Saturday 11 November 2017

Hsbc online trading account india


Rozwijające się firmy nie powinny się rozwijać Możemy pomóc Ci osiągnąć Twoje cele i ambicje dzięki naszej ofercie kredytów i pożyczek. Skoncentruj się na artykułach, które dostarczają informacji od firm, liderów HSBC i ekspertów od informacji poufnych. Najlepsza obietnica taryfowa Najlepsza obietnica taryfowa z naszym rachunkiem bieżącym dla firm. To wielka rzecz. Aktualizacja internetowa w Wielkiej Brytanii Webcast Wielka Brytania Aktualizacja ekonomiczna Webcast Dowiedz się, jak wydarzenia globalne mogą wpłynąć na Twój biznes Ciągłość działalności w obliczu ryzyka Ciągłość działalności w obliczu ryzyka Czas na planowanie ciągłości działalności może wypłacić dywidendy Rosnące firmy nie kręcą się W rozwijających się firmach nie wieszać w pobliżu Możemy pomóc Ci osiągnąć Twoje cele i ambicje dzięki naszej ofercie kredytów i pożyczek. Globalny dostęp, w zasięgu Niezrównany globalny zasięg 45 wymiana handlowa na ponad 30 rynkach Globalne inwestowanie 45 Jesteśmy jednym z niewielu samodzielnie zarządzanych domów maklerskich Kanada z dostępem do ponad 30 międzynarodowych rynków online i przez telefon. Ciesz się handlem online w Kanadzie, USA, Hongkongu, Londynie, Paryżu i Frankfurcie. Możesz także rozliczyć transakcje w 10 różnych walutach. Najlepsze w swojej klasie prowizje 45 - handel online już od 6,88 1 Preferowane ceny 45 Korzyści automatycznie z preferencyjnych cen HSBC InvestDirect. w tym handlu w Ameryce Północnej już od 6,88 i 20 zniżek w międzynarodowych transakcjach telefonicznych Najlepsze w swojej klasie prowizje 45 Korzystaj z płaskich transakcji HK288 2 za wszystkie transakcje online w Hongkongu Ekskluzywna bankowość i pośrednictwo Preferuj ceny Korzystaj z naszej ekskluzywnej bankowości i maklerskich preferowanych cen z połączonymi aktywami w HSBC Industry support 45 nagradzane wsparcie i światowej klasy narzędzia nagradzane doświadczenie obsługi klienta 45 Zwycięzca nagrody serwisowej DALBAR 2018, 2017, 2017 i 2017. Doświadcz wyjątkowego wsparcia i wiedzy eksperckiej HSBC Investment Representatives, dostępnej w językach: angielskim, francuskim, mandaryńskim i kantońskim. Światowe narzędzia i badania 45 Uzyskaj dostęp do wszechstronnych narzędzi inwestycyjnych do zarządzania swoim portfelem: analizuj rynki, identyfikuj trendy inwestycyjne dzięki najlepszym w branży narzędziom inwestycyjnym. wiedza inwestycyjna z dogłębnymi raportami na temat kapitału z raportów Standard Poors i funduszy wspólnego inwestowania od Morningstar Access i powiadomień o nowościach, aby być na bieżąco z wynikami portfeli i światowymi rynkami finansowymi Wygoda i niezawodność 45 monitoruj globalne rynki i zarządzaj swoimi kontami 247 Szybki i niezawodny 45 Wykonaj swoje internetowe instrukcje handlowe w kilka sekund na giełdach w Ameryce Północnej i na całym świecie, w tym na giełdzie w Hongkongu 3 Prywatne i bezpieczne 45 Gwarancja ochrony konta przed nieautoryzowanym dostępem dzięki gwarancji bezpieczeństwa HSBC InvestDirects HSBC InvestDirect jest oddziałem HSBC Securities (Canada) Inc. w całości własne była spółką zależną od HSBC Bank Canada, ale od niej odrębną. HSBC Securities (Canada) Inc. jest członkiem Organizacji Regulacji Przemysłu Inwestycyjnego Kanady i Kanadyjskiego Funduszu Ochrony Inwestorów. Informacje o firmie DALBAR Inc .: DALBAR Inc. jako wiodąca na świecie firma zajmująca się strategią finansową i badaniami operacyjnymi, pomaga wiodącym przedsiębiorstwom w opracowywaniu, budowaniu i prowadzeniu silnych firm, które zapewniają trwały wzrost wartości dla akcjonariuszy. Autorskie techniki biznesowe DALBAR, w połączeniu ze specjalistyczną wiedzą branżową i doświadczalnymi badaniami, umożliwiają firmom przewidywanie zmian w priorytetach klientów i konkurencyjnym środowisku, a następnie projektowanie ich działalności i usprawnianie działań w celu wykorzystania szans stwarzanych przez te zmiany. Firma obsługuje klientów w obu Amerykach i Europie. Coroczne rankingi DALBAR Direct Brokerage Service Award opierają się na ocenach usług telefonicznych i pocztowych wykonanych w ciągu roku kalendarzowego, mierząc jakość wydajności firmy w zakresie wiedzy o produkcie, profesjonalizm i zdolność do świadczenia usług o wartości dodanej. 1 Dostępne w internetowych transakcjach akcyjnych na rynkach północnoamerykańskich. Z zastrzeżeniem warunków. 2 Prowizja HK288 obowiązuje dla transakcji pomiędzy HK0-1,999,999. W przypadku transakcji o wartości 2 000 000 000 HK, obowiązuje prowizja 0,10. Więcej informacji można znaleźć w Globalne prowizje handlowe. 3 Zależy od godzin na rynku. Pliki cookie są włączone Ta strona internetowa (w tym nasza platforma bankowości internetowej) wykorzystuje pliki cookie do monitorowania twoich działań. Aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób pliki cookie są używane w tej witrynie, odwiedź sekcję cookie w naszym Kodzie Prywatności. Aby zrezygnować z plików cookie wykorzystywanych w tej witrynie, kliknij tutaj Zasady konta Zasady i warunki Jako posiadacz rachunku HSBC możesz korzystać z szerokiej gamy usług, z których każda ma na celu ułatwienie obsługi Twojego konta. Dzięki szerokiej gamie transakcji i wielu specjalnym funkcjom, bankowość z HSBC to przyjemne doświadczenie. Proszę przeczytać dalej, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak maksymalnie wykorzystać zalety posiadania konta w HSBC. Rachunki bieżące Otwarcie rachunku Rachunki bieżące mogą być otwarte przez osoby fizyczne, spółki jednoosobowe, spółki partnerskie, prywatne, spółki akcyjne, stowarzyszenia, kluby, towarzystwa, trusty lub inne instytucje, po wprowadzeniu w sposób satysfakcjonujący dla Banku. Konto może zostać otwarte pojedynczo lub wspólnie, z jedną lub więcej osobami, zgodnie z wytycznymi regulacyjnymi. Rachunek wspólny może być obsługiwany wspólnie lub indywidualnie w porozumieniu z Bankiem. Ustalone postanowienie będzie obowiązywać także dla osób pozostałych przy życiu. Posiadacze rachunku mogą również upoważnić osobę do prowadzenia rachunku w jego imieniu, w jej imieniu, przekazując mu pełnomocnictwo. Zgodnie z wymaganiami RBI konieczne będzie przesłanie do Banku, wraz z inną dokumentacją do otwierania nowego rachunku (zgodnie z formularzem otwarcia rachunku), zdjęć paszportowych wszystkich uprawnionych do składania podpisów posiadaczy rachunków. 1. Wypłaty gotówki powinny być dokonywane tylko na wydrukowanych czekach dostarczonych przez Bank i lub za pośrednictwem bankomatów (Automated Teller Machines). Bank zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za usługę w oparciu o liczbę transakcji dokonanych w ciągu miesiąca zgodnie z Taryfą. Rachunek nie powinien zostać przekroczony, ani też nie powinny być przeprowadzane kontrole funduszy w terminie ich realizacji, o ile nie zostaną zawarte specjalne uzgodnienia z Bankiem. 2. Możesz dokonywać wypłat z rachunku bieżącego w naszym kasie w godzinach pracy naszego oddziału. 3. Przed wypłatą musisz przedstawić zadowalające dowody tożsamości, jeśli o to poprosisz, oraz dowód Twojej władzy. 4. Płatność na rzecz strony trzeciej: Wypłata przez nas osobie, która dostarczy zadowalające dowody swojej tożsamości i, na żądanie nas, formularz odstąpienia, który wydaje się podpisany lub podzielony przez Ciebie lub zgodnie z Twoim upoważnieniem, ma taki sam skutek, jak gdyby został złożony do ciebie osobiście. Dokonując tej płatności, realizujemy wszystkie nasze zobowiązania wobec Ciebie lub każdej innej osoby w odniesieniu do zapłaconej kwoty. Odsetki płatne od sald kredytowych na rachunkach bieżących są regulowane przez dyrektywy w sprawie stóp procentowych RBI i obecnie nie są naliczane odsetki od sald kredytowych na rachunkach bieżących. Depozyty na rachunku nie przyciągają żadnych odsetek. Klienci będą spłacać na rzecz Banku i kwoty kredytów w rachunku bieżącym, które Bank może od czasu do czasu udzielić na rachunku wraz z naliczonymi odsetkami. Nie powinno to być rozumiane jako porozumienie, wyrażone lub domniemane, że Bank jest zobowiązany udzielić kredytu w rachunku bieżącym w całości. W przypadku rachunków przeterminowanych naliczane są odsetki według obowiązujących stóp procentowych od dziennych zaległości na rachunkach. W braku jakichkolwiek specjalnych uzgodnień, Bank nie jest zobowiązany do honorowania jakichkolwiek czeków wystawionych przez posiadaczy rachunku, jeśli w ten sposób konto zostanie przekroczone, w takich okolicznościach Bank zastrzega sobie prawo do obciążenia konta opłatą za każde zwrócone czek . Rachunek oszczędnościowy HSBC Rachunek oszczędnościowy może być otwarty przez jedną lub więcej osób zatwierdzonych przez Bank. Konta oszczędnościowe mogą być otwierane tylko przez osoby nieupoważnione, które nie są dochodowe, hinduskie i niepodzielne rodziny. Rachunek wspólny może być obsługiwany wspólnie lub indywidualnie w porozumieniu z Bankiem. Ustalone postanowienie będzie obowiązywać także dla osób pozostałych przy życiu. Posiadacz (właściciele) konta może również wspólnie upoważnić osobę do prowadzenia rachunku w jego imieniu, przekazując pełnomocnictwo do tego konta. Zgodnie z wymaganiami RBI konieczne będzie przesłanie do Banku zdjęć paszportowych wszystkich posiadaczy rachunków wraz z inną dokumentacją dotyczącą otwarcia nowego rachunku. 1. Wypłaty gotówki powinny być dokonywane wyłącznie na wydrukowanych czekach dostarczonych przez Bank lub bankomaty. Bank zastrzega sobie prawo do naliczenia określonych opłat za usługę zgodnie z wydrukowaną Taryfą. Rachunek nie powinien zostać przekroczony, ani nie powinny być przeprowadzane kontrole środków w trakcie realizacji. 2. W przypadku zamknięcia Rachunku Oszczędnościowego w danym okresie odsetkowym, niezależnie od tego, czy Państwo, czy przez nas, odsetki są płatne tylko do ostatniego dnia kalendarzowego przed zamknięciem. 3. Możesz dokonywać wypłat z Konta Oszczędnościowego w naszym kasie w godzinach pracy naszego oddziału. 4. Przed wypłatą musisz przedstawić zadowalający dowód swojej tożsamości, jeśli o to poprosisz, oraz dowód twojego autorytetu. 5. Płatność na rzecz strony trzeciej: Płatność przez nas do osoby, która dostarczy zadowalające dowody tożsamości oraz, na żądanie nas, formularz odstąpienia, który wydaje się podpisany lub podzielony przez Ciebie lub zgodnie z Twoim upoważnieniem, ma taki sam skutek, jak gdyby został złożony do ciebie osobiście. Dokonując tej płatności, realizujemy wszystkie nasze zobowiązania wobec Ciebie lub każdej innej osoby w odniesieniu do zapłaconej kwoty. Ze skutkiem od 1 kwietnia 2017 r. Odsetki od kont oszczędnościowych będą obliczane na podstawie dziennych produktów. Odsetki będą przekazywane na twoje konto raz na kwartał zgodnie z Dyrektywą Główną RBI w sprawie odsetek od depozytów z dnia 03 marca 2018 r., Z mocą od 1 lipca 2018 r. Klienci są zobowiązani do spłaty kwoty głównej i odsetek od swoich rachunków w rachunku bieżącym, które bank może wydać. udzielać ich od czasu do czasu. Nie powinno to być rozumiane jako porozumienie, wyrażone lub domniemane, że Bank jest zobowiązany do przyznania jakiegokolwiek kredytu w rachunku bieżącym. W braku jakichkolwiek specjalnych uzgodnień, Bank nie jest zobowiązany honorować żadnych czeków wystawionych przez posiadacza rachunku (rachunków), jeżeli w ten sposób konto zostanie przekroczone, iw takich okolicznościach Bank zastrzega sobie prawo do obciążenia rachunku obciążeniem za każdy zwrócony czek. Rachunek bieżący i oszczędnościowy Początkowy minimalny depozyt wymagany do otwarcia rachunku jest zgodny z obecnym poziomem Taryfy. Średnie saldo minimalne, zgodnie z naszą obecną Taryfą, powinno być zawsze utrzymywane, w przeciwnym razie zostanie naliczona opłata za usługę wskazana w odpowiedniej taryfie na poziomie oferty. Bank zastrzega sobie prawo do zamknięcia w dowolnym momencie każdego rachunku, na którym saldo minimalne nie zostanie utrzymane z 30-dniowym wyprzedzeniem dla posiadacza rachunku (-ów). Czeki, nakazy dywidend i inne instrumenty w imieniu posiadacza rachunku zostaną zebrane, ale środki na rzecz odbiorców innych niż posiadacze rachunku nie zostaną przyjęte do odbioru. Zamykanie rachunków Zakończenie zmiany Warunków Konta - 1. Po zamknięciu konta przez składniki lub Bank, członkowie są zobowiązani do zwrócenia Karty Debetowej karty bankomatowej i wszystkich niewykorzystanych czeków do Banku. Również zamknięcie konta wymaga podpisów wszystkich posiadaczy rachunku. 2. Opłata za naszą aktualną Taryfę zostanie odzyskana od posiadacza rachunku przed upływem określonej liczby miesięcy od daty otwarcia rachunku. 3. Do zamknięcia konta firmowego wymagane jest złożenie uchwały Zarządu. 4. W przypadku częstych czeków zwrotnych Bank zastrzega sobie prawo do zamknięcia konta z 30-dniowym wyprzedzeniem dla posiadaczy rachunków. 