możesz tworzyć zamówienia sprzedaży lub sprzedawać przedmioty tylko wtedy, gdy jesteś zadokowany na tej samej stacji, co przedmiot. Nabywanie biegłości w zakresie składania zamówień na zakup zdalny na rynku. Poziom 1 pozwala na rozmieszczenie zamówień w ramach tego samego układu słonecznego, poziom 2 rozszerza ten zakres do systemów w obrębie 5 skoków, a każdy kolejny poziom następnie podwaja go. Poziom 5 pozwala na umieszczanie zamówień zdalnego zakupu w dowolnym miejscu w bieżącym regionie. Uwaga: Umieszczanie zamówień zakupu i bezpośrednie kupowanie przedmiotów to nie to samo. Bezpośredni zakup zdalny nie wymaga umiejętności. Widoczność Umiejętność zdalnego pozyskiwania produktów. Każdy poziom umiejętności zwiększa zakres skuteczności zdalnych zamówień zakupu ze stacji początkowej. Poziom 1 pozwala na umieszczenie zleceń zdalnego kupowania z zasięgiem ograniczonym do tego samego układu słonecznego, Poziom 2 rozszerza ten zakres do systemów w obrębie 5 skoków, a każdy kolejny poziom następnie podwaja go. Poziom 5 pozwala na pełny zasięg regionalny. Uwaga: Tylko zdalnie umieszczane zamówienia kupna (za pomocą zakupów) wymagają tej umiejętności do zmiany zakresu. Jakikolwiek zakres może być ustawiony na lokalnym zleceniu kupna bez umiejętności. Hurtownia Możliwość organizowania i zarządzania operacjami rynkowymi na dużą skalę. Każdy poziom podnosi limit aktywnych zamówień o 16. Narzędzia osobiste Przestrzenie nazw Nawigacja EVE UniversitySkill Trading w Nowym Edenie 2018-01-18 15:10 By Team Size Matters Comments Dzień dobry Capsuleers Kilka miesięcy temu opublikowaliśmy bloga dev wprowadzającego Cię do idea Skill Trading. Blog wywołał naprawdę wspaniałą dyskusję w społeczności EVE. Zdecydowaliśmy się być całkiem bezstronni i zobaczyć, dokąd to doprowadzi, bez namawiania kogokolwiek. Nie byliśmy pewni, czego dokładnie możemy się spodziewać, ale szybko stało się jasne, że wielu z was dostrzegło potencjalne korzyści, a wasz zakupowy również jest gotowy na wielkie zmiany w EVE, zwłaszcza gdy mogą pomóc w pozyskaniu nowych graczy lub dać więcej swobody dzięki twoje własne postacie. Po przejrzeniu wielu informacji zwrotnych podczas ulepszania projektu, jestem tutaj, aby ogłosić, że dodamy Skill Trading do New Eden i jest on obecnie zaplanowany na luty. Dużo się nauczyliśmy ze wszystkich artykułów, komentarzy i postów na forum na pierwszym blogu, ale zanim przejdziemy do zmian, które wprowadzają, chcę jeszcze raz opisać, jak działa ta funkcja, ponieważ ostatnio zdarzały się pewne niejasności. Letrsquos patrzą najpierw z perspektywy kogoś, kto chce dodać punkty umiejętności do swojej postaci. Wszystko, co muszą zrobić, to zdobyć przedmiot LdquoSkill Injectorrdquo (uprościliśmy tutaj nazwę dla jasności), które mogą znaleźć na rynku EVE dla ISK, pod warunkiem, że inny gracz umieścił go na liście. Po tym, jak kupili jeden lub przekonali kochającego kibica, aby mu je dał, aktywują element, który natychmiast dodaje punkty umiejętności do ich nieprzydzielonego basenu i pochłania Injector umiejętności. Te punkty umiejętności można następnie wydać, jak im się podoba (oczywiście zgodnie ze zwykłymi ograniczeniami dotyczącymi progresji umiejętności). Thatrsquos to. Elementy iniektora będą dawały różne punkty umiejętności w zależności od tego, jaki jest ogólny punkt umiejętności characterrsquos, gdy używasz tego przedmiotu, zgodnie z następującą skalą: 5 milionów punktów umiejętności łącznie 500 000 punktów umiejętności na iniektor 5 milionów ndash 50 milionów punktów umiejętności 400 000 punktów umiejętności na iniektor 50 milionów ndash 80 milionów punktów umiejętności 300 000 punktów umiejętności na iniektor gt 80 milionów punktów umiejętności 150 000 punktów umiejętności na iniektor Ale element, którego potrzebujesz i proces, którego używasz, są takie same, bez względu na to, gdzie spadniesz na wagę. Ostatnia rzecz: wprowadzamy kilka ulepszeń w interfejsie użytkownika do przydzielania punktów umiejętności, ale nie mam jeszcze zrzutu ekranu dla ciebie. Teraz niech pan patrzy na drugą stronę obrazu. Jeśli chcesz, aby ktoś chciał sprzedać punkty umiejętności, a twoja postać ma więcej niż 5 milionów punktów umiejętności, musisz zdobyć LdquoSkill Extractorrdquo. Ten przedmiot pochodzi z New Eden Store, ale można go również sprzedać na rynku, więc możesz wybrać opcję, która najlepiej pasuje do Ciebie, ISK lub AUR. Gdy już posiadasz ekstraktor umiejętności, wszystko co musisz zrobić, to aktywować go, co da ci nowe okno pokazujące wszystkie twoje umiejętności. Zaznaczasz umiejętności ekstrakcji, dopóki nie znajdziesz 500 000 punktów umiejętności, które warto oznaczyć. Gdy jesteś zadowolony z umiejętności, które wybrałeś, kliknij Akceptuj. Teraz będziesz mieć injektor Umiejętności w hangarze przedmiotów, a użyty Skill Extractor zniknie wraz z 500 000 punktów umiejętności. Itrsquos jest bardzo ważne, aby zauważyć, że oznacza to, że wszystkie punkty umiejętności dostępne na rynku w EVE pochodzą od innych postaci, w których były szkolone w normalnym tempie. Gospodarki napędzane przez gracza są kluczem do projektowania EVE i chcemy, abyś decydował o wartości sprzedawanych punktów umiejętności, a jednocześnie upewniamy się, że istnieje jeden mechanizm, który wprowadza nowe punkty umiejętności do szkolenia systemu ndash. Projekt nie zmienił się w żaden wielki sposób od czasu naszego ostatniego bloga, ale możesz zauważyć, że malejąca skala powrotów nieco się zmieniła od ostatniego razu. Zamiast dostrzegać poważne obawy o to, że są używane przez wysokie postacie zręcznościowe, widzieliśmy wielu graczy o wysokich kwalifikacjach, którzy chcieli mieć lepszy dostęp do korzystania z niego osobiście, więc w taki sposób rozluźniliśmy skalę, aby pozwolić na większą elastyczność na najwyższym poziomie. W szczególności zmieniliśmy trzeci wspornik, który dawał 200 000 do wydania 300 000, a ostatni wspornik dawał od 50 000 do 150 000. Irsquom na pewno chcesz wiedzieć o cenach dla Extractorów, ale zamierzamy ogłosić, że trochę bliżej czasu wydania. Thatrsquos to ważna rzecz. Jak już powiedziałem, naszym celem jest luty, więc możesz spodziewać się tego w niedalekiej przyszłości. Bardzo doceniamy debatę i opinie oparte na ostatnim blogu i czekamy na drugą rundę po tym blogu. Bardzo się cieszymy, że dostaniemy to w Twoje ręce i mamy nadzieję, że będzie to miało wielki wpływ na EVE. Na razie bezpiecznie lataj, CCP Rise for Team Size MattersIntroduction Na forach dostępnych jest wiele nagrań klas handlowych Uni. Oto kilka przykładów: Trading 101 - Lompster (Podstawy handlu, pewien nacisk na handel na stacjach i w czasie wojny) Eldiora (Podstawy handlu, Nacisk na handel międzyregionalny i rozpoczęcie.) Dr Deus (Wprowadzenie do handlu. Nacisk na stację handlując, handlując w Jita, maksymalizując zysk.) Wygrana w słońce (kupuj i sprzedawaj zamówienia, tworząc transakcję, np. kupuj taniej, sprzedaj wysokie, handluj poprzez ciągnięcie, szczegóły systemu rynkowego, analizę rynku, zalecane umiejętności.) Zalety handlu Aby zacząć: możesz zacząć od razu handlować z postacią bez umiejętności, a ilość wymaganego treningu umiejętności w porównaniu do innych zawodów jest dość niska. Jedyną umiejętnością, od której naprawdę musisz zacząć, jest Trade, bez której prawdopodobnie poczujesz się trochę ograniczona liczbą zamówień, które możesz