5. Wszyscy partnerzy są zobowiązani do podpisania umowy na zamknięcie konta partnerskiego. Transfer środków ATM - 1. Klient może upoważnić Bank do przelewania środków ze swojego rachunku na rzecz beneficjentów będących osobami trzecimi, określonych w trakcie eksploatacji bankomatu, zgodnie z polityką Banku. Bank może, według własnego uznania, wycofać tymczasowo lub wypowiedzieć urządzenie do transferu środków ATM z odpowiednią informacją dla klienta. Bank zastrzega sobie prawo do zmiany maksymalnego limitu dziennego na przekazanie środków za pośrednictwem bankomatu z należytym objaśnieniem do klienta. 2. Mamy prawo zawiesić lub wypowiedzieć wszystkie lub dowolne części Usług, jedno lub więcej Kont, jeśli uważamy, że którekolwiek z poniższych zdarzeń ma miejsce lub jest kontynuowane, ze skutkiem natychmiastowym, poprzez powiadomienie w dowolnym momencie. (z wyjątkiem braku powiadomienia w przypadku opisanym w punkcie (f) poniżej): a) nie zapłacisz żadnej kwoty należnej i płatnej przez Ciebie lub wykonasz jakichkolwiek innych zobowiązań w związku z Usługami, Kontem lub jeśli naruszenie któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu lub Obowiązujących Przepisów b) złożono wniosek o ogłoszenie upadłości, likwidacji lub wszczęcia jakiegokolwiek analogicznego postępowania przeciwko tobie c) nakaz prawny lub wniosek jest wiążący dla Rachunku, Rachunku lub jakiegokolwiek innego inny rachunek lub aktywa utrzymywane lub zdeponowane przez Ciebie u nas d) w przypadku Usług, Konta lub Rachunku istnieje spór lub postępowanie (w przypadku, gdy Usługi, Konto są świadczone dla dwóch lub więcej osób) e) konto zostało zakończone z jakichkolwiek przyczyn lub f) wszelkich innych zdarzeń (w tym wszelkich Obowiązujących Przepisów), które, naszym zdaniem, powodują zawieszenie lub zakończenie Usług, każde Konto niezbędne lub wskazane. 3. Mamy prawo do zmiany niniejszych Warunków (w tym opłat i obciążeń) oraz wszelkich innych warunków dotyczących Usług, Funkcji, Poziomów lub dowolnego Konta, od czasu do czasu, poprzez powiadomienie użytkownika w drodze wyświetlania w naszym lokalu. lub naszą stronę internetową lub w dowolny sposób, który uważamy za odpowiedni. Użytkownik będzie związany zmianą, jeśli nie otrzymamy powiadomienia o zamknięciu Konta ze skutkiem przed datą wejścia w życie tej zmiany. 4. Jeśli wszystkie lub dowolne Części Usług lub Konto zostaną zawieszone lub wypowiedziane z jakiegokolwiek powodu, przez Ciebie lub przez nas, podczas gdy będziesz zobowiązany do powrotu do Banku, karta debetowa ATM zostanie wydana na koncie, jak również wszystkie niewykorzystane czeki, mamy prawo wykonać jedną z poniższych czynności: - a) anulować każdą Dyspozycję, której nie wykonaliśmy w chwili zawieszenia lub wypowiedzenia, b) zakończyć transakcję, którą wykonaliśmy w Twoim imieniu przed zawieszeniem lub wypowiedzeniem c) realizować którekolwiek z naszych praw wynikających z potrącenia 5. Każdy wniosek o rozwiązanie rachunku przez klienta musi być podpisany przez wszystkich wspólnych posiadaczy rachunku. W przypadku rachunku spółki partnerskiej wniosek o zamknięcie musi być podpisany przez wszystkich partnerów, aw przypadku osoby prawnej, wniosek taki będzie musiał być poparty odpowiednią rezolucją przyjętą przez odpowiedni komitet. 6. Nawet po zawieszeniu lub rozwiązaniu całości lub dowolnej części Usług lub dowolnego Konta, pozostajesz odpowiedzialny za wykonanie i wywiązanie się ze swoich zobowiązań lub zobowiązań utworzonych lub naliczonych przed zawieszeniem lub wypowiedzeniem. Stała kaucja HSBC 1. Informacje dotyczące różnych rodzajów rachunków depozytowych, walut, w których te depozyty mogą być utrzymywane, okresów, na których można dokonywać takich depozytów itp., Są publikowane na stronie internetowej Banku i są również wyświetlane w ogłoszeniu branżowym tablice i dostępne na żądanie w oddziałach banków. Stałe konto depozytowe zostanie otwarte pod identyfikatorem klienta po otrzymaniu przez klienta prawidłowo wypełnionego formularza wniosku. Kolejne instrukcje dotyczące lokowania środków na rachunku stałym za pomocą rachunku oszczędnościowego z podobnymi instrukcjami podpisywania można uzyskać, przesyłając list z podaniem istotnych informacji. Takie depozyty zostaną umieszczone pod tym samym identyfikatorem klienta co odpowiedni rachunek oszczędnościowy, o ile nie określono inaczej. Stały depozyt może być ulokowany tylko w takich walutach i przy takim minimalnym początkowym depozycie w odniesieniu do zakresu okresów zapadalności ustalonych przez Bank od czasu do czasu, a to z kolei podlega wytycznym RBI. 2. W przypadku, gdy Bank otrzyma dyspozycję złożenia stałego depozytu poprzez rozliczenie czeku zdeponowanego przez klienta, Bank dokona wyceny depozytu stałego do dnia otrzymania środków przez Bank po odprawie czeku. 3. Bank zastrzega sobie prawo do zmiany oprocentowania oferowanego od czasu do czasu według własnego uznania Banku, tak jak jest on wyświetlany w lokalach Banku i na stronie internetowej Banku oraz w reklamie w mediach. Wszystkie lokaty, przedłużenia i wypłaty środków są akceptowane z zastrzeżeniem dni i godziny robocze ustalane przez Bank od czasu do czasu. 4. Jeżeli wydasz Polecenie, aby odnowić automatycznie depozyt czasowy, naszą dominującą stopą procentową w dniu zapadalności będzie stopa odsetkowa dla odnowionego semestru 5. Należy wydać Instrukcje (w tym wszelkie instrukcje zmieniające) dotyczące zbycia funduszy w terminie zapadalności stałą kaucję co najmniej jeden dzień roboczy przed datą jej wymagalności. Możesz przekazać tę Instrukcję listownie należycie podpisane przez wszystkich posiadaczy stałego depozytu lub dokładne uwierzytelnione instrukcje za pośrednictwem bankowości internetowej lub PhoneBanking, jeśli jest to dozwolone, zgodnie z trybem działania konta lub innymi sposobami, które mogą zostać przez nas zaakceptowane . 6. Jeżeli nie otrzymamy instrukcji dotyczących terminu zapadalności w odniesieniu do Twojego stałego depozytu do terminu wymagalności, ustalona lokata zostanie automatycznie odnowiona w terminie zapadalności na taki sam okres, jak wymagalny stały depozyt. W przypadku skumulowanych depozytów stałych, skumulowane odsetki zostaną dodane do kwoty głównej i odnowione wraz z kwotą główną, z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów w tym zakresie. 7. W przypadku skumulowanych stałych depozytów odsetki są naliczane kwartalnie według określonej stawki i wypłacane jest na konto właściciela wraz z kwotą główną na koniec okresu. 8. W przypadku gdy data zapadalności ustalonej lokaty przypada na dzień inny niż dzień roboczy w Indiach, lokata stała jest płatna w następnym dniu roboczym. Na żądanie klienta Bank może według własnego uznania spłacić ustalony depozyt przed terminem płatności z zastrzeżeniem następujących warunków: i) W przypadku wspólnych posiadaczy rachunków przedwczesne wycofanie depozytów będzie wymagało zgody wszystkich posiadaczy rachunku. ii) Lokaty terminowe Rupia na rachunkach krajowych - w przypadku depozytów skumulowanych odsetki są naliczane kwartalnie, a podstawa naliczania odsetek wynosi 28-31365. W przypadku lokaty terminowej z terminem zapadalności krótszym niż trzy miesiące lub w przypadku gdy kwartał końcowy jest niepełny, odsetki są obliczane proporcjonalnie do faktycznej liczby dni liczącej rok w 365 dni (365 dni w przypadku lat przestępnych). W przypadku nieskumulowanych depozytów odsetki jest wypłacana kwartalnie lub co pół roku, zgodnie z preferencjami klienta. Obowiązuje dla wszystkich Lokat Terminowych, które zostały odnowione w dniu 20 stycznia 2009 roku lub później. 9. Bank, na wniosek depozytariusza, umożliwi wypłatę stałego depozytu przed zakończeniem okresu depozytu uzgodnionego w momencie złożenia depozytu kary za przedterminowe wycofanie stałego depozytu, jaki może być od czasu do czasu. Odsetki będą wypłacane o jeden procent mniej niż kurs obowiązujący w dniu złożenia depozytu, mający zastosowanie do kwoty i okresu, w którym depozyt pozostał w banku, nie na podstawie stawki umownej. Nie zostaną naliczone odsetki za przedterminowe wypłaty depozytów, które pozostały w Banku przez okres krótszy niż minimalny okres, na jaki przyjmowane są depozyty dla danej waluty i typu depozytu, w dniu złożenia depozytu. W przypadku depozytów stałych w walucie obcej, w których nie nalicza się odsetek z tytułu wypłaty przed minimalnym okresem karencji, Bank może, według własnego uznania, nałożyć karę na pokrycie kosztów swapu, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Jedyny posiadacz pierwszego depozytu będzie zazwyczaj uważany za właściciela rzeczywistego stałego depozytu i uważany za odbiorcę w celu odliczenia podatku dochodowego w jakimś źródle (TDS) od odsetek od tego depozytu. Istotne jest, aby pierwszy posiadacz rachunku wspólnego przekazał bankowi dane PAN, aby uniknąć odliczenia podatku przy wyższych stawkach. W przypadku, gdy pierwszy posiadacz rachunku nie jest jedynym beneficjentem odsetek, to wszyscy posiadacze rachunku muszą podać swoje numery PAN i złożyć pisemne oświadczenie podające szczegóły dotyczące podziału udziału w przychodach z odsetek. 11. a). TDS, gdy należne i obowiązujące zostaną odliczone zgodnie z przepisami ustawy o podatku dochodowym, 1961 i obowiązujących w niej przepisów. Takie TDS są odzyskiwane z ratowania bieżącego okresu i depozytu depozytowego. Proszę wskazać konto, od którego chcesz odjąć kwotę TDS dla wszystkich istniejących kont. Proszę również podać szczegóły dotyczące wyznaczonego konta podczas odnawiania dodatkowych depozytów w HSBC India. W przypadku depozytów skumulowanych, w przypadku nieotrzymania rachunku lub braku środków na wyznaczonym rachunku, lub jeśli posiadasz tylko skumulowane rachunki lokat terminowych w HSBC India, TDS (w stosownych przypadkach) zostanie odzyskana z Odsetek zgromadzonych na zapłacone na depozycie. W przypadku depozytów zwykłych NRO, w przypadku braku odwrócenia od Ciebie wyznaczenia odpowiedniego rachunku do odzyskania TDS lub jeśli na wskazanym koncie nie ma środków, HSBC India odzyska TDS (w stosownych przypadkach) z rachunku wyznaczonego do otrzymania tymczasowego Interes depozytu. Jeśli posiadasz tylko zwykłe rachunki lokat terminowych NRO w HSBC India. HSBC India odzyska TDS (tam, gdzie ma to zastosowanie) z wpływów odsetkowych z tytułu odsetek, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej, lub z wpływów z inkasa (w przypadku przedprodukcyjnego zamknięcia) depozytu. Prosimy o kontakt z naszym oddziałem i przesłanie niezbędnych dokumentów w przypadku, gdy zastosowanie mają niższe TDS, zgodnie z odpowiednimi umowami podatkowymi. Dokumenty te należy składać wraz z Formularzem otwarcia rachunku, a także przed rozpoczęciem każdego nowego roku finansowego. HSBC India zastrzega sobie prawo do odrzucenia takich roszczeń, jeśli nie będą przestrzegane odpowiednie warunki. W związku z tym wszelkie roszczenia o zwrot TDS po przekazaniu Rządowi Indii będą bezpośrednio ponosić Rząd Indii, a HSBC India nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności. b) Osoby, które chcą skorzystać ze zwolnienia z TDS, powinny złożyć prawidłowo wypełniony Formularz 15G15H zgodnie z obowiązkiem banku. Takie zwolnienie z TDS będzie obowiązywać od następnego miesiąca od daty złożenia formularza 15G15H. Za każdy rok finansowy osoba indywidualna musiałaby przedłożyć nowy formularz 15G15H. 12. Formularz 15 G Bank HSBC (bank) przydzieli unikalny numer identyfikacyjny do wszystkich formularzy nr 15G otrzymanych w ciągu kwartału roku obrotowego od klienta. Bank poda numer wraz z określonymi danymi szczegółowymi w oświadczeniu TDS dostarczonym w danym kwartale do organów podatkowych. W przypadku otrzymania formularza nr 15H w tym samym kwartale, bank przydzieli oddzielną serię unikatowych numerów identyfikacyjnych do formularza nr 15H. Bank nie przyjmie zgłoszenia, w którym kwota dochodu przekracza maksymalną kwotę, która nie podlega opodatkowaniu. Aby podjąć decyzję o kwalifikowalności, bank jest zobowiązany do zweryfikowania dochodu zgłoszonego przez klienta w kolumnach 16 i 18 w formularzu 15G. 13. Formularz 15 H Bank przydzieli unikatowy numer identyfikacyjny do wszystkich formularzy nr 15H otrzymanych w ciągu kwartału roku obrotowego od klienta. Bank poda numer wraz z określonymi danymi w oświadczeniu TDS dostarczonym w danym kwartale do organów podatkowych. W przypadku otrzymania formularza nr 15G w tym samym kwartale, bank przydzieli oddzielną serię unikatowych numerów identyfikacyjnych do formularza nr 15G. Bank nie przyjmuje deklaracji, w których kwota dochodu przekracza maksymalną kwotę, która nie podlega opodatkowaniu, po umożliwieniu i) odliczenia jako dopuszczalnego zgodnie z ustawą o podatku dochodowym zgodnie z rozdziałem VI-A LUB ii) potrącenia straty, o ile takie wystąpią, pod głównymi dochodami z nieruchomości mieszkalnych, do których kwalifikuje się klient. W celu podjęcia decyzji o kwocie kwalifikowalności bank jest zobowiązany do zweryfikowania dochodu lub łącznej kwoty dochodów, w zależności od przypadku, zgłoszonej przez klienta w kolumnach 15 i 17 w formularzu H. Wymóg przedstawienia kopii fizycznej formularzy 15G i 15H przez bank dla organów podatku dochodowego został zbędny. Bank będzie jednak zobowiązany do zachowania formularza nr 15G i 15H przez siedem lat. 14. W przypadku wspólnych posiadaczy rachunków, w których jeden z posiadaczy rachunku jest starszym obywatelem, należy pamiętać, że oprocentowanie stałego depozytu dla osób starszych będzie miało zastosowanie tylko pod warunkiem, że Senior Citizen jest pierwszym posiadaczem wspomnianego stałego depozytu. Senior citizen definiuje się jako osobę powyżej 60 roku życia. 