otworzyć. Łatwe do zrobienia w czasie wojny: dzięki niewielkiej inwestycji w umiejętności (marketing, zaopatrzenie i daytrading do poziomu 2) możesz łatwo ustawić handel w jednym systemie, gdy jest on umieszczony w innym, lub użyć alt do handlu w inny sposób. Elastyczność czasowa: wiele transakcji dzieje się w czasie, a jego łatwo przejść AFK bez prawdziwego zagrożenia przez większość czasu. Chociaż nie jest to prawdą podczas holowania, dobre zaciągi wydają się być dość krótkie i zawsze można zaciągnąć do połowy. Trade Interfaces The Trade Window Prawdopodobnie najprostsza i najmniej używana forma handlu, okno handlu wymaga, abyś był zadokowany z kimś na tej samej stacji. Jest najczęściej używany do dostarczania przedmiotów osobiście do przyjaciela. Okno handlu jest mniej przydatne, ponieważ handel masowy nie jest możliwy i często dochodzi do oszustwa. Umowa jest publiczną formalną umową o pracę lub towar, dostępną poprzez przycisk umowy w NeoCom. Podobnie jak w przypadku okna handlowego, handel masowy jest trudny, a oszustwa są powszechne. Jednak umowy mają kilka zalet. Mogą zawierać towary, które nie są zwykle dostępne na rynku, a znalezienie odbiorców dla Twojego handlu jest znacznie łatwiejsze niż przez okno handlu. Alternatywnie, kontrakty kurierskie mogą również przynosić dodatkowy zysk trasom transportowym. Rynek To miejsce, w którym odbywa się większość handlu w Eve. Rynek jest w zasadzie zautomatyzowaną listą umów wymiany przedmiotów: kupuj zamówienia i sprzedawaj zamówienia. Ponieważ zamówienia mogą być częściowo wypełniane i wyszukiwane w łatwy sposób, są one o wiele bardziej wygodne niż handel poprzez umowy, chociaż podstawowa zasada jest taka sama. Kolejną zaletą rynku jest to, że łatwo jest zobaczyć cenę i ilość, za które przedmioty faktycznie sprzedają, korzystając z zakładki szczegóły rynku. Rynki są ograniczone do określonego regionu. Umiejętności handlowe można podzielić na cztery grupy: Umiejętności zwiększające maksymalną liczbę aktywnych zamówień: Handel, Handel, Hurt, Tycoon. Umiejętności pozwalające na zdalne kupowanie i sprzedawanie rzeczy: marketing, zaopatrzenie, Daytrading, widoczność. Umiejętności, które zmniejszają koszty związane z obrotem: rachunkowość, relacje z brokerami, obrót marżami. Umiejętności, które zwiększają maksymalną liczbę zaległych umów: Kontraktacja z umową i firmą. Zamów umiejętności Bez umiejętności handlowych postać może ustawić 5 jednoczesnych zamówień. Handel 160 (1x20k160ISK) zapewnia 4 dodatkowe zamówienia na poziom. Retail 160 (2x 100k160ISK) przyznaje 8 dodatkowych zamówień na poziom. Hurtownia 160 (4x35M160ISK) zapewnia 16 dodatkowych zamówień na poziom. Tycoon 160 (6x. 100M160ISK) przyznaje 32 dodatkowe zamówienia na poziom. Przy wszystkich tych umiejętnościach wyszkolonych do poziomu 5, postać może zarządzać nawet 305 zamówieniami. Zdalne umiejętności Informacje o tych umiejętnościach mogą być mylące. Niestety, te umiejętności nie magicznie poruszają towarów. Na przykład, zamówienie nie pozwoli ci na zakup towarów w odległym systemie i ich pojawienie się w twoim obecnym hangarze stacji. Umiejętności te pozwalają ci kupować i sprzedawać towary, których nie ma w twoim obecnym systemie stacyjnym. Jeśli na przykład jesteś sprzedawcą stacji, spędzasz czas w innym miejscu ze swoich towarów, zwiększa to bezpieczeństwo, ponieważ centra handlowe mają tendencję do przyciągania akcji PvP. Podobnie, możesz dostarczyć swoje uszkodzenia do centrum handlu, a następnie wrócić do misji, w której odbywają się misje, a jednocześnie zarządzać sprzedażą swoich pojazdów ratunkowych. Marketing 160 (3x. 3.5M160ISK) pozwala na zdalne konfigurowanie zamówień sprzedaży. Zakresy: poziom 0: ograniczony do aktualnego poziomu stacji 1: gdziekolwiek w obrębie obecnego poziomu układu słonecznego 2: 5 skoków poziom 3: 10 skoków poziom 4: 20 skoków poziom 5: cały region Zakup 160 (3 x 1,5M160ISK) pozwala skonfigurować zamówienia zakupu zdalnie. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Daytrading 160 (1x12.5M160ISK) umożliwia zdalną zmianę zamówień. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Widoczność 160 (3 x 7.5M160ISK) - zwiększa maksymalny zakres zamówień zdalnego kupowania, dzięki czemu sprzedawcy mogą wypełniać takie zamówienia z dowolnej stacji z tym zakresem zlecenia zdalnego kupowania. Każde zamówienie zakupu może mieć własny skuteczny zasięg ograniczony do tej umiejętności. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Umiejętności zmniejszania napięć Obrachunkowe 160 (3 x 5M160ISK) - zmniejsza stawkę podatku od transakcji o 10 na poziom z 2 do 1 na poziomie 5. Relacje brokerów 160 (2x 100k160ISK) zmniejsza opłatę brokera pobieraną od zleceń rynkowych w stacjach NPC poprzez odjęcie mieszkanie 0.1 za poziom od 3 do 2.5 na poziomie 5. Na tę opłatę mogą mieć również wpływ pozycje między traderem a korporacją, która jest właścicielem stacji. Margin Trading 160 (3 x 20M160ISK) zmniejsza ilość ISK, które musisz umieścić w zamówieniach kupna za 25 na poziom. Reszta będzie pochodziła z portfela z postaciami, gdy ktoś faktycznie sprzedaje ci towary. Opóźnione wartości to: poziom 0: 100 Pełna kwota ISK jest usuwana z portfela, gdy zlecenie kupna jest ustawione na poziomie 1: 75 poziom 2: 56,25 poziom 3: 42,18 poziom 4: 31,64 poziom 5: 23,73 Umeblowanie Umiejętność Umawiające 160 (1x 150k160ISK) zwiększa maksymalną liczbę kontraktów o 4 na poziom do 21 na poziomie 5. Corporation Contracting 160 (3x. 150k160ISK) zwiększa liczbę równoczesnych umów korporacyjnych, które możesz podpisać w imieniu swojej korporacji o 10 na poziom do 60 na poziomie 5. Handel za pomocą rynku Główną metodą handlu jest to, czego inni gracze nie mogą robić: albo są zbyt leniwi, albo koszt alternatywny jest zbyt duży. Większość aktywności rynkowych występuje w i wokół Trade Hubs. Holowanie to działanie polegające na przewożeniu towarów między stacjami w celu uzyskania zysku. Zasadniczo kupujesz towary na jednej stacji, ładujesz je na swój statek holowniczy, przenosisz na inną stację i sprzedajesz dla zysku. Dzieje się tak dlatego, że większość graczy nie ma statków ani czasu, aby przenieść wszystko samodzielnie. Co ciekawe, istnieje wiele towarów handlowych, które istnieją tylko po to, aby być przewożone między stacjami NPC. Znalezienie dobrych szlaków handlowych jest trudne (i zmienia się codziennie), więc większość graczy korzysta z zewnętrznego narzędzia, takiego jak Eve-Central lub Navbot. Jednak zazwyczaj istnieją pewne ogólnie korzystne zyski, takie jak przewożenie rzeczy z ośrodków misyjnych, w których misjonarze wyrzucają swoje łupy, do centrów handlowych, gdzie jest mniej zasobów. Umiejętności Rasowe Przemysłowe dla początkujących użytkowników statków Modernizacja kadłuba do korzystania z rozszerzonych ładunków. Handlowanie Station Trading Station to jak ciągnięcie, ale bez ciągnięcia statku Zamiast kupować nisko, a następnie zabierać towary tam, gdzie można sprzedać wysokie, kupujesz taniej i sprzedajesz wysoko bez przenoszenia towaru. Zasadniczo chcesz znaleźć przedmioty o rozsądnym obrocie wolumenem i znaczącą różnicę w cenach zamówień kupna i sprzedaży na tej samej stacji. Duże źródło tego typu przedmiotów pochodzi z łupów NPC: Gracze wykonują misje, zbierają łupy i chcą je sprzedać za szybką złotówkę, ponieważ nie mają czasu ani umiejętności