15. Depozyty złożone przez nieletnich podlegają TDS. Zaliczenie TDS może dochodzić osoba, w której rękach znajduje się dochód nieletnich. Rachunki nierezydentów 1. Program Kont depozytów banków NRI jest dostępny tylko dla nierezydentów z krajów nierezydentów. Termin Nierezydent Indyjski odnosi się do obywateli Indii i zagranicznych posiadaczy paszportów pochodzenia indyjskiego. Należą do nich małżonkowie obywateli Indii oraz osoby, których rodzice lub dziadkowie zamieszkiwali w niepodzielonych Indiach. 2. Wszystkie depozyty, zarówno oszczędnościowe, bieżące, jak i lokaty terminowe, są składane w Banku zgodnie z przepisami Banku Rezerw Indyjskich (RBI) i podlegają przepisom obowiązującym od czasu do czasu i płatne tylko w oddziale, w którym takie depozyty są dokonywane. 3. Depozyty będą przyjmowane zgodnie z systemem RBIs FCNR (B) w dolarach amerykańskich, funtach szterlingach, jenach japońskich, euro, dolarach kanadyjskich i dolarach australijskich. Wszystkie pozostałe depozyty mogą być składane w dowolnej dopuszczalnej walucie, ale są utrzymywane w rupiach indyjskich. 4. Bank zastrzega sobie prawo do odrzucenia każdego wniosku o wpłatę bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 5. Depozyty ustalone z wpływów pochodzących z czeków będą miały datę ważności po odprawie. 6. Bank nie jest zobowiązany do przyjęcia ani spłaty zadatku w gotówce. 7. Równowartość w walucie obcej kwoty głównej i odsetek z tytułu odwróconych depozytów i rachunków Rupii może wzrosnąć lub zmniejszyć w zależności od zmian kursów walut. 8. Konta nierezydentów (NRENRO i FCNR) otwierane w Banku w celu prowadzenia i utrzymywania w celu przeprowadzania transakcji typu "bonafide" w rupiach i dopuszczalnych walutach (które mogą być wyznaczane przez Bank Rezerwy od czasu do czasu) zgodnie z przepisami Ustawy o zarządzaniu dewizami z 1999 r. (ustawa) oraz zasady i regulacje określone w tej ustawie. Otwarcie, prowadzenie i utrzymanie takiego konta nie może w żaden sposób naruszać ani naruszać przepisów ustawy oraz zasad i przepisów wydanych na jej podstawie. 9. Posiadacz rachunku jest proszony o ogłoszenie źródła transakcji z transakcji dokonanego na rachunku NRE NRO FCNR, aby umożliwić Bankowi potwierdzenie tego samego, zgodnie z powszechnie obowiązującymi, obowiązującymi od czasu do czasu regulacjami FEMA. 10. PMI PIO, po przedłożeniu dokumentów dowodowych, mogą przetransferować do miliona dolarów na rok budżetowy z sald na swoich zwykłych rachunkach nierezydentów (NRO) z wpływów ze sprzedaży aktywów nabytych w Indiach w drodze dziedziczenia lub spuścizny Jednak wspomniany przekaz powinien być dokonywany z sald przekazanych na koncie NRO, wynikającym z jego uzasadnionych należności w Indiach, a nie z pożyczek od jakiejkolwiek innej osoby lub przelewu z jakiegokolwiek innego konta NRO. Jesteś zobowiązany do złożenia oświadczenia w odniesieniu do tego samego. Pamiętaj, że nieprzestrzeganie wspomnianej wytycznej będzie odpowiedzialne za działania karne na mocy ustawy o zarządzaniu dewizami (FEMA). Rodzaje kont Rachunek NRE: Do finansowania z przelewem z zagranicy lub przelewem z innych kont NRE FCNR. Lokalne kredyty są niedozwolone. Zarówno zleceniodawca, jak i interes są w pełni repatriowani. Mogą być przechowywane jako konta oszczędnościowe, bieżące lub stałe depozyty. Konto NRO: to konto może być finansowane z przekazów zagranicznych lub lokalnych. Odsetki naliczone od stałych depozytów są odwracalne po odliczeniu podatku u źródła. Principal nie jest repatriable. To konto może być przechowywane jako oszczędnościowe, bieżące lub stałe konto depozytowe. Klienci, którzy nie są rezydentami, mogą teraz otwierać konta zwykłe lub zwykłe, które mają rezydentów, jako współposiadacze na podstawie byłej lub ostatniej szansy. PIB i PIO mogą posiadać rachunek NRO łącznie z innymi PIP i PIO. Były lub pozostały przy życiu mandat operacyjny pozwala tylko pierwszemu posiadaczowi na prowadzenie jego konta podczas jego trwania. Po wygaśnięciu pierwszego posiadacza inni posiadacze, tj. Osoby pozostałe przy życiu, mogą prowadzić rachunek. FCNR-B (Fixed Deposits): To konto może być przechowywane wyłącznie w obcej walucie. może być finansowany z przelewów z zagranicy lub przelewów z kont NRE. Zarówno zleceniodawca, jak i interes są w pełni repatriowani. Rachunki stałego depozytu 1. Bank akceptuje Lokalne Waluty lub Rachunek Zastawiony Walutą Zagraniczną od PIS (osób fizycznych) w postaci NRE, NRO, depozytów FCNR na ustalone okresy i waluty. Szczegóły dotyczące różnych okresów, bieżących stóp procentowych i minimalnych depozytów są dostępne na żądanie. 2. Oprocentowanie depozytu zgodnie z zaleceniami Banku podlega dyrektywom, które mogą być od czasu do czasu wydawane przez Bank Rezerw Indii. 3. W przypadku kumulatywnego stałego depozytu odsetki są naliczane w kwartalnych okresach oprocentowania według ustalonej stawki za depozyt w walucie lokalnej oraz w półrocznych okresach spłaty dla depozytów walutowych i są wypłacane posiadaczowi rachunku wraz z głównym zobowiązanym na koniec okresu. . 4. Odsetki od zwykłego stałego depozytu są płatne na rzecz akcjonariusza co kwartał w przypadku depozytów w walucie lokalnej oraz w półrocznych okresach spłaty dla depozytów walutowych i są wypłacane na rachunek dłużnika wraz z głównym zobowiązanym na koniec okresu. 5. Odsetki nie podlegają opodatkowaniu w przypadku stałych depozytów NRE i FCNR będących w posiadaniu osób fizycznych. W przypadku depozytów NRO podatek pobierany jest u źródła w wysokości 30,9. 6. Kaucja zostanie automatycznie odnowiona w terminie wymagalności na identyczny okres, według obowiązującej stopy procentowej, obowiązującej w dniu zapadalności, o ile Bank nie otrzyma od niego instrukcji odmownej. Odnowienie nastąpi zgodnie z przepisami obowiązującego systemu Reserve Bank of India obowiązującego w chwili odnowienia. 7. Żadne odsetki nie są płatne, jeżeli przed upływem minimalnego okresu wyznaczonego przez RBI nastąpi przedwczesne wycofanie depozytów. Zgodnie z RBI, Minimalny okres zdefiniowany dla NRE i FCNR wynosi 1 rok, podczas gdy dla NRO wynosi 07 dni. 8. W przypadku depozytów FCNR (B), przedwczesne wypłaty będą podlegać karom określanym przez Bank od czasu do czasu z tytułu zmian stóp procentowych i zmiany kosztu swapu. 9. Depozyty terminowe Rupee na rachunkach nierezydentów (NRO) i nierezydentach (zewnętrzne) - W przypadku depozytów skumulowanych odsetki są naliczane kwartalnie, a podstawa naliczania odsetek wynosi 28-31365. W przypadku lokaty terminowej z terminem zapadalności krótszym niż trzy miesiące lub w przypadku gdy kwartał końcowy jest niepełny, odsetki są obliczane proporcjonalnie do faktycznej liczby dni liczącej rok w 365 dni (365 dni w przypadku lat przestępnych). W przypadku nieskumulowanych depozytów odsetki jest wypłacana kwartalnie lub co pół roku, zgodnie z preferencjami klienta. Obowiązuje dla wszystkich Lokat Terminowych, które zostały odnowione w dniu 20 stycznia 2009 roku lub później. Oprocentowanie depozytów FCNR (B) zaakceptowanych w ramach programu powinno być wypłacane na podstawie 360 ​​dni do roku. Oprocentowanie depozytów FCNR (B) powinno być obliczane i wypłacane w odstępach 180 dni każdy, a następnie za pozostałą faktyczną liczbę dni. Jednakże deponent ma wolę uzyskania odsetek w terminie zapadalności z efektem połączenia. 10. Bank, na wniosek deponenta, umożliwi wypłatę Fixed Deposit przed upływem terminu depozytu uzgodnionego w momencie złożenia depozytu podlegającego karze za przedterminowe odstąpienie Fixed Deposit. Może mieć zastosowanie . Ze skutkiem od 1 października 2017 r. Stałe depozyty nierezydentalne (NRO) będą przyciągały 1 punkt karny za przedwczesne wypłaty za dowolną wartość depozytu o stałym depozycie, niezależnie od daty plasowania. Opłacone odsetki będą niższe w stosunku do Stawki karnej (w zależności od wartości i daty umieszczenia Stałego Depozytu zgodnie z powyższą tabelą) niż stawka obowiązująca w dniu złożenia depozytu za okres, za który depozyt pozostawał w Banku lub stawce umownej, w zależności od tego, która z tych wartości jest niższa. Nie zostaną naliczone odsetki za przedterminowe wypłaty depozytów, które pozostały w Banku przez okres krótszy niż minimalny okres, na jaki przyjmowane są depozyty dla danej waluty i typu depozytu, w dniu złożenia depozytu. Zagraniczni studenci studiujący w Indiach, którzy chcą otworzyć konto bankowe w Indiach, mogą założyć konto Non Resident Ordinary (NRO). Tacy studenci mogą otworzyć konto NRO na podstawie paszportu (z odpowiednią adnotacją o wizie imigracyjnej), które zawiera dowód tożsamości i adres w kraju ojczystym wraz ze zdjęciem oraz listem z prośbą o przyjęcie z instytucji edukacyjnej i lokalnym indyjskim dowodem adresowym. W przypadku, gdy lokalny indyjski adres dowodowy nie jest dostępny, wówczas w ciągu 30 dni od otwarcia rachunku student zagraniczny powinien złożyć w oddziale, w którym konto jest otwarte, ważny dowód adresu podając adres lokalny, w formie czynszu porozumienie lub list od instytucji edukacyjnej jako dowód zamieszkania w placówce świadczonej przez instytucję edukacyjną. Działanie konta podczas tego 30-dniowego okresu będzie ograniczone do otrzymywania kredytów z zagranicznych przekazów pieniężnych na konto, a wypłaty będą mogły być dokonywane tylko w kasach oddziałów. Ponadto w okresie 30 dni, oczekująca weryfikacja adresu, kredyt z przekazów zagranicznych na konto zostanie ograniczony do 1000 USD, a wypłata będzie ograniczona do Rs. 50 000. Po przesłaniu dowodu adresu lokalnego Indianina, konto będzie traktowane jako normalne konto NRO i będzie obsługiwane zgodnie z warunkami dotyczącymi rachunków nierezydenta zwykłego rupii (NRO). Starsi obywatele 1. Wypłaty gotówką lub czekiem: Mamy prawo do zapłaty dowolnej kwoty, którą wypłacasz z Konta, za pomocą jednej lub kilku z następujących metod: a) w formie płatności gotówkowej w walucie konta b) poprzez wystawienie Ci rachunku czek wystawiony przez nas na dowolny bank płatny w walucie Rachunku lub c) przez wypłatę gotówkową w Rupiach indyjskich, przeliczając (w razie potrzeby) równowartość kwoty z odpowiedniej waluty obcej według naszej obowiązującej ceny kupna dla naszych klientów w momencie konwersja 2. Książki czekowe są zwykle wydawane na rachunki oszczędnościowe lub rachunki bieżące prowadzone w rupiach i mogą podlegać opłatom zgodnie z naszą taryfą. 3. Użytkownik jest odpowiedzialny za przechowywanie ksiąg czekowych i czeków przed utratą, kradzieżą lub nieuprawnionym dostępem lub użyciem, pod kluczem i innymi zabezpieczeniami. 4. Applications for a new cheque book may be made by presenting a duly completed and signed cheque book requisition slip to the Bank or by any other means of written instructions duly signed by all fixed deposit holder(s) or thorough authenticated instructions through Internet Banking or PhoneBanking if the same is allowed as per the mode of operation of the account. The Bank may also, at its sole discretion, issue cheque books to the customer, without any request from the customer, if as per its records, the customer has substantially utilised the cheque leaves previously issued to the customer. New cheque books will be dispatched to the customer by post according to the address record kept by the Bank (or by such other means as determined by the Bank). The Bank assumes no responsibility for any delay or loss caused by any mode of dispatch. 5. We may, at our sole discretion, refuse to issue a cheque book on any account, which is not maintained satisfactorily (such as excessive cheque returns, etc. 6. Upon receipt of a cheque book or before use, you should check the cheque serial number, account number and your name printed on the cheques and the number of cheques, and report any irregularity to us as soon as reasonably practicable. 7. You cannot print cheque books or other payment instruments without our prior written approval. 8. As per the RBI circular on Prohibiting alterations corrections on cheques: No changes corrections should be carried out on the cheques (with an exception of date validation, if required). For any change in the payees name, courtesy amount (amount in figures) or legal amount (amount in words), etc. fresh cheque forms should be used by customers. This would help banks to identify and control fraudulent alterations. Any alteration on a cheque must be confirmed by full signature of the drawer, fai ling which the Bank may refuse payment of the cheque upon presentment. The customer acknowledges that the Bank will not be held responsible for losses arising from alterations which cannot be readily detected. Cheques drawn oncleared at locations which process cheques through Cheque Truncation System (CTS) for clearing of cheques, no changescorrections can be carried out on the cheques (other than for date validation purposes, if required). For any change in the payees name, courtesy amount (amount in figures) or legal amount (amount in words), fresh cheque leaves should be used by customers. In case a cheque is received with alteration correction (as defined above) for both cheque issuance and cheque deposit, it would be returned dishonored under image based cheque truncation system (CTS), which is currently operational in certain cities. This is not applicable to cheques cleared under other clearing arrangements such as MICR clearing, non-MICR clearing, over the counter collection(for cash payment) or direct collection of cheques outside the Clearing House arrangement. For a detailed list of cities where CTS is operational please refer the list below Delhi, Chennai, Bengaluru, Coimbatore, Kochi, Thiruvananthapuram, Hyderabad, Kolkata, Chandigarh, Ludhiana, Vishakhapatnam, Mysore, Mumbai, Ahmedabad Cheques should be drawn in Indian Rupees 9. You should delete the words OR BEARER and cross a cheque if you intend to deliver it other than in person To ensure correctness, cheques shall not be drawn by any means andor in any manner which may enable a cheque to be altered or may facilitate fraud or forgery. In particular: 10. you should write the amount, both in words and figures as close to each other and to the left hand margin as possible, in the spaces provided on the cheque so as to leave no space for adding other words or figures 11. you should add the word only after stating the amount in words 12. All cheques must be written in dark colour non-erasable ink or ball-point pen and be signed in conformity with the specimen signature registered with the Bank and (iv) The customer should comply with the conditions printed on the inside cover of cheque books. 13. You must report any loss, theft or unauthorised use of a signed cheque or a cheque book to us either in writing or through PhoneBanking services as soon as reasonably practicable. 14. Accountholders should exercise care when drawing cheques and should not draw cheques by any means, which may enable a cheque to be altered in a manner, which is not readily detectable. 15. You agree that we may record a cheque drawn by you in electronic or other form as we consider appropriate, and the cheque after payment may be retained by the collecting bank for a period specified in the rules relating to the operation of the clearing house and may be destroyed by the collecting bank after that period. 16. You authorise us to contract with collecting banks and other persons in relation to the arrangements and matters set out in paragraph (i) above. 17. Return cheques - The Bank reserves the right to return cheques with insufficient funds in account, technical error or any other reasons as mentioned under the relevant statute or any other reasons and to impose a service charge with respect to returned cheques. 18. Cheque books will either be available at our branch counters or delivered directly to the customer, to the addresses registered with the Bank as per your instructions. 19. You should give us clear written instructions or other duly authenticated instructions (the authenticity of which the Bank must be able to verify) clearly identifying the cheque in question by reference to its cheque number, if you wish to stop payment of a cheque. We have no obligation to act on your Instruction if we do not receive it in time to enable us to stop payment. 20. You should clearly identify the cheque in your Instruction by quoting the cheque number. If you quote any other detail instead of the cheque number, we have no obligation to but may act on your Instruction at our discretion without being liable. If you quote any other detail in addition to the cheque number, we are not responsible for checking whether that detail conforms with the corresponding detail on the cheque in question. 21. We have no obligation to act on an Instruction to stop payment if we are unable to verify its authenticity, unless we have made any special arrangement with you. Notwithstanding that, we may act on an Instruction at our discretion if we believe in good faith that it is given or authorised by you without being liable in any circumstance and you will be bound by that Instruction even if it is incorrect, false or unclear or if it was not given or authorised by you. You should confirm an Instruction as soon as reasonably practicable in a manner accepted by us. 22. Charges as per the Banks tariff will be applicable for effecting stop payment instructions and the same will be debited to the specific savings or current accounts in which this stop payment has been effected. The customer should comply with the conditions printed on the inside cover of the cheque books. 23. NRE accountholders should complete the declaration on the reverse of the cheque leaf as per RBI requirements Cheque Deposit Boxes CDBs You must ensure and hereby undertake that all documents and items submitted under the drop box services are complete, accurate and duly signed where applicable. You will utilise the drop box services in accordance with its governing terms and conditions and such other instructions, guidelines and directions that we shall issue from time-to-time. The scope of the drop box services shall be as determined by the Bank from time-to-time and may include, but not necessarily and among other things, deposit of cheques, bills of exchange, warrants, payment warrants and other payment instruments. The drop boxes shall not be used for dropping cash andor post-dated cheques andor high value cheques andor bearer cheques and the Bank will not be responsibleliable for such items deposits. All high value cheques which exceed Rs. 1 lakh should be deposited at the Banks counters only. We shall accept responsibility for the documents instruments deposited after we have received, checked and veried the same, in accordance with its practice, and this shall be nal, conclusive and binding on you. 1) The items deposited in any CDB will be sent by the Bank for clearing within the period as indicated on the box but not later than 2 days. 2) The Bank has appointed a service provider for collecting the items from the CDBs. The service provider shall collect the items from the CDBs and hand over the same to the Bank. 3) We shall not be liable for any loss, damages or expenses suffered by you in relation to the drop box services arising from :- a. our failure or delay in providing the drop box services b. use of the drop box services by you c. any delay with respect to processing of the documents and items submitted under the drop box services d. any delay in the checking, verification and acceptance of the cheque(s), warrants, etc. submitted under the drop box services or the crediting thereof to the designated account(s) e. any partial completion of or failure or inability to act on any of the customers instructions or directions in respect of the cheque(s), warrants, etc. submitted under the drop box services for reasons outside our reasonable control and which is not due to our gross negligence or wilfull default. 4) The CDBs shall not be used for dropping cash and or post dated cheques. The Bank will not be held responsible for such post-dated cheques and or cash deposits. 5) The maximum value of items to be dropped in the CDBs shall not exceed Rs. 1 lakh. In case of cheque deposit machines, if there is a discrepancy between the amount specified while depositing cheque(s) warrants and the actual amount of cheque(s) or warrants deposited or if such cheque(s) warrants submitted are not accepted by the Bank for any reason including, suspected as being counterfeit, the Bank is only required to credit the amount of cheque(s)warrant(s) as checked, verified and accepted by the Bank to the designated account(s) and which shall be final, conclusive and binding on you. You will indemnify us against all loss, damages, claims, proceedings, liabilities, costs (including legal costs on a full indemnity basis) and expenses as shall be reasonably incurred or suffered by us arising out of or in connection with the provision of the drop box services by us andor the use thereof by you. Cheque Deposit Timings The cheque deposit timings at the respective branches are subject to change without prior notice. Extended Banking Hours All branches of the Bank which offer extended banking hours: Transactions as indicated by the Bank from time to time including transactions such as deposits, withdrawals, transfers, instrument purchases (example those relating to cash, cheques, pay orders, demand drafts, telegraphic and other transfers, opening of accounts, changes to account title, mode of operation, mandate, replacement of ATM Cards), sought after the time on any other day when clearing, recording and processing of transactions in its books is affected by the Bank in the ordinary course of business, may, at the sole discretion of the Bank, be specified in any statement of account or other communication sent to the customer as having taken place on the next or any preceding business day for the Bank and not on the actual day of the transaction sought. All deductions accretions on the amounts shall be deducted accrued as of such business day. The Bank shall not be responsible or liable in any manner for and or on account of so processing and giving effect to the transactions and shall not be responsible for any losses including loss of interest, or for any liability incurred suffered by the customer including but not limited to, for return of cheques, arising out of a transaction not being shown as of the actual day. Instruments as indicated by the Bank from time to time (example cheques, demand drafts, pay orders), deposited after the time of clearing on any other day for the day by the Bank in the ordinary course of business, shall be sent for clearing only on the next business day. 1. The Hongkong and Shanghai banking Corporation Limited, India here in referred to as the Bank has principal place of business is the Hongkong SAR. 2. We reserve the right to close any account without assigning any reason by giving a prior notice of 30 days to you. 3. The Bank reserves the right not to disclose account information to the customer over the telephone. 