Handlowych, aby skonfigurować zlecenia sprzedaży na wszystko. Innym przykładem są książki handlowe, które są podawane podczas samouczków - jeśli gracze je mają i nie potrzebują tego, po prostu chcą zrzucić go na ISK. Z drugiej strony, gracze, którzy szukają jednego, zapłacą sporo więcej, ponieważ nie dostaną go nigdzie indziej. Prostą zasadą jest kupuj nisko i sprzedawaj na wysokim poziomie. Aby zapewnić efektywne wykonywanie transakcji na stacjach, upewnij się, że różnica między ceną zleceń sprzedaży a ceną zamówienia kupna minus podatki nadal daje zysk. Konfigurowanie zamówień kupna i sprzedaży na wielu przedmiotach minimalizuje ryzyko rynkowe cena ulega awarii na dowolnym konkretnym przedmiocie. Jeśli uda ci się zdobyć 20 000 000 na przedmiot i uda Ci się wymienić 100 z nich dziennie, dostaniesz 2000 000 isk. Zrób to z 50 różnymi produktami, a to równa się 100 000 000 isk dziennie Zacznij od małych i reinwestuj, a wkrótce zobaczysz, że twoja suma rośnie bardzo szybko. Kiedy zaczynasz pracować w miliardach, możesz handlować droższymi przedmiotami, które mogą podnieść twoje marże, a także wycenić część konkurencji. Handel Station Station Skills Station to kwestia wielkości. Twoje marże będą cienkie i będziesz musiał zaoszczędzić pieniądze, gdzie tylko możesz. Oznacza to, że szkolenie Relacje z Brokerami i Księgowość to 5. W początkowej fazie kariery handlowej, te ułamkowe wartości procentowe mają minimalny wpływ, tj. Jeśli są wyszkoleni na poziomie 5, musisz wymienić 667 milionów ISK towarów, aby otrzymać 5 milionów ISK, które wydałeś na Księgowość rachunkowości. Jednak, gdy budujesz swój wolumen obrotu, redukcje te są dość znaczące. Bez wchodzenia w matematykę, szkolenie Relacje z Brokerami i Księgowość do 5 zwiększy twoje zyski o 11. Inne umiejętności, którymi będziesz chciał się zapoznać, to: Handel. Sprzedaż. Hurt i potentat. Te umiejętności zwiększają liczbę zamówień otwartego rynku, które możesz mieć. Dostarczanie. Marketing. Daytrading i widoczność. Umiejętności te pozwalają kupować, sprzedawać i modyfikować zamówienia na stacjach innych niż bieżące. Obrót marżą. Ta umiejętność pozwala zmniejszyć ilość depozytów wymaganych przy składaniu zamówienia zakupu, skutecznie pozwalając ci składać zamówienia za więcej pieniędzy niż faktycznie masz. (Ale nadal potrzebujesz ISK, aby był dostępny, gdy zlecenie Kupna przechodzi.) Społeczności. Znajomości. Zwiększa twoją pozycję, dzięki czemu płacisz mniej podatków. Zastrzeżenie: Opłaty brokerskie opierają się na Twojej podstawowej frakcji i pozycji korporacyjnej. Umiejętność Connections nie wpływa na opłaty brokerskie zapłacone za zamówienie. Zasadniczo, rafinacja dla zysku oznacza szkolenie niektórych umiejętności rafinacji, uzyskanie dobrej reputacji z obecnymi stacjami, a następnie rafinacja rudy zakupionej na rynku. Większość rudy na rynku jest sprzedawana przez górników bez umiejętności rafinacji lub którzy nie wiedzą lepiej, więc marże są zazwyczaj dość dobre. Spekulacja Spekulacja to akt kupowania towarów w nadziei, że ich cena wzrośnie w przyszłości. Na przykład ceny PLEX mogą znacznie wzrosnąć podczas wakacji, więc kupowanie ich wcześniej w roku i sprzedaż w lecie może przynieść duży zysk. Spekulacja może również wystąpić w przypadku zmian łatek lub znaczków na rynku. Wskazówki i wskazówki Podobnie jak w przypadku innych aspektów Eve, pierwszą zasadą handlu jest nigdy nie inwestować pieniędzy, których nie możesz stracić. 0,01 ISK-ing Po rozpoczęciu handlu zauważysz, że wiele osób ma tendencję do nadużywania ciężej o 0,01 ISK na jednostkę. Spora liczba nowych graczy wydaje się mieć z tym problem - często denerwuje się do punktu, w którym radykalnie zmieniają swoje zamówienia, odcinając ogromne zyski. Jednak bardziej użytecznym sposobem patrzenia na 0.01-isking jest to, że jest to po prostu mechanizm gry, w którym zalogowany i aktywny gracz ma przewagę nad wylogowanymi lub handlowcami AFK. Zbytnie lub podcięcie konkurencji o 0,01 ISK jest dokładnie tym, jak to osiągnąć. Tak więc, gdy ktoś cię przerysowuje zaledwie o 0,01 ISK, oni po prostu zaczynają swoją kolej na początku kolejki. Jeśli tam jesteś, aktualizujesz swoje zamówienia, możesz po prostu zaktualizować zamówienia i wrócisz do swojej kolejki, aby znaleźć się na początku kolejki. Z drugiej strony, jeśli nie jesteś tam, lub nie jesteś zalogowany, nie wyginaj się tak, jakbyś był aktywny, gdy zbierze nagrody. A kiedy zaczniesz robić własną grę o wartości 0,01, spróbuj użyć kółka myszy, aby podnieść swoją cenę. Może ci się spodobać, zwłaszcza, że ​​po przyzwyczajeniu może być dość szybkie. Oczywiście, czasami rynek danego produktu jest po prostu nierealistyczny, a może potrzebujesz szybko wykonać transakcje z jakiegoś powodu - konieczna może być radykalna zmiana ceny, ale dobry sprzedawca będzie miał możliwe do zidentyfikowania powody dokonania takiej zmiany , a nie tylko bycie emocjonalnym Ill pokazują, że masz odpowiedź na 0.01-isked. Znajdowanie przedmiotów, które są dobre do handlu Istnieje niewiarygodnie prosty 3-etapowy plan znajdowania dobrych pozycji handlowych: Kliknij kategorię rynkową i zacznij przeglądać zamówienia i szczegóły rynku dla każdej pozycji Przełącz się na inną kategorię i dalej patrz na poszczególne pozycje pozycja. Spójrz na przedmioty jeszcze bardziej. W związku z tym ważne jest, aby wiedzieć, czego szukasz, i miejmy nadzieję, że metoda burgera i wskazówki na tej stronie powinny wystarczyć. Ogólnie rzecz biorąc, w przypadku handlu na stacji, chcesz znaleźć przedmioty, które: mają wysoki i dość stały popyt. Możesz sprawdzić popyt na przedmioty, patrząc na tabelę sprzedanych ilości w danych rynkowych. Podczas gdy niektóre przedmioty mogą mieć olbrzymie marginesy, jeśli sprzedany wolumen jest mały lub nieczęsty, ryzyko związane z tym produktem jest o wiele większe. faktycznie sprzedają dla wymienionych zamówień kupna i sprzedaży. Możesz to sprawdzić, sprawdzając dane rynkowe i sprawdzając, czy zakres cen obejmuje bieżące najlepsze oferty kupna i sprzedaży. Mam nadzieję, że mediana ceny powinna być gdzieś pomiędzy nimi. Dobrym przedmiotem handlu są (w zależności od regionu i obecnego rynku) elementy meta-4 (na przykład wyrzutnie arbalestowe): nie można ich wyprodukować, a niektóre z nich mają lepsze lub takie same atrybuty, co ich odpowiedniki T2. Pamiętaj, aby zróżnicować różne przedmioty, aby po załamaniu rynku nie stracić wszystkich pieniędzy. Ewentualnie członek EVE University utworzył dynamiczny TradeBook, który dostarcza dane rynkowe w czasie rzeczywistym na dowolnym przedmiocie EVE, o ile działają wywołania API do EVE-centralnego rynku (i zwykle są - od 14 czerwca 2018 r. Wdrożono CCP ogromna aktualizacja, która znacznie zwiększyła prędkość, z jaką aktualizowane są dane rynkowe). Handbook można znaleźć na Forum Uniwersytetu EVE w zakładce Badania, Produkcja i Handel. Kliknij tutaj, aby uzyskać dostęp do dokumentu. Handlowa matematyka Jak prawie cała Ewa jest matematyka. Na szczęście większość matematyki w handlu jest podstawową matematyką, a gra ma dla ciebie matematykę. Jeśli chcesz dowiedzieć się, ile zapłacisz lub sprzedasz przedmiot, użyj poniższego równania. X Liczba jednostek, które chcesz kupić lub sprzedać U Cena jednej jednostki, którą próbujesz kupić lub sprzedać P 1 Całkowity koszt wszystkich jednostek, które chcesz sprzedać P 2 Całkowity