4. Currently the applicable Unauthorized Overdraft Rate of the Bank is 35 p. a. which is subject to change from time to time. 5. Current Accounts Savings Accounts which have not been operated for a period of two years and will be classified as unclaimed and will be levied a charge as per our current Tariff. Accountholders will have to personally visit the branch with suitable identification to reactivate the accounts close, the account. i) Inoperative Account - Current Accounts Savings Accounts where no transactions (either debit or credit) have been made by an accountholder or by a third party in the accountholders account for a period of 12 months, shall be designated as an Inactive (Dormant) Account. ii) In order to keep the account active, an accountholder is required to perform either a deposit or withdrawal transaction from the currentsavings account on a periodic basis. iii) Accounts where no transactions (either debit or credit) have been made by an accountholder or third party for a period of 24 months. i. e. there have been no transaction for a period of 12 months after the account has been designated as an Inactive (dormant) shall be redesignated as an Inoperative (Unclaimed) Account. The following services are not available for inactive inoperative accounts: (a) Request for address change (b) ATMDebit card renewal or issue (c) Request for cheque book (d) Transactions through ATMDebit card, Internet Banking and Phone banking (e) Transactions through issue of Clearing Cheque (applicable only for accounts in Inoperative status) An accountholder can reactivate hisher savingscurrent account through any one of the following options: i) The resident accountholders should personally visit any HSBC Branch along with all the joint holders (if any)Authorised signatories and provide an activation request alongwith valid identity documents, proof of address, recent photograph of all account holdersAuthorised signatories and other KYC related documents, if called for by the Bank ii) NRI customers can submit their request along with the copy of their passport in person at any of the branches in India or at any of the NRI centres outside Indiacountry of residence. NRI customers can also send the required documents to the relevant address available on our website, ensuring that photo identification, address proof and Customer Signature on the activation request are attested as Certified True Copysigned in my presence by an HSBC Group official. Inoperative (Unclaimed) Accounts will be levied a charge as per the current Tariff. The current Tariff is available in all HSBC branches. The accountholder can also log on to hsbc. co. in for the current Tariff rates. Accountholders will have to personally visit an HSBC branch with suitable identification to reactivate the accounts close, the account. In case the accountholder feels that the service levels offered by HSBC are not upto the accountholders expectations, the accountholder can refer to the HSBC Grievance Redressal mechanism for lodging a complaint. The Grievance Redressal mechanism and a Grievance Redressal policy is available on hsbc. co. in We also have a Compensation Policy on our website which is applicable to certain events, where for some reason beyond our control or inadvertently, we are unable to meet the service levels committed by us in our dealings with individual customers. The policy is based on principles of transparency and fairness in the treatment of customers, to compensate for direct financial loss, as detailed in this policy, that the customer may incur in cases where the bank does not meet the service levels committed by it. 6. i) Succession to the amount lying to the credit of the account and or operation thereof on the death of the person authorised to operate upon the account shall be in accordance with the Deceased Depositor Policy of the Bank and rules for the purpose prescribed by the Bank from time to time and effective at the date of the claim. ii) Nomination facility is available for all types of accounts of individuals, single joint and proprietorship concerns as per the Nomination rules framed under the relevant Act. Customers are advised to make use of this facility in their own interest. iii) Only one nomination can be made for each account, RBI approval is required for repatriation of proceeds where nomination is filed in favour of the NRI. 7. If the loan amount is received by way of debit to non-residents NRENRO FCNR account, period of loan should not exceed 3 years and the interest rate should not exceed 2 percentage points over the bank rate prevailing on the date of availing the loan. No person resident in India who has borrowed in Indian rupees shall use the said loan amount for any purpose except his own business other than the business of chit fund, or as Nidhi Company, or agricultural or plantation activities or real estate business or construction of farm houses or Trading in Transferable Development Rights (TDRs). No person resident in India who has borrowed in Indian rupees shall use such borrowed funds for any investment, whether by way of capital or otherwise, in any company or partnership firm or proprietorship concern or any entity, whether incorporated or not, or for relending. 8. Accounts upon which an attachment order or other legal notice prohibiting operations of the accounts has been received will be frozen ruled off and no further operation will be allowed till such time that the prohibition order is removed. 9. The Bank allocates a unique customer number to each customer called as Customer ID (identification) number and the customers are requested to quote this number for every additional account opened with any branch of HSBC. 10. The Bank may without notice combine or consolidate account(s) with and liabilities to the Bank and shall have the right to set-off or transfer any sum(s) standing to the credit of such account(s) or any other sum(s) due or payable to the Bank from the customer in or towards satisfaction of the customers liabilities to the Bank on any other respect whether such liabilities be actual or contingent, primary or collateral and several or joint. 11. Holders of Non-Resident accounts should advise the Bank immediately upon return to India if they intend to take permanent residence in India. 12. The Bank reserves the right to debit your savingscurrent account for the value of any Foreign Currency Cheques (FCY) sent through the Bank for collection and collected by the Bank either under the Cash Letter Service or as a direct collection item to the drawee bank, because of the cheques being returned unpaid (for any reasons whatsoever) by the drawee bank at a date later than us passing the credit to your account. 13. The Bank remains entitled to assign any activities to any third party agency at its sole discretion. 14. Bank deposits are covered under the insurance scheme offered by Deposit Insurance and Credit Guarantee Corporation of India (DICGC) upto an aggregate value of Rs 1 lakh per depositor. 15. The Bank and other members of the HSBC Group are required to and may take any action to meet Compliance Obligations relating to or in connection with the detection, investigation and prevention of Financial Crime (Financial Crime Risk Management Activity) and act in accordance with the laws, regulations and requests of public and regulatory authorities operating in various jurisdictions which relate to Financial Crime. The Bank may take, and may instruct (or be instructed by) any other member of the HSBC Group to take, any action which it or such other member, in its sole and absolute discretion, considers appropriate to take in accordance with all such laws, regulations and requests. Such action may include but is not limited to (a) screening, intercepting and investigating any instruction, communication, drawdown request, application for Services, or any payment sent to or by you, or on your behalf, (b) investigating the source of or intended recipient of funds (c) combining Customer Information with other related information in the possession of the HSBC Group, andor (d) making further enquiries as to the status of a person or entity, whether they are subject to a sanctions regime, or confirming your identity and status (e) share information on a confidential basis with such HSBC Group offices whether located in India or overseas in relation to prevention of Financial Crime. Exceptionally, our Financial Crime Risk Management Activity may lead to us delaying, blocking or refusing the making or clearing of any payment, the processing of your instructions or application for Services or the provision of all or part of the Services. To the extent permissible by law, neither we nor any other member of HSBC Group shall be liable to you or any third party in respect of any loss (whether direct or consequential and including, without limitation, loss of profit or interest, however it arose) that was suffered or incurred by you or a third party, caused in whole or in part in connection with the undertaking of Financial Crime Risk Management Activity. In certain circumstances, the action which the Bank may take may prevent or cause a delay in the processing of certain information. Therefore, neither the Bank nor any member of the HSBC Group warrants that any information on the Banks systems relating to any payment messages or other information and communications which are the subject of any action taken pursuant to this clause is accurate, current or up-to-date at the time it is accessed, whilst such action is being taken. For the purpose of the present clause: Compliance Obligations means obligations of the HSBC Group to comply with: (a) laws or international guidance and internal policies or procedures, (b) any demand or request from authorities or reporting, disclosure or other obligations under laws, and (c) laws requiring us to verify the identity of our customers. In pursuance of the above Right, bank will: i) Treat customers personal information as private and confidential (even when the customer is no longer banking with us), and, as a general rule, not disclose such information to any other individualinstitutions including its subsidiaries associates, tie-up institutions etc. for any purpose unless. (a) The customer has authorized such disclosure explicitly in writing (b) Disclosure is compelled by law regulation(c) Bank has a duty to the public to disclose i. e. in public interest (d) Bank has to protect its interests through disclosure (e) It is for a regulatory mandated business purpose such as disclosure of default to credit information companies or debt collection agencies Financial Crime includes money laundering, terrorist financing, bribery, corruption, tax evasion, fraud, evasion of economic or trade sanctions, andor any acts or attempts to circumvent or violate any laws relating to these matters 16. For Standing Instructions, the Bank accepts no responsibility for any loss or delay which may occur in the transfer, transmission andor application of funds or (in the case of remittance by telegraphic transfers) for any error, omission or mutilation which may occur in the transmission of any message or for its misinterpretation when received and the Bank stands indemnified a gainst any actions, proceedings, claims andor demands that may arise in connection with such loss, delay, error, omission, mutilation or misinterpretation. 17. As per the Banks customer call back policy, for all transactions above the specified thresholds mentioned, whether domestic or cross-border transaction, the Bank staff shall call the Customers designated personnel (as per contact details provided by the Customers authorised signatories) through telephone to validate the transaction details. In case either the designated personnel are not reachable in spite of two attempts or the transaction details or could not be authenticated, the requests may either be rejected by the Bank or processed on a best effort basis solely at the Banks discretion without any liability to the Bank, to ensure fraud prevention and better security of your account. The Bank may revise above mentioned threshold limit from time to time and notify the same to the Client. Upon such notification, Client shall be deemed to have agreed to such revised threshold limits for the call back process. This is applicable for all current accounts opened for business purpose. 18. Interest: The payment of interest on accounts and the rate of interest thereon is subject to the directives of the RBI from time-to-time. 19. Statutory deductions: The Bank shall effect any statutory deductions (such as taxes, etc.) by debit to the accounts, without any authorisation from the customer, from such date and at such rates as may be required as per applicable statutes. 20. Collection and recovering of debts: We have the right to employ any person to assist us in collecting and recovering any outstanding or overdue amount owing by you to us, including collection agent or any other service provider. 21. Recording: In the course of providing the Services, we (or any of our agents) may may need to (but shall not be obliged to) record any Instructions or verbal communications with you by tape, video or other means. We have the right to destroy these recording after such period of time as we consider appropriate. 22. Waivers and remedies: No failure or delay by the Bank in exercising any right, power or privilege hereunder shall operate as a waiver thereof, nor shall any single or partial exercise preclude any other or further exercise thereof or the exercise of any other right, power or privilege. Any remedies provided to the Bank herein are not intended to be exclusive of any other remedy and each and every remedy shall be cumulative and in addition to every other remedy given hereunder or now or hereafter existing at law or in equity, by statute or otherwise. 23. Partial invalidity: If any provision hereof shall be declared or adjudged to be illegal, invalid or unenforceable under any applicable law, such illegality, invalidity or unenforceability shall not affect any of the other provisions hereof, which shall remain in full force, validity and effect. 