koszt jednostek, które chcesz kupić B Procent pośrednika w postaci dziesiętnej E Kwota, którą otrzymasz po sprzedaży A Kwota, którą będziesz musiał zapłacić, aby coś kupić Mówiąc, że kupujesz PLEX za 100 isk każdy i chcesz 100 PLEX kwoty, którą musiałbyś zapłacić zapłacić po 10 opłat brokera jest 11 000 w isk. Równanie dla tego wynosi poniżej 100 100 10000 10000 (10000 .1) 11000 A jeśli chcesz sprzedać ten sam PLEX za tę samą cenę i kwotę oraz tę samą opłatę brokera, otrzymasz 9000 isk, a równanie będzie wyglądało jak 100 100 10000 10000 - (10000 .1) 9000 linii trendów Linie trendów są używane w realnym świecie, aby pomóc sobie brokerom i maklerom giełdowym odkryć przyszłe wydarzenia na giełdzie lub bardziej powszechnie znaną jako analiza techniczna. Aby użyć linii trendu, wystarczy znaleźć sposób narysowania linii od szczytu do szczytu i koryta do koryta na wykresie liniowym historii cen przedmiotu. Będziesz chciał narysować linię, która trafi co najmniej 2 do 3 szczytów, a druga trafi od 2 do 3 koryt. To powie Ci, że cena powinna spaść między 2 liniami i jeśli ceny trafią w jedną z linii lub pójdą trochę obok niej, to czas, aby kupić lub sprzedać przedmiot w Eve. Sztuczka do tego zarówno w przypadku Eve, jak i prawdziwego świata polega na tym, aby to zrobić i wiedzieć, co robisz tak szybko i jak to tylko możliwe. Powinieneś być w stanie spojrzeć na wykres w ciągu 5 minut i powiedzieć, czy jest to dobry zakup lub sprzedaż dla ciebie, jeśli kupujesz i sprzedajesz krótkoterminowo. Możesz użyć czegokolwiek i osobiście użyłem w przeszłości gumowego opakowania, aby zrobić 25 000 w prawdziwym świecie. Jedyną sztuczką do używania czegoś jest to, że musi być proste. W najgorszym przypadku możesz nacisnąć ekran drukowania, wkleić obraz do farby i ustawić linię trendu, ale jeśli to zrobisz, stracisz cenny czas. Oszustwa w celu uniknięcia tras handlowych lub kontraktów kurierskich mogą być tworzone przez piratów - obóz mógł czekać na jednym ze skoków na trasie, aby odebrać swój statek, jego towary i zabezpieczenie. Kontrakty kurierskie można skonfigurować tak, aby dostarczały je do stacji należącej do gracza z dużą opłatą za dokowanie - nie można dokować i tracić zabezpieczenia, ani dokować i uiszczać opłaty. Dobrym sposobem na uniknięcie oszustw związanych z oszustwami kurierskimi jest akceptowanie umów na trasach, które i tak planowałeś przewozić, i nie akceptowanie kontraktów na stacjach będących własnością gracza. Modyfikatory kosztów transakcyjnych Relacje z pośrednikami Req: Trade 2 obniżają opłatę pośrednika podstawowego o 0,1 na poziom Reakcja w zakresie rachunkowości: Handel 4: zmniejsza podatek obrotowy o 10 na poziom Obciążenie z marży handlowej: Rachunkowość 4: zmniejsza zapotrzebowanie na escrow dla zleceń kupna o dodatkowe 25 punktów na każdy poziom Złożysz zamówienie kupna lub sprzedaży, będziesz musiał zapłacić opłatę brokerską: 3 z całego zamówienia (2,5 na maks. umiejętności), modyfikowane według klasyfikacji. Ilekroć każda jednostka zostanie sprzedana, sprzedawca zapłaci 2 z ceny sprzedaży jako podatek obrotowy (1 przy maksymalnych umiejętnościach). Opłaty pojawiają się w dzienniku portfela jako Opłata Brokers i Podatek transakcyjny. Tak więc typowy sprzedawca stacji z zerową stawką zapłaci 3 z ceny za zamówienie jako feestaxes, 2,5 przy maksymalnych umiejętnościach. Jest to ważne, aby wziąć pod uwagę przy obliczaniu zysku, ale oczywiście poniższe pozycje mogą to zmienić. Frakcje i tabele korporacyjne związane ze stacją, w której składane są zamówienia, będą miały wpływ na opłatę pośrednika. Klasyfikacja frakcji przyczynia się o 13 więcej niż w klasyfikacji korpusów. Zwróć uwagę, że