24. Failure beyond Banks control: The Bank shall not be liable for any delay or failure in providing any of the Banks equipment or other facilities or services to the customer to the extent that it is attributable to any cause beyond the Banks reasonable control including any equipment malfunction or failure and under no circumstances shall the Bank be responsible to the customer or any third party for any indirect or consequential losses arising out of or in connection with such delay or failure. 25. Outsourcing and appointment of agents: The Bank may appoint any agent, service provider or subcontractor to perform any of its obligations hereunder. The Bank remains entitled to assign outsource any activities to any agency, whether third party or HSBC Group entities, at its sole discretion, in accordance with RBI guidelines. 26. Assignment by us or by you: We may at any time assign or transfer any or all of our rights and obligations to any person without your agreement. You are not allowed to assign or transfer any of your rights or obligations to any person unless with our prior written agreement. 27. Loss of seal etc. If you lose any identity document, seal etc. used for giving Instructions to us in relation to the Services or the Accounts, you must immediately notify us in writing. We are not liable to you for effecting any payment or transaction before we actually receive such written notice. 28. Mandate: The Bank shall be entitled to regard any mandate it holds as being suspended in the event of any dispute between customers or authorised signatories. In addition, the Bank reserves the right to suspend the operation of all or any accounts of the customer until such time as the Bank considers appropriate if the Bank is of the opinion or has reason to suspect that: I. it holds no valid account mandate or II. the customer (other than acting in the capacity of a trustee) is not the true owner of the credit balances or other assets held in the account(s). 29. Limitation to our Liability: I. Providing the Services to you does not make us your trustee or investment adviser. In providing the Services, we will exercise the same degree of care as we exercise in respect of our own property. We have no trust or other obligations in respect of your moneys or assets other than those expressly specified in these Terms and Conditions. II. Neither we nor any of our agents or service providers are liable for any taxes or duties payable in respect of your assets or for the management or performance of your assets (including any reduction in the value of your assets). III. We are not liable for loss, damage or expense of any kind which you or any other person may incur or suffer arising from or in connection with: (a) your use of the Services or our provision of the Services in accordance with your Instructions from time to time (b) our decision not to process or to delay processing any Instruction (c) your default in performing your obligations under these Terms and Conditions, the Applicable Regulations or relating to the Services or the Accounts or (d) the preservation or enforcement of our rights or exercise of our powers in connection with the Services and the Accounts, unless due to the negligence or wilful default on our part or that of our agents or their respective officers or employees and only to the extent of direct and reasonably foreseeable loss and damage (if any) arising directly and solely from it. IV. Neither we nor any member of the HSBC Group are liable for loss, damage or expense of any kind which you or any other person may incur or suffer arising from or in connection with any delay or failure by us or any member of the HSBC Group in processing any payment message or other information sent via our systems or the systems of any other member of the HSBC Group or communications, or in performing any of our or its other obligations in connection with any Account or the provision of any Service to you, caused in whole or in part by any steps taken by us or such other member as considered appropriate in accordance with any Applicable Regulations. V. If you use any service (which may include any Service) provided by any other person not being our agent or nominee, we are not liable in any way for the quality of the relevant service or any action, claim, loss, damage or liability of any nature which you may suffer or incur arising from or in connection with any act or omission of that other person providing the service or any agent or third party service provider appointed by it. VI. We are not liable for any delay or failure in providing any of the Services or our equipment or facilities to you to the extent that it is attributable to any cause or circumstance that is beyond our or our agents reasonable control, including equipment malfunction or failure. VII. We will act on an Instruction as soon as reasonably practicable after we receive it. We are not liable for loss, damage or expense of any kind which you may incur or suffer arising from or in connection with any fluctuation in the price of the relevant asset between the time we receive an Instruction and the time we act on it or any delay or failure by us in acting on an Instruction (whether in part or in full) for any reason (including as a result of failure or error of any computer or electronic system or equipment), unless due to the negligence or wilful default on our part or that of our agents or their respective officers or employees and only to the extent of direct and reasonably foreseeable loss and damage (if any) arising directly and solely from it. This clause does not and should not be interpreted to limit the effect of Clause on Limitation to our Liability. VIII. In no circumstances will we be responsible to you or any other person for any loss of profit or interest, indirect or consequential loss arising from or in connection with our providing, or failure or delay in providing, the Services. 30. Your Indemnity: I. You will indemnify and reimburse us, any of the service providers or other persons appointed by us and our or their respective officers and employees for all actions, proceedings and claims which may be brought by or against us or them, and all losses, damages and reasonable costs and expenses which we or they may incur or suffer as a result of or in connection with (a) your use of the Services or our providing the Services to you, maintaining the Accounts for you, or effecting any transactions for or with you (b) our decision not to process or to delay processing any Instruction (c) any default by you in performing your obligations under these Terms and Conditions, the Applicable Regulations or relating to the Services or the Accounts or (d) the preservation or enforcement of our rights or exercise of our powers in connection with the Services and the Accounts, unless due to the negligence or wilful default on our part or that of our agents or their respective o fficers or employees and only to the extent of direct and reasonably foreseeable loss and damage (if any) arising directly and solely from it. This indemnity shall continue after the termination of the Services, the Accounts or these Terms and Conditions. II. We have the right to designate the account as dormant and restrict or impose conditions for accessing an Account if it has been inactive for a period of time set by us. Please refer to us for the applicable periods in respect of the different account types. The applicable periods may vary depending on the Account types and we will provide further information upon request. The Bank may designate the account as dormant and restrict or impose conditions for accessing the account. Further, current accounts and savings accounts, which have not been operated for a period of two years will be classified as unclaimed and will be levied a charge as per our current tariff. Accountholders will be required to be present in person at a branch of the Bank, with suitable identification to reactivate such unclaimed accounts or to close such account. 31. Attachment orders: Accounts upon which an attachment order or other legal notice prohibiting operations of the accounts have been received will be blocked and no further operation will be allowed till such time as the prohibition order is removed. 32. Governing law: These terms and conditions shall be governed by and construed in accordance with the laws of India and courts of Mumbai shall have the exclusive jurisdiction to try and entertain any disputes regarding the aforesaid terms and conditions. 33. As per the Banks customer call back policy, for all transactions above the specified thresholds mentioned, whether domestic or cross-border transaction, the Bank staff shall call the Customers designated personnel (as per contact details provided by the Customers authorised signatories) through telephone to validate the transaction details. In case either the designated personnel are not reachable in spite of two attempts or the transaction details or could not be authenticated, the requests may either be rejected by the Bank or processed on a best effort basis solely at the Banks discretion without any liability to the Bank, to ensure fraud prevention and better security of your account. The Bank may revise above mentioned threshold limit from time to time and notify the same to the Client. Upon such notification, Client shall be deemed to have agreed to such revised threshold limits for the call back process. This is applicable for all current accounts opened for business purpose. 34. Documents Correspondence (a) Know Your Customer Due Diligence requirement - In line with the requirements of the Banks policy, the Know Your Customer (KYC) documents along with other documentation need to be submitted at the time of opening a new account or as and when requested by the Bank. The Bank reserves a right to allow restrict operations in a newly opened existing accounts maintained with the Bank, if the customer is not able to satisfy the due diligence requirements in line with the Banks policy. (b) Undelivered Correspondence - The Bank reserves a right to block transactions allow operations in a newly opened existing accounts maintained with the Bank, if the account deliverables welcome letter welcome pack bank correspondences not limited to Account statements, etc. are returned undelivered and Bank is unable to contact the Account holder at the address contact number provided by them at the time of account opening updated in Bank records. 35. Change in Process for Funds Transfer and Demand Drafts With an objective of enhancing security for banking transactions, we would like to inform you that for all requests for funds transfer1 or making demand drafts for an amount greater than INR 2,00,000, a cancelled cheque of the account through which the transaction is being carried out will have to be submitted along with the requisite documentation from 7th March 2018. Fund Transfers comprise of: 1. National Electronic Funds Transfer ( NEFT ) 2. Real Time Gross Settlement ( RTGS) 3. Telegraphic Transfers (TT) Please note that this guideline is applicable for transactions made by you or your authorized bearer in person at the branch and do not apply for Internet or Mobile Banking transactions. 36. Tax Representation a. Individual Accounts. You are responsible for fulfilling any obligation that you may have with respect to the filing of returns or other required documentation in respect of and the payment of all relevant taxes, including, without limitation, all income, capital gains, wealth and estate duties, stamp duties, service tax, value added tax and any other applicable taxes. The creation and continued operation of your account andor the acquisition, holding or disposal of investments or assets in such account, as well as any income, distributions or losses realized in relation to the operation of the account may expose you to tax consequences depending on a number of factors including, but not limited to, your applicable domicile, your place of residence, your citizenship or the type of assets you hold in your account. Certain countries may have tax legislation with extraterritorial effect regardless of your place of domicile, residence or citizenship. The Bank does not provide any legal or tax advice and you should seek legal andor tax advice from an independent legal andor tax adviser. You acknowledge and agree that the Bank has no liability in respect of any of your tax obligations and or any legal andor tax advice provided to you by third parties. b. Non Individual Accounts: Customer and each Connected Persons is responsible for fulfilling its own obligations with respect to the filing of returns or other required documentation in respect of reporting and payment of all relevant taxes, including, without limitation, all income, capital gains, wealth and estate taxes. The creation and continued operation of the account andor the acquisition, holding or disposal of investments or assets in such account, as well as any income, distributions or losses realized in relation to the operation of the account may expose you or any Connected Person to tax consequences depending on a number of factors including, but not limited to, applicable domicile, place of residence, citizenship, place of incorporation or the type of assets held in the account. Certain countries may have tax legislation with extra-territorial effect regardless of place of domicile, residence, citizenship or incorporation. The Bank does not provide any legal or tax advice and you and each Connected Person should seek legal andor tax advice from an independent legal andor tax adviser. You acknowledge and agree that the Bank has no liability in respect of any of your tax obligations or those of any Connected Persons andor any legal andor tax advice provided to you by third parties. 37. Customers whose email IDs are registered with the bank will receive email communication from the bank on an ongoing basis. The communication may include account related information, certificates, bank notices and account statements, unless you have specifically opted to receive physical statements on your account. In consideration of The Hongkong and Shanghai Banking Corporation Limited (the Bank) issuing to me us an International ATM Card (the card), I we hereby agree to be bound by the following Terms and Conditions: In these terms and conditions, to which the use of ATMs will be subject, the card shall mean any card issued to the Cardholder by the Bank which may be used to effect banking transactions by electronic means whether at Automated Teller Machines (ATMs), point of sale terminals or otherwise. Cardholders Account shall mean any account nominated by the Cardholder in respect of ATM. 1) The Card shall be issued by the Bank in the name of Accountholder(s) of any account except for Minors Accounts and Personal Accounts operated by joint signatures. The first Card on a joint account will be issued free of charge. Every additional Card applied for on the same account will be charged for as per Banks Tariff. A maximum of two cards per account will be issued in case of joint accounts. 2) Your ATM Card remains our property and you should return it to us upon our request. 3) We may offer, vary, suspend or withdraw the ATM Card or any Service relating to the ATM Card at any time after providing a prospective notice of 30 days. Some Services relating to the ATM Card (such as use of the ATM Card at an ATM) may only be made available to you upon separate application or subject to further terms and conditions (such as the ATM Card Terms and Conditions) as we may specify from time to time. 4) Cardholder or in case of joint account, all the account holders jointly and severally, shall be responsible for all transactions effected by the use of the debit card whether or not the transaction were are authorized by the Cardholder Account holder(s) and shall indemnify the Bank for the loss or damage caused by any unauthorized use of the debit card or related PIN. including any penal action arising on account of violation of any RBI guidelines, FEMA or any other law, rules and regulations for the time being in force. Subject to provisions concerning loss or theft of the ATM card in this section, you will be responsible for all transactions, including funds transfers to third party beneficiaries, effected by use of the ATM card, whether authorised by you or not. 5) We will debit the amount withdrawn, transferred or otherwise disposed of by the use of your ATM Card from the related Account. You will be unable to effect a transaction if there are insufficient funds in the related Account. If you effect a transaction in a currency other than the Indian Rupee, we will debit that transaction from the related Account after conversion into Hong Kong dollar at our prevailing exchange rate at the relevant time of conversion. 6) You should keep your PIN strictly confidential and should not allow any other person to access or use your PIN whether voluntarily or not. You should not write down or keep the PIN on or close to your ATM Card or in any way that may enable another person to use your ATM Card. 7) You are responsible for all transactions effected by the use of your ATM Card (including all related fees and charges). However, in case of any loss, theft, disclosure or unauthorised use of your ATM Card, you should report to us immediately followed by a written confirmation as soon as reasonably practicable, and you will be responsible for all transactions effected whether voluntarily or not by the use of your ATM Card until we receive your report. We have no obligation but may issue a replacement ATM Card to you and may debit a handling fee from any Account. 8) We accept cash or cheque deposited into an ATM using your ATM Card subject to subsequent verification in our normal course of business. The statement issued by the ATM at the time of the deposit only represents what you purport to have deposited and is not binding on us. Further, a cheque is accepted subject to final payment or clearing. You are not entitled to use or withdraw the proceeds of a cheque until they have been cleared. 9) The Bank will not be liable for any failure to provide any service or to perform any obligation thereunder, where such failure is attributable (whether directly or indirectly) to any malfunction of the ATMPOS terminal, temporary insufficiency of funds, or other circumstances beyond its control. The Bank will not be liable for any consequential or indirect loss or damage, arising from or related to the loss use of the Card. Any statements issued by the ATM at the time of deposit or withdrawal shall be conclusive unless verified otherwise by the Bank. Any such verification shall likewise be final and conclusive and the Cardholder shall make no objection thereto. 10) The Cardholders account will be debited with such charges as the Bank may from time to time consider reasonable in respect of the Card provided that prior notice of such charges is given to the Cardholder. 11) You authorise us to disclose, in strict confidence, to other institutions (whether in or outside India) personal data and information about you, your ATM Card and Accounts as may be required or appropriate in connection with any electronic fund transfer network or to enable us to provide the Services relating to your ATM Card 12) Any notice hereunder sent by post will be deemed to have been received by the Cardholder within 7 days of posting to the address last notified in writing to the Bank by the Cardholder. Publication of change by such means as the Bank may consider appropriate will constitute effective notice to the Cardholder thereof. The Banks record for transaction processed by the use of the card shall be conclusive and binding for all purposes. 13) In the event the Cardholder decides to terminate the use of the Card, the Cardholder shall give the Bank not less than 7 days prior notice in writing and forthwith return the Card to the Bank and obtain a valid receipt thereof. Such termination shall also be deemed termination of the Cards facility accorded by the Bank to the cardholder 14) The Bank shall be entitled to terminate the ATM facility with immediate effect and return the Card upon the occurrence of any of the following events: i. Failure to adhere to or comply with the terms and conditions herein set forth, or ii. An event of default under any agreement or commitment (contingent or otherwise entered in to with the Bank, or iii. The Cardholder becoming the subject of any bankruptcy, insolvency proceedings or proceedings of similar nature or iv. Demise of the Cardholder, or v. Closure of the Cardholders account or failure to maintain the minimum average balance in the said account. 15) If more than one person signs or agrees to be bound by these terms and conditions, the obligation of such persons hereunder will be joint and several and, as the concerned may require, words herein denoting the singular only will be deemed to include the plural. Any notice hereunder with any one such person will be deemed effective notification to all such persons. 16) The Bank reserve the right to add, to delete andor vary any of the terms and conditions by giving a prospective notice of 30 days. Such addition deletion or variation changes to these terms and conditions will be displayed on the HSBC website and a copy of the same will be available at the branch on request. Use of the ATM after the date upon which any change to these terms and conditions is to have effect (as specified in the Banks notice) will constitute acceptance without reservation by the Cardholder of such change if the Cardholder does not accept any proposed change, the Card must be returned to the Bank prior to the date upon which such change is to have effect. 17) The Card and PIN will be sent to the cardholders mailing address. 18) If any accountholder by using the card draws an amount in excess of the balance available or overdraft limit permitted by the bank, the accountholder will pay to the bank on demand and unconditionally the entire amount overdrawn. However, this should not be constructed as an agreement either expressed or implied that the Bank is bound to grant any overdraft facility whatsoever. 19) As a security feature our computer system will invalidate any card which has not been used for affecting a withdrawal transaction within one year from the date of issue of the card or from the last withdrawal transaction. 20) All authorisations and powers conferred on the Bank are irrevocable. 21) The issue of International Debit Card will be subject to the following further conditions a) The card shall be issued only to Resident and Non-Resident External (NRE) personal accountholder(s) b) The Bank shall debit the Cardholders account with the amount of any withdrawaltransfer effected in currencies other than the domestic currency of issuance after conversion into the domestic currency of issuance at the prevailing exchange rate as determined by the Bank on the day of conversion c) Cash withdrawals and transfers in Indian or NRE accounts shall be made solely for local disbursement. The cashwithdrwal shall be made solely for local disbursement. The Cardholder shall inform the Bank of his their intention to withdraw cash for the purchase of shares securities commercial paper of Indian companies, or of immovable property in India, 3 working days prior to performing the transaction d) Cash withdrawals performed by the cardholder in countries other than that in which the card was issued will be subject to a cash withdrawal fee as may be announced by the Bank from time to time. The availability of ATM services in a country other than that in which the card was issued is governed by the local regulations of the country in force. The Bank shall not be held liable if these services are withdrawn without notice thereof e) The cardholder shall use the facility within the prescribed limits, only for bonafide purposes such as are laid down by the Reserve Bank of India, i. e. for personal expenses, education of children, gifts etc. The Cardholder shall indemnify the Bank against any violation of these conditions and shall undertake to regularly keep in touch with amendments in this regard, if any, made by the Reserve Bank of India. The Cardholder is solely liable for his their acts and deeds under FEMA and undertakes to pay gift tax, if any, on transfers made, to the tax authorities in India. f) The Bank shall be entitled to terminate the International card and call for its return if : i) The accountholder changes his their status from Non-Resident to Resident India ii) In the event of the Bank granting an overdraft SIA facility on the cardholders account 22) These terms and conditions shall be governed and construed in accordance with the laws for the time being in force in the country in which the card was issued. Internet Banking HSBC UPI ( Unified Payment Interface) Phone Banking 1)Scope of Phonebanking Service and Telephone Instructions: We may specify or vary the scope and features of the Phonebanking Service from and modify, expand or reduce the same at any time and from time-to-time time to time with notice. Where such notice shall, in our sole discretion, be given, such notice may be made in such manner and by such means of communication as we shall deem fit, including, without limitation, the use of direct mailing material, advertisement or branch display. You may use the Phonebanking Service and give us Telephone Instructions on your accounts and cards. The PhoneBanking services provided by the Bank to all accounts cover i. Transfer of funds between any of the Accountholders Accounts ii. Transfer of funds from any Savings Accounts of the Accountholder within any pre-specified and agreed transfer limits to any Account pre-designated by the Accountholder (the Designated Transferee Account) or any Payee pre-designated by the Accountholder for the purpose of receiving funds under the PhoneBanking services iii. Request for additional Fixed Deposit, renewal or withdrawal of Fixed Deposit iv. Enquiry on Savings Account balance, last transactions, exchange rates and deposit rates v. Requests for a) statements, b) cheque books, c) stop cheque vi. Reporting ATM Debit Card loss vii. Payment of Accountholders own credit card bills viii. Such other types of banking or other services as the Bank may introduce from time to time 2) You should keep your Phonebanking PIN strictly confidential. You should not disclose your Phonebanking PIN or allow any other person to use your Phonebanking PIN (whether voluntarily or not). You should not keep a written record of your Phonebanking PIN in any way that may enable another person to use it. You should promptly report to us any loss, theft, disclosure or unauthorised use of your Phonebanking PIN. 3) You authorise us to act on Telephone Instructions using your Phonebanking PIN. You agree and confirm that each Debit Accountholder agrees that we are not liable for acting in good faith on a Telephone Instruction using your Phonebanking PIN even if that Telephone Instruction was not authorised by you, and you and each Debit Accountholder will be bound by it. We have no duty to verify the identity of the person using your Phonebanking PIN to give Telephone Instructions. 4) We may not process Telephone Instructions immediately or on the same day on which the Telephone Instructions are received by us due to system constraint or other reasons (whether or not beyond our control) including equipment malfunction or failure. We are not liable for any delay or failure in effecting a Telephone Instruction and our decision on whether or not to effect or the timing of effecting a Telephone Instruction will be final and binding on you and each Debit Accountholder. 5) Any exchange rate or interest rate quoted by us in response to a Telephone Instruction is for reference only unless the rate is confirmed by us for a transaction. A rate confirmed by us and accepted by you for a transaction through the Phonebanking Service will be binding on you even though we may have quoted a different rate at any time through telephone or other means of communication. 6) You and each Accountholder should ensure that there are sufficient funds or available credit facilities in the relevant Account or Debit Account to effect a Telephone Instruction. We have no obligation but may, without giving prior notice to you or any Debit Accountholder, act on a Telephone Instruction where there are no sufficient funds or available credit facilities. If we decide not to act on that Telephone Instruction, we are not liable for any consequence arising from not acting. If we decide to act on that Telephone Instruction, you and each Debit Accountholder will be liable to repay and indemnify us for the resulting overdraft, advance or credit created by effecting that Telephone Instruction. 7) The Bank shall not be responsible to the Accountholder for giving any information to be transferred or any Joint Accountholder regarding the details of the transactions performed through telephone instructions. You should notify us if a Debit Account is converted to a joint account with joint signing arrangement. We shall exclude that account from the Phonebanking Service. 8) You and each Accountholder jointly and severally will indemnify and reimburse us and our officers and employees for all actions, proceedings and claims which may be brought by or against us or them, and all losses, damages and reasonable amounts of costs and expenses which we or they may incur or suffer as a result of or in connection with our providing the Phonebanking Service or acting or not acting on Telephone Instructions, unless due to the negligence or wilful default on our part or that of our officers or employees and only to the extent of direct and reasonably foreseeable loss and damage (if any) arising directly and solely from it. This indemnity shall continue after the termination of the Account, an ATM card, a Credit Card, the variation or withdrawal of a Tier, the termination of the Phonebanking Service or any service accessible through the Phonebanking Service or these Terms and Conditions 9) You should notify an Accountholder or the holder of a Credit Account or any other person with whom you effect a transaction or fund transfer using the Phonebanking Service of the details of that transaction. We are not responsible for giving such notice to you or or any other person. 10) The Banks record of the transactions processed by the use of PhoneBanking shall be conclusive proof and binding for all purposes. 11) In the event the Accountholder decides to terminate the use of PhoneBanking for whatever reasons the Accountholder shall give the Bank 7 days prior notice in writing and obtain a receipt thereof. Such termination shall be deemed a termination of the PhoneBanking facility accorded by the Bank to the Accountholder. In an emergency the Bank will endeavor to stop the facility if the instructions are received over the phone or in writing, to safeguard the Accountholders interests. The Bank however shall not be liable if the request of the Accountholder is not carried out immediately due to adverse situations. 12) The Bank shall terminate the PhoneBanking facility with immediate effect on occurrence of the following events: i. Failure to comply with the Terms and Conditions herein set forth or ii. An event of default under any agreement or commitment (contingent or otherwise) entered into the Bank or iii. The Accountholder becoming the subject of bankruptcy, insolvency proceedings or proceedings of a similar nature or iv. Demise of the Accountholder or v. Any other cause arising out of operation of law. Customer RightsTrade globally Access to 30 international and domestic markets Award winning client service experience Winner of the prestigious DALBAR service award ndash four years in a row Best-in-class commissions Trade online as low as 6.88 1 and a flat fee of 288 2 on the Hong Kong stock exchange. Ekskluzywna bankowość i pośrednictwo Preferowana wycena Korzystaj z naszej wyłącznej wyceny bankowej i maklerskiej z połączonymi aktywami w HSBC. Rozliczenia wielowalutowe Rozliczaj transakcje w 10 różnych walutach. Wygoda i niezawodność Szybkie i niezawodne wykonanie transakcji. Poczuj różnicę 1 w obsłudze klienta. Dywersyfikacja portfela na całym świecie dzięki HSBC InvestDirect. Zarejestrowane plany oszczędnościowe dla edukacji (RESP) Produkty Usługi Dostęp do pełnej gamy inwestycji - akcji i funduszy ETF, opcji, funduszy inwestycyjnych, stałego dochodu, GIC i nowych emisji (IPO) Korzystaj z preferowanych cen z HSBC Premier i HSBC Advance Natychmiastowy dostęp do globalnego rynku informacje i zasoby online i przez telefon Pełne informacje Powrót do góryCertyfikaty i stawki Handel na rynku w Ameryce Północnej prowizje już od 6,88 1 Handel online na giełdzie hongkońskiej według stałej stawki 288 HK28 Otrzymuj preferencyjne oprocentowanie sald debetowych i marży jako HSBC Klient Premier 4 lub HSBC Advance 5, lub jako inwestor o wysokich lub wysokich obrotach. Pełne informacje Powrót do góry Rodzaje rachunków Używaj właściwego konta, aby osiągnąć swoje cele finansowe Korzystaj z preferencyjnych stóp procentowych na koncie depozytowym i gotówkowym Używaj zarejestrowanych produktów do zarządzanie potrzebami związanymi z oszczędzaniem i emeryturą Pełne informacje Powrót do góryOnline Narzędzia i zasoby Identyfikuj trendy, korzystając także z najlepszych w branży inwestycji Użyj niestandardowych narzędzi wyszukiwania, aby znaleźć inwestycje dostosowane do swoich celów Korzystaj z automatycznych powiadomień o zdarzeniach handlowych. Pełne informacje Powrót do góryInwestycje nie gwarantują zysków i zawierają różne poziomy ryzyka i złożoności. Inwestorzy powinni zrozumieć charakter i ryzyko każdego produktu i dokładnie rozważyć każdą inwestycję w kontekście indywidualnej tolerancji ryzyka i celów zwrotu przed inwestowaniem. HSBC InvestDirect jest oddziałem HSBC Securities (Canada) Inc. będącym w całości własnością jednostki zależnej od HSBC Bank Canada. HSBC Securities (Canada) Inc. jest członkiem Kanadyjskiej Organizacji Regulacji Przemysłu Inwestycyjnego i Kanadyjskiego Funduszu Ochrony Inwestorów. HSBC InvestDirect nie zapewnia doradztwa inwestycyjnego ani rekomendacji dotyczących jakichkolwiek decyzji inwestycyjnych lub transakcji na papierach wartościowych. Aby znaleźć pochodzenie, wykształcenie i kwalifikacje rejestrujących w firmach regulowanych przez IIROC, inwestorzy mogą dokonać przeglądu IIROC AdvisorReport. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z regulaminem Informacje o firmie DALBAR Inc .: DALBAR Inc. jako wiodąca na świecie firma oferująca usługi w zakresie strategii finansowych i badań operacyjnych, pomaga wiodącym przedsiębiorstwom w rozwoju, budowie i obsłudze silnych firm, które zapewniają trwały wzrost wartości dla akcjonariuszy. Autorskie techniki biznesowe DALBAR, w połączeniu ze specjalistyczną wiedzą branżową i doświadczalnymi badaniami, umożliwiają firmom przewidywanie zmian w priorytetach klientów i konkurencyjnym środowisku, a następnie projektowanie ich działalności i usprawnianie działań w celu wykorzystania szans stwarzanych przez te zmiany. Firma obsługuje klientów w obu Amerykach i Europie. Coroczne rankingi DALBAR Direct Brokerage Service Award opierają się na ocenach usług telefonicznych i pocztowych wykonanych w ciągu roku kalendarzowego, mierząc jakość wydajności firmy w zakresie wiedzy o produkcie, profesjonalizm i zdolność do świadczenia usług o wartości dodanej. 1 Dostępne w internetowych transakcjach akcyjnych na rynkach północnoamerykańskich. Z zastrzeżeniem warunków. 2 Prowizja HK288 dotyczy transakcji online między 0 a 1 999 999. W przypadku transakcji online w wysokości 2 000 000 HK, obowiązuje prowizja 0,10. Więcej informacji można znaleźć w Globalne prowizje handlowe. 4 Uprawnienie HSBC Premier wymaga posiadania aktywnego rachunku Premier chequing i utrzymywania 100 000 sald w połączonych osobistych depozytach i inwestycjach z HSBC Bank Canada i jej spółkami zależnymi. Mogą obowiązywać miesięczne opłaty za pakiet bankowy. 5 HSBC Advance składa się z czterech produktów w HSBC Bank Canada ndash HSBC Advance Chequing, High Rate Savings Account (CAD), HSBC Advance MasterCard i osobistej linii kredytowej. Kredyt HSBC Advance Chequing, MasterCard i linia kredytowa podlegają kredytowi i zatwierdzeniu. Masz prawo do HSBC Advance, jeśli posiadasz Saldo Całkowitego Związku (TRB) równe 25 000 lub więcej oraz Łączne Saldo Hipoteczne (TMB) w wysokości 150 000 lub więcej. Aby uzyskać więcej informacji na temat kryteriów kwalifikowalności, miesięcznej opłaty i innych opłat w HSBC Bank Canada, proszę zapoznać się z Oświadczeniem o ujawnianiu opłat za usługi osobiste. Klienci HSBC Advance muszą również posiadać Konto Chequingowe HSBC Advance (CAD). Opłata miesięczna zostanie naliczona na Twoim koncie HSBC Advance Chequing (CAD), jeśli nie spełniasz kryteriów kwalifikowalności lub nie otrzymasz kolejnych okresów karencji. Nowy klient HSBC Advance ma 3 miesiące od daty otwarcia konta, aby spełnić kryteria kwalifikacyjne. Klienci korzystający z HSBC Advance w ramach programu Advance Newcomer (dla imigrantów na ziemi, zagranicznych pracowników lub nowych mieszkańców Kanady w ciągu ostatnich trzech lat) mają 6 miesięcy od daty otwarcia konta, aby spełnić kryteria kwalifikacyjne. Opłaty transakcyjne dotyczą HSBC Advance MasterCard (odwiedź stronę hsbc. ca, aby uzyskać pełne stawki MasterCard i opłaty). Opłaty za transakcje i inne opłaty dotyczą Konta oszczędnościowego o wysokiej stopie procentowej i innych usług bankowych nie ujętych w HSBC Advance (zob. Oświadczenie o ujawnieniu opłat za usługę osobistą pod adresem hsbc. caservicecharge). reg MasterCard jest zarejestrowanym znakiem handlowym MasterCard International Incorporated. Używany zgodnie z licencją. Pliki cookie są włączone Ta strona internetowa (w tym nasza platforma bankowości internetowej) wykorzystuje pliki cookie do monitorowania twoich działań. Aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób pliki cookie są używane w tej witrynie, odwiedź sekcję cookie w naszym Kodzie Prywatności. Aby zrezygnować z plików cookie używanych na tej stronie, kliknij tutaj

No comments:

Post a Comment