do obliczeń używa się niemodyfikowanej pozycji. Dokładna formuła: bez umiejętności i bez stałej opłaty brokerska wynosi 3. Z 10 frakcjami i corpem opłata brokera zostaje zmniejszona do 2,5. Dzięki stosunkom brokerskim V i idealnej pozycji opłata jest dalej obniżana do 2Skill Training Guide Trening umiejętności jest istotną częścią rozgrywki EVE Online. Trening umiejętności pozwala twojej postaci mieć mocne strony w dziedzinach, w których najbardziej ich potrzebuje. Istnieją umiejętności poprawy wydajności statków. poprawa relacji z agentami NPC. i wiele więcej. Szkolenie umiejętności Wprowadzenie Umiejętność to książka, którą można kupić na rynku. Każda umiejętność może zostać przeszkolona do poziomu 5. Niektóre umiejętności mają wstępne wymagania: umiejętności, które musisz najpierw wyszkolić, zanim zaczniesz ćwiczyć pożądaną umiejętność. Twoje obecne umiejętności ograniczają rodzaje statków, modułów, zestawów wiertniczych, implantów i innych rzeczy, z których możesz korzystać, a także ograniczają niektóre twoje umiejętności, takie jak sprzedaż na rynku, tworzenie klonów skoku i tak dalej. Umiejętności i czas treningu Ilość czasu, jaką trenuje trenowanie, zależy od twoich atrybutów, mnożnika czasu treningu umiejętności i poziomu, na którym trenujesz umiejętność. Każda umiejętność ma atrybut podstawowy i atrybut wtórny. Te cechy charakteru, takie jak percepcja, siła woli, charyzma itd., Są częścią tego, co określa, jak długo zajmie ci opanowanie umiejętności. Prawdziwe wartości tych atrybutów są obcinane w arkuszu postaci, więc aby określić dokładną ilość czasu, jaką trenuje trenowanie, zacznij od tej formuły: Prawdziwa wartość atrybutu ((roundedup ((wartość atrybutu z arkusza postaci (1 (poziom) umiejętności uczenia się 0.02))) (1 (poziom umiejętności uczenia się 0.02)))) (poziom podstawowej umiejętności uczenia się, która wpływa na ten atrybut) (poziom zaawansowanej umiejętności uczenia się, która wpływa na ten atrybut) (premia implantu)) (1 (( poziom umiejętności uczenia się) 0.02))) Aby dowiedzieć się, ile czasu zajmie ci wyszkolenie umiejętności, użyj następującej formuły: Minuty do trenowania umiejętności (((punkty umiejętności potrzebne do następnego poziomu) - (aktualne punkty umiejętności) ((podstawowe atrybut) ((atrybut drugorzędny) 2))) (mnożnik czasu treningu)) Gdzie znaleźć podręczniki umiejętności Umiejętności są w formie podręczników umiejętności. Możesz nabyć umiejętności na rynku. na sprzedaż przez innych graczy lub przez korporacje NPC. Zazwyczaj uniwersytety NPC sprzedają wiele podręczników umiejętności. Ponadto, w niektórych przypadkach można znaleźć podręczniki umiejętności jako łupy w misjach. Co pewien czas, po wypełnieniu misji zostaniesz nagrodzony przez agenta umiejętnością, szczególnie przez agenta samouczka. Jak wyszkolić umiejętność Aby rozpocząć trening umiejętności, wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy na umiejętność i wybrać opcję Trenuj teraz lub Trenuj po bieżącej kolejce. Opcja "Pociąg teraz", co nie jest zaskoczeniem, zaczyna teraz trenować wybraną umiejętność. Opcja kolejki treningowej jest nieco bardziej skomplikowana. Kolejka treningowa to sposób, aby w kolejce umieścić kilka umiejętności do treningu. Od premiery Phoebe, wydanej 4 listopada 2017 r., Możesz dodać do 50 umiejętności do kolejki treningowej. Umiejętność kolejkowania można rozpocząć nawet z 10-letnim wyprzedzeniem. Losing Skillpoints Po ekspansji Rhea wydanej 9 grudnia 2017, nie stracisz punktów umiejętności, jeśli twoja postać zostanie zabita. W poprzednich wersjach EVE Online, jeśli nie masz aktualnego klonu, stracisz punkty umiejętności.

No comments